/Cluj/Servicii de mutare

Express Chef

Strada Scorțarilor 2, Cluj-Napoca 400186, România

Express Chef
Servicii de mutare
3.4
121 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJH3+C3 Cluj-Napoca, România
+40 748 190 462
expresschef.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 12–22
Scrie o recenzie
Diana Tomos
Diana Tomos2 ani în urmă
De cand nu mai lucreaza cu Food Panda mancarea ajunge mult mai repede, e delicioasa pt ca nu mai “sta” atata sub un capac de plastic! Pastele sunt cum ne-au obisnuit de atatia ani: delicioase! Perfecte!
Nu mai ajung uscate si seci din cauza intarzierilor!
Dederturile: UN DELICIU!
Atentia la detalii e remarcabila!
Bravo! Si ne bucuram ca ati revenit cum va stiam!💟💟💟 Autentici si de-ai nostri!
Gabriel Moga
Gabriel Moga2 ani în urmă
Dacă nu va grabiti și aveți timp de pierdut apelați la ei. Am făcut comanda prin Tazz, am fost nevoit sa aleg un interval orar deoarece nu se putea altcumva. Limita de livrare era la 3 ore de la ora initiala a comenzii. Dupa 3 ore și un sfert am sunat sa vad ce se intampla. Mi s-a spus foarte senin ca lor pe tableta nu le-a aparut comanda deși pe calculator o vedeau si implicit era inregistrata si acceptata. Dacă doream putea sa îmi fie livrata mancarea dupa inca 60 minute (spuneau ei, dar cine mai poate crede asta). Decât sa mai aștept după niște incompetenți care nu au cea mai elementara pregătire pentru a gestiona asemenea situații, care habar nu au ce inseamna clientul, care nu înțeleg ca si in situația în care nu îl vezi pe client esti răspunzător pentru acțiunile tale, am renunțat la comanda și din câte vad nu sunt singurul pățit. Se pare ca exista la acest asa zis "Express Chef" (te pufnește rasul când citești denumirea și in acelasi timp ai parte de asemenea servire expresa), o organizare de doi bani, o lipsa totala de interes pentru companie și imaginea ei în fata clientului, o neimplicare crasa a personalului. Dar vorba aceea......pestele de la cap se impute. Asa ca....ocoliți linistiti.....nu mai pierdeți timpul și apelați la altii ca aveți de unde alege.
Cristina C
Cristina C2 ani în urmă
Am fost client fidel Express Chef de 3 ani pana astazi cand am asteptat aproape 4 ore dupa o comanda(prin tazz). Initial, dupa ce am asteptat 3 ore, am sunat sa vad care este statusul comenzii, mi s-a raspuns ca este pe drum.
Dupa inca o ora, am decis sa sun din nou si sa anulez comanda deoarece asteptam de 4 ore deja si mi s-a raspuns ca a fost o eroare si comanda mea (platita si confirmata) nu a fost procesata si ca daca vreau, sa mai astept inca 1 ora sa o faca (asta inseamna sa fi asteptat 5 ore in total de la momentul plasarii comenzii, nu multumesc!). Daca aveti flux prea mare de comenzi si nu faceti fata, sfatul meu e sa puneti localul indisponibil(cum fac multi altii) pe aplicatiile de food delivery. Asa, riscati doar sa pierdeti clienti.
Ovidiu Mihai
Ovidiu Mihai2 ani în urmă
Ma simt nevoit sa ofer rating minim si sa evit sa apelez pe viitor la serviciile Express Chef din cauza ultimei neplacute experiente cu dansii. Mentionez ca din punct de vedere culinar am fost multumit in repetate randuri. Din pacate, dumnealor, prin prisma unor simpli angajati/manager, practica metode de intimidare si in fond, de evaziune fiscala. Concret, am facut o comanda, am fost contactat de sosirea comenzii insa la adresa gresit interpretata de curier, ulterior curierul a venit la adresa corecta insa cu mentinunea ca dispecerul tazz l-a informat ca voi fi nevoit sa platesc o taxa de 10 RON pentru schimbarea adresei. Dispecerul Tazz contactat de catre mine a afirmat ca nu exista o asemenea practica si ca v-a anula comanda(primit SMS instant cu comanda anulata si banii inapoi). Contactat fiind de catre angajatul express chef, acesta imi relateaza ca defapt totusi ar fi practica firmei express chef(aici deja minciunea incepe sa capete noante, incep sa apara diferite interpretari) atunci cand un client schimba adresa. Mi s-a imputat in repetate randuri ca sunt singurul in masura sa suport costul acelei taxe si ca nu este vina lor daca sistemul a gresit. am refuzat comanda. Am plasat alta comanda identica cu explicatii triplu redundante asupra locatiei unde doresc sa mananc in sfarsit pranzul dupa 14 ore de lucru(era ora 21:45). Sunt contactat de un domn manager de la express chef care imi afirma din nou faptul ca este politica lor aceasta taxa de 10 RON pentru adresa furnizata gresit de client. Ii iterez si acestui domn situatia si intamplator aflu ca defapt in fond si la urma urmei dansii au interpretat gresit adresa pentru ca - citez - "acolo unde sunt toate clinicile doar, pe Clinicilor"- in conditiile in care adresa comenzii a fost selectata din lista de destinatii a tazz, Spitalul Clinic Municipal. In concluzie: voi incerca sa indrept organele abilitate in a se confirma faptul ca aceasta practica a taxei extra este una legala. La acest local nu voi mai comanda in contextul in care am fost mintit in repetate randuri, sa incercat plasarea vinei strict asupra mea, s-a incercat practic furtul unei sume iar in final pentru ca tolerabilitatea la minciuna trebuie sa fie 0.
Dragos-Ioan Dax
Dragos-Ioan Dax2 ani în urmă
TImp de livrare 2h plus pentru 2 portii de noodles. Avand in vedere ca stam la 5 minute de restaurantul dumneavoastra mi se pare ca va bateti joc un pic. Nu mai puneti multiple pachete pe aceeasi masina ca sa faceti economii de genul. Pacat, mancarea de la voi chiar este ok insa la capitolul livrare mai bine folosititi servicii de la curieri Tazz, Bolt sau Glovo. O zi faina, multumesc pentru timpu de asteptare.
Alexandra Morariu
Alexandra Morariu2 ani în urmă
buna ziua , am afacut o comanda in 28 ian si am trecut datele firmei ( CUI si J fara a mai cere numele firmei ) S-a achitat de catre delegat cu card de firma , factura nu s-a emis iar ulterior , in urmtoarea zi lucratoare , am fost sunata si certata cum sa fac diferit data viitoare cu toate ca s-au introdus datele firmei iar doamna care a procesat comanda nu a fost " atenta ". Acum dupa 10 zile , se emite o factura cu data de 07 febr si mi
s e spune ca este in regula asa :( Oare dupa ce cod fiscal este in regula ? Cred ca ar trebui sa acordati o atentie mare serviciilor de customer care , mancarea este foarte buna dar calitatea oamenilor cu care interactioneaza clientul final lasa de dorit (:
Andrada Stoica
Andrada Stoica2 ani în urmă
Singurul lucru bun din toata comanda a fost curierul. Am primit mancarea rece si fara tacamuri, in conditiile in care am bifat 3 casute diferite cu ,,doresc tacamuri,,. Cum altfel sa mananc o supa crema?
Daniela Gavrilovici
Daniela Gavrilovici2 ani în urmă
Straganoff ul de vita nici nu seamana cu ce aveti in poze. O gramada de sos prea subtire, ciupercile nici nu le simti si carnea cu zgarci. Si pe site nu e pus la ingrediente smantana. Total alt preparat. Calitatea scade, pretu creste.
Locații recomandate