/Braila/Servicii de mutare

Şantierul Naval Vard Braila

Strada Celulozei 1A, Brăila 810282, România

Şantierul Naval Vard Braila
Servicii de mutare
4.4
47 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
6XW6+7H Brăila, România
+40 239 607 000
vard.com
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–16
Marți: 7–16
Mirecuri: 7–16
Joi: 7–16
Vineri: 7–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Felix stan
Felix stan2 ani în urmă
Panourile pentru podul de la Braila sunt gata
Se lucrează extrem de repede
Felicitari
Vasy Crusovat
Vasy Crusovat4 ani în urmă
O firma foarte serioasa Stima si Respect Adresez Conducerii Firmei
George Găzdoiu
George Găzdoiu4 ani în urmă
Peisajul de pe aici din proximitate e din lumea a-3-a , e un adevărat ghetou
Marian lucian
Marian lucian4 ani în urmă
Pt că datorită ac locații pot trai decent
J Gabriel
J Gabriel5 ani în urmă
Dacă aruncăm o privire peste istoricul lui aflăm că Şantierul a fost înfiinţat la 8 mai 1940 şi purta denumirea de “Şantierul Naval România” şi este printre primele fabrici din ţară. Activitatea sa continuă în amploare, astfel încât în 1980 el devine cel de-al doilea Şantier maritim amplasat pe Dunăre. Se construiau tipuri de nave precum Cargourile şi Nave de pescuit oceanic tip superatlantic care reprezentau “o premieră pentru industria românească de construcţii navale”.

Brăila era denumită “grânarul ţării” în anul 1911, deoarece în portul nostru zilnic soseau şi plecau nave încărcate cu cereale.

Mai târziu portul a intrat în declin, iar Şantierul la fel urmând ca în  anul 2000  să se privatizeze sub denumirea de “Scandior”. Rămăne sub această denumire până în  2003 când este cumpărat de norvegieni şi trece sub numele de Aker Yards. Atunci au loc primele lucrări de modernizare în interiorul şantierului, avantaj pentru angajaţi.

Din 2008 îşi schimbă conducerea din nou, fiind cumpărat de această dată de sud-coreeni denumindu-se STX Europe.

Ulterior din 2013 este deţinut de o firmă italiană iar denumirea este de Vard.

Atunci când a apărut s-a manifestat sub forma unor mici ateliere pentru curățatul și repararea corpului navelor și ambarcațiunilor.

Astăzi “facilităţile şantierului permit montarea şi repararea simultană a 12 nave, lansarea şi ridicarea navelor pe un transbordor acţionat de vinciuri hidraulice, armarea navelor la cheuri în lungime totală de 1.300 de metri, manipulări cu poduri şi macarale de 15 şi 50 de tone.”
Trif Alex
Trif Alex6 ani în urmă
totusi ce se intampla cu pulberea care acopera masinile, de la voi?
Marian Şerban
Marian Şerban2 ani în urmă
Folositoare urbei si cetățenilor. Se pare ca șantierul naval a ramas singura locație din multiplele pe care urbea noastră le-a avut unde mai există interesul de a mai scolariza tineri pentru a asigura pe viitor forta de munca calificată în meserii care sunt vitale în șantiere navale si nu numai respectiv sudori si lacatusi mecanici.
Ciutacu marius
Ciutacu marius2 ani în urmă
Daca n-ar fi şantierul, multi ar muri de foame in Braila asta... De bine , de rau halim o piine .Si fata de unii oameni , a noastra e împletită si cu mac pe deasupra....
Locații recomandate