Doby | Spălătorie Covoare București
Strada Badea Dumitru 17, București 040666, România
4.6
318 recenzii
9 comentarii
93CP+RX București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–18
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–18
Duminică: Închis
-După ce am întins covoarele mi se simțeau mâinile puțin lipicioase semn că nu au clătit bine de spuma cu care au spălat.
-Centrifuga cu care storc covoarele cred că agață puțin deoarece toate covoarele au vreo 3-4 cm, pe una din margini, cusătura desfăcută.
-La sfârșit au încercat să îmi ceară mai mulți bani față de cât costa normal, a trebuit să calculez de față cu ei metrajul covoarelor să le demonstrez că face mai puțin față de cât îmi cereau.
Am telefonat cu oarecare reținere...și bine am făcut!
Promptitudine Seriozitate Calitate!
Mulțumesc!Mi-ati făcut sărbătorile mai frumoase și...mai curate!
PS :O SA MAI AUZITI DE MINE!
SUCCES SI SARBATORI FERICITE!
PS: imi cer scuze ca am avut portofelul in masina si baiatul care mi-a adus covorul a trebuit sa astepte cateva minute sa ma duc pana in parcare.
Atat colectarea cat si livrarea au fost prompte. Covorul este curat la suprafata, insa exista in continuare par si nisip la baza firelor (mai putin, dar a ramas). In plus, firele sunt turtite, aproape lipite chiar - sperasem ca, dupa curatare, covorul sa isi recapete aspectul pufos, asa cum se intampla cand il curat acasa cu peria.
Ca aspecte pozitive, mentionez ca am primit covorul perfect uscat si cu un miros placut. Mirosul a disparut rapid, insa ma bucur ca nu am patit ca alte persoane care se plang ca au primit covoare care nu fusesera uscate complet, cu mirosul acela neplacut de covor ud.
In mod normal, as fi dat patru stele (covorul este 80% curat), insa un mare minus a fost atitudinea livratorului, care EVIDENT ca nu avea sa dea rest (restul era 10 lei), si dupa ce s-a scormonit 5 minute prin buzunare, m-a intrebat daca sa se duca la masina sa aduca restul (!). Practicile astea care forteaza clientul sa lase bacsis fie ca vrea sau nu mi se par foarte urate, si cred ca managerii business-urilor gresesc ca nu studiaza cu mai multa atentie atitudinea angajatilor aflati in pozitii client-facing.