/Iasi/Service auto

PILKINGTON Centru de Parbrize Iași

Șoseaua Bucium 55F, Iași 700275, România

PILKINGTON Centru de Parbrize Iași
Service auto
4.3
200 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4JGC+54 Iași, România
+40 232 239 322
parbrize.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Catalin Andron
Catalin Andron2 ani în urmă
Aveți o angajata la Iași cu o totala lipsa de profesionalism, de amabilitate, de cunoștințe în domeniu, cu o totala lipsa de interes fata de clienți. E probabil a 5-a oară când dam(ma refer la șoferii firmei mele) peste aceasta angajată. Nu reușesc sa îmi explic cum și mai ales cine a angajat-o, ea fiind total pe dinafara a ceea ce lucrează. De câte ori s-a mers, ba a identificat greșit geamul, ba ne-a mințit ca nu este nicăieri pe stoc, dar la 2 ore i-a spus unui alt șofer ca îl au(același geam, aceeași serie de sașiu), etc....
Stan Radu-Andrei
Stan Radu-Andrei2 ani în urmă
Parbriz nou montat la ei, deja cu mici zgarieturi pe el, in urma montarii, probabil grabite, nu am spus nimic. A trebuit sa ma intorc la ei ca au uitat si nu au verificat daca au conectat toti senzorii. Mi-am dat seama de calitatea parbrizului ca nu se ridica la a celui original dupa cum am vazut cat de usor se zgarie ulterior. Ca dovada a calitatii proaste, s-a crapat (fara sa fi auzit nicio petricica tot drumul), dupa 2 luni dupa montare, cand eram in concediu. Am fost la reprezentanta din zona unde eram (Brasov) unde dupa insistentele mele (pentru ca ei nu prea voiau) l-au reparat cu adeziv, sa nu se mareasca crapatura, bineinteles contra cost pentru ca desigur nu intra asta in garantie. Am intrebat acolo cum se poate ca parbrizul original sa tina 10 ani iar asta 2 luni si mi-au raspuns ca e "ghinionul meu" ca ei au vazut "parbrize crapate de pietricele in aceeasi zi in care s-au montat". In mintea mea m-am lamurit de calitatea parbrizelor montate de ei. Te duci la ei sperand calitate, platesti pentru calitate, insa nu livreaza la aceasta promisiune. Urmatorul prabriz va fi mai mult ca sigur la alta firma si datorita relatiei cu clientii mediocra, dar mai ales a calitatii proaste la un pret premium.
Raluca Alexandra Zamfir
Raluca Alexandra Zamfir2 ani în urmă
Am schimbat parbrizul la un Peugeot 208. Avea deformare optica in partea de jos. Parbrizul era original (cica) nu aftermarket. Masina a venit din fabrica cu un parbriz tot Pilkington motiv pentru care am ales sa vin la ei. Mi-au schimbat parbrizul cu deformarea optica (pe care l-am platit la pret de parbriz original) cu unul aftermarket cu aceeasi deformare optica. Fain, nu?
Dragos P
Dragos P2 ani în urmă
Total neprofesioniști !!!
La numărul de fix din Iași răspund cei de la Cluj. După ce primești numerele de telefon din Iași și suni, nu răspunde nimeni.
Mail trimis cu toate documentele pt un Casco de 4 zile, și nu te suna nimeni de la ei.
Ajungi in locație la ei, și spun că știu de email și se ocupa de dosar, și sa aștepți telefon de la ei. După încă 2 zile tot nu te suna nimeni.
Bătaie de joc, apeluri, drumuri...toate in zadar.
Teodor Natea
Teodor Natea2 ani în urmă
Oameni profesionisti si prompti. Preturi ok si rapiditate. Recomand!!!
Catalin spinu
Catalin spinu2 ani în urmă
Am încercat timp de trei săptămâni, cu numeroase telefoane, sms-uri sa obțin o oferta de pret și o programare. Răspunsuri trimise cu întârzieri de câte o săptămâna, plimbat de la un coleg la altul. Am sunat la cei de la Cluj sa încerc sa ma programez astfel, am fost redirecționat din nou către cei din IASI, care nu răspund la telefon. Am cerut numărul unui superior și mi-a fost închis telefonul in nas. Atâta lipsa de bun simt rar întâlnești. Va recomand orice altceva, dar salvați-va nervii ocolind personajele de la birou… Am dat o stea ca nu se pot da zero…
Daniel Bejan
Daniel Bejan2 ani în urmă
UPDATE 2: Pentru ca nu am mai primit oferta din partea celor de la Cluj, am mers direct la sediu , si mi-au rezolvat problema in 3 zile lucratoare, la pretul de 550 lei (fara sa fi mentionat ceva de experienta neplacuta, avuta initial)
Pentru sediul din Iasi, 5 stele, recomand vizita directa, fara apel la call center-ul de la Cluj care nu merita nici macar o stea din punctul meu de vedere.

UPDATE: A revenit colega cu apel, si surpriza, s-au schimbat iar datele problemei, pretul a crescut pentru a 3 a oara la 615 lei (cica colegu' a fost dragut si mi-a facut un discount) si a crescut si timpul de livrare de la 5 zile la o saptamana (a trebuit sa intreb daca e o saptamana normala sau una doar cu zile lucratoare, si se pare ca la ei, saptamana normala are doar zile lucratoare)

Am rugat-o sa-mi trimita oferta pe mail pentru ca, prea se modifica datele problemei de la o persoana la alta:)

Si ar trebui mentionat ca am vorbit cu personalul de la Cluj, care na, cica sunt mai deschisi la minte, ca sunt mai aproape de occident, nu ca moldovenii nostri.

Buna ziua,

Am sunat azi la voi pentru schimbare luneta VW Golf 7 si am trait urmatoarea experienta:

Am vorbit in prima faza cu o colega, foarte amabila, mi-a spus ca nu aveti produsul pe stoc, ca este disponibil la un partener in Bucuresti si ca dureaza 5 zile sa-l aduceti. Mi-a oferit si pretul pentru produs+montaj de 510 lei si ar trebuie sa merg la voi sa achit un avans de 50%. A ramas ca mai dau niste telefoane, poate gasesc in alta parte, ca na, vin ploile:) M-am gandit pret de 5 minute ca daca nu aveti voi, care sunteti mari si clar va asumati profesionalismul, sigur nu gasesc in alta parte.

Asa ca, am revenit cu apel si de data asta am dat peste un alt coleg, Alex Rusu, care m-am tinut in apel, pana sa verifice oferta deja existenta, mult mai mult timp decat m-a tinut colega care a facut mult mai multe chestii ca el. Hai ca nu e un capat de tara, dar am zis ca e bine sa stiti si asta.

Ca sa concluzionam motivul pentru care ofer o stea, este ca agentul Alex Rusu mi-a oferit alt pret, 600 lei, a zis ca pretul dat de colega nu e cel corect (acu' de unde stiu eu ca e "corect" pretul dat de el?), si, a mai zis ca ca nu e disponibil parprizul, chiar daca colega a zis ca e:). A tratat conversatia cu mult mai putin profesionalism.

Cred ca situatia era alta daca dadeam peste aceeasi persoana!

Multumesc,
Daniel
Mihai Eu
Mihai Eu2 ani în urmă
Am schimbat un parbriz acum o saptamana, este foarte bine montat, nu am scurgeri in masina. Desi la telefon mi s-a comunicat ca operatiunea dureaza 4 ore la sediu au spus ca va fi gata in 6 ore jumatate(erau aglomerati insa au respectat intervalul orar recomandat). Un lucru interesant este ca parbrizul lor are si un cheder care merge inspre caroserie, cel original nu avea asa ceva. Va multumesc!
Locații recomandate