ATP Automotive - Cluj-Napoca
Strada Clujului 4B, Sânnicoară 407042, România
4.4
39 recenzii
8 comentarii
QPJ6+W2 Sânnicoară, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Ii recomand cu căldură.
Cosmin
posesor de Mazda CX 5
Nu au facut o inspectie vizuala a masinii. Puteau sa o zgarie sau sa se intample orice si sa zica: Asa ne-ati adus-o. Totusi, nu s-a intamplat.
Nu m-au intrebat daca am sau nu lucruri in masina...
Nu au inregistrat numarul de kilometri din bord.
Nu mi-au dat o confirmare cu operatiunile ce trebuie facute.
Nu mi-au dat o oferta de pret, cu care sa fiu sau nu de acord.
Plus altele multe care ar fi trebuit facute la o prima interactiune cu un client.
Cand sa iau masina din service intreb daca totul e ok cu autoturismul, mi s-a raspuns flegmatic: Da. In urma cu 2 zile nu pornise (baterie descarcata), am intrebat de ce nu a pornit. Raspunsul (din nou flegmatic): Nu stiu, acum merge.
Inspectia generala, nu au facut-o, au inlocuit doar filtrele si uleiul.
Ma asteptam la un test de baterie, o temperatura de inghet a lichidului de racire, etc....
Mentionez ca toate aceste lucruri sunt incluse in reviziile facute la alte service-uri...
Noroc ca am primit o factura unde erau trecute operatiile facute, altfel nu as fi avut habar ce ulei au folosit sau ce filtre.
Mai mult decat atat, au si trecut aiurea numarul de kilometri din bord. Au pus mai putin cu 6000... In loc de 108.000 au fost notati 102000....
Poate daca m-as fi prezentat la service cu un S63 AMG as fi fost tratat altfel. Asa, cu o Mazda 3.... nu am prea contat.
Foarte dezamagit. Nu as putea recomanda nimanui acest service
După 4 ore de așteptare, nu au fost capabili sa-mi ofere un preț pt 2 piese ce țin de încălzirea în scaune.
"Constatare" 90 lei. Softuri interminabile care necesită introducerea a "n" coduri, iar aflarea unui preț e o aventură adrenalinică.
"Colegul" a plecat mai repede de la servici"
"Nu găsesc codul produsului"
"Dureaza cateva sapt pana ce ajunge piesa" etc etc.
Am mers "cu pile", dar tot pe degeaba. Zeci de angajați, eficiență 0, productivitate sub nivelul mării...dar stau băieții la căldurică pe salarii frumușele.
Sunt dezgustat de ei si cu siguranță nu voi mai călca pe acolo.
As vrea sa-l highlightez pe George Marian, angajat la recepție, un impotent si jumătate, care mă "roagă" pe mine sa-i scriu mail pt oferta de preț...mail la care nu mai răspunde. Într-o țară civilizată, ei ar trebui sa te contacteze dupa asemenea tratamente.
Trăiască Românica cu ale ei servicii in industria auto.
Dacă asta e reprezentanța Opel la Cluj, voi apela la neoficiali de fiecare dată.