/Cluj/Service auto

Service Auto Sola

Strada Frunzișului 83D, Cluj-Napoca 400664, România

Service Auto Sola
Service auto
4.5
59 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QH2C+7V Cluj-Napoca, România
+40 770 811 897
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Gorog Norbert
Gorog Norbert2 ani în urmă
Super staff. Prompt si puctual. Recomand cu siguranta! :)
Andrei P.
Andrei P.2 ani în urmă
Am avut probleme pe partea electronică. Au fost profesioniști, mi-au remediat problemele rapid (2 ore aproximativ). Sunt mulțumit de servicii, voi mai reveni.
B I
B I2 ani în urmă
Mie mi-a plăcut experienta pe care am avut-o la acest service auto. Sunt clientul lor fidel și am încredere în serviciile lor.
Cristian Pavel
Cristian Pavel2 ani în urmă
De câțiva ani îmi fac întreținerea la ei și lucrează foarte bine si repede. Sunt foarte mulțumit.
Am avut o problema la mașină și eram prin Serbia. I-am sunat și m-au ghidat prin telefon cu ce era de făcut cat sa pot ajunge înapoi în țară astfel m-au scăpat de situația de a fi nevoit să apelez la service acolo, de aceea îi recomand.
Adrian Girbo
Adrian Girbo4 ani în urmă
Buna ziua,

Recenzia a fost data, in urma vizitei, ca altfel nu pot sa o numesc la service-ul dumneavoastra. Am fost la dvs. cu un Ford Focus care avea o problema si v-am rugat sa-mi faceti o constatare si ulterior o programare pentru a o repara. '' Reparatia '' a fost facuta imediat dupa aceea
Alex Kovacs
Alex Kovacs5 ani în urmă
Preturi duble, mi-au schimbat un etrier, au uitat sa mai puna bridele la capacele de la roti, au uitat si ventilul care era cromat. In plus pentru un etrier spate passat B5 mi-au cerut 850 lei+ 100 lei manopera+am lasat piese. Nu ca nu stiu ce preturi sunt la furnizori pentru o piesa. Mai ales ca a fost lasat la schimb. dar dupa ce au desfacut ce sa mai zic. Nu recomand.

Update:

Nu mai am foaia de la service, dupa ce ca mi-au schimbat la un pret urias si am lasat si produsul vechi la ei ca sa il dea la furnizor sa aiba reducere, pistonasul de la etrier nu mai functioneaza,

Fugiti de ei cat puteti, mie nu imi plac genul de astfel de service-uri, daca tot iti iau banii macar sa iti faca calitate, am circulat fara frana pe o roata 6 luni si se incalzea. Am fost la reprezentanta si am constarea lor.

Neseriozitate maxima
Adrian Vatamanu
Adrian Vatamanu5 ani în urmă
Am fost de doua ori la ei, o data pentru o lucrare mai mare, a doua oara pentru un schimb de placute de frana pe fata si o constatare.
1. Revizie + demo/montat turbo + schimbat racitor gaze + probleme directie.
Aceasta lucrare a fost un esec total din partea lor. Mi-au bagat pe gat un ulei de la Motul, am acceptat, am regretat, motorul suna mult mai infundat de cand rulez cu el. S-a trimis turbina la refacut, a venit inapoi, au montat-o, nici o diferenta, geometria in continuare agata (am facut-o eu dupaia la altii profesionisti). Mi-au transmis ca ei nu au ce face, nu tu un log in mers, nu tu o diagnoza sau ceva, asa merge turbina, nu avem ce sa-i facem. Partea a doua: ma suna de la service, ca racitorul de gaze e fisurat si trebuie schimbat. Nicio problema le-am zis, va rog sa-l schimbati cu unul nou. Mi-au transmis ca ei nu lucreaza de "mantuiala", o sa imi adauge la plata si toate garniturile asociate acestui racitor si turbinei. Le-am transmis ca rugamintea mea este sa faca o lucrare de calitate, nu o lucrare ieftina. Totul bine si frumos, pana ce trece o saptamana. Saracul meu racitor nou de gaze afuma intr-o veselie, imi baga gaze in masina cu duiumul. Evident nu am mai mers la ei, tinand cont de cat "profesionalism" au dat dovada. S-a constatat ca tocmai acele garnituri cu care au insistat erau problema (au ciupit una la montaj). Pe langa toate acestea, le-am cerut o constatare la directie. Mi-au zis ca e nush ce brat, dar n-au mai avut atunci vreme sa il schimbe, cand mai revin la e o sa mi-l schimbe. Ok zic eu. Cam pe aici se incheie prima mea vizita la ei, dar mai am o singura mentiune de facut: Daca vreti sa va si reseteze Service Inspection Counter-ul sa le si explicati cum sa faceti, pentru ca domnul care mi-a predat masina nu stia cum sa o faca, ne uitam impreuna pe youtube la tutoriale, ca doar deh, asa e normal in Romania.
2. Am revenit la ei sa rezolv problema cu bataia de la directie. In prealabil imi transmisesera ca am de schimbat 2 bielete antirului si 1 brat oscilant (care in realitate erau 4, ma rog). Am dus masina, ma suna ca mai bine sa imi schimb placutele pe fata ca sunt gata (desi nu aveam warning in bord) in loc de acel brat oscilant. Am zis ca ok, sa le schimbe. Mi-au recomandat sa pun TRW (eram mai limitat in acel moment cu bugetul). Le-am zis ca prefer sa mai astept si sa montez ceva mai calitativ, au insistat ca sunt ok sa le pun ca isi fac treaba. Am acceptat. Evident sunt foarte proaste, astfel ca a fost necesar sa le inlocuiesc (impreuna cu cele de pe spate). Astfel ca am descoperit ca domnii mecanci de la Auto Sola nu stiu ca unele placute (cele de pe interior) vin cu sens de rotatie, au o sageata care indica ce se monteaza pe roata din stanga (L) si ce se montaeza pe roata din dreapta (R) . Nu era de mirare ca fluierau intr-o veselie.

Astfel ca dupa toate aceste experiente cu ei, am ramas cu peste 3000 de lei dati acestui service si un gust foarte amar. NU RECOMAND!!!
Pe Frunzisului sunt service-uri mult mai serioase, va rog apelati la acestia din urma.

Later Edit: Tinand cont ca nu pot da un reply comentariului dvs., am sa va dau un raspuns aici. Observ ca atitudinea dvs. in oferirea unui raspuns denota defapt atitudinea service-ului. La tot ce am scris eu, dvs. v-ati rezumat strict la ce nu tine de service: Ulei, placute si reparatia facuta de altii. Nu v-am reprosat ca problema cu turbina (nici nu am mentionat firma care s-a ocupat de ea) e din vina dvs., dar nici nu s-au facut alte investigatii. Degeaba imi insirati o lista de realizari ale acestor firme, in cazul de fata piesele au fost de o slaba calitate si/sau montate necorespunzator. Atitudinea generala de "superioritate" la adresa clientului, de buna credinta, este usor deranjanta. Si imi pare rau daca asteptarile clientului: Ca un autoturism sa functioneze in parametri normali sunt considerate prea ridicate. Probabil in Romania, acest nivel de calitate a devenit o "normalitate".
Paul Marina
Paul Marina5 ani în urmă
Am facut o revizie tehnica la ei. Aveau o promotie pentru "verificare inainte de vacanta", exact ce-mi trebuia. Service-ul era curat, oamenii pareau seriosi. Mi-au facut programare. M-au primit la timp si au terminat masina tot la termenul dat de ei. A fost bine.
Locații recomandate