SC Cangas Euro MNS SRL
Costeşti, România
3.8
88 recenzii
8 comentarii
3Q59+RP Costeşti, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–17
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–17
Duminică: Închis
La final recomand !
Unii spun ca sunt cetateni turci. Eu zic ca sunt profesionisti in ceea ce fac. Poate calitatea pieselor e inferioara dar asta ramane de vazut.
Lipsa aglomeratiei se datoreaza locatiei mai izolate dar serviabilitatea e una superioara.
Imcercati !
Antigelul g12 rosu este incompatibil cu gpl ul montat. Gpl funcționează doar cu apa nu cu antigel.
Produsele sunt de o calitate inferioara.
Am montat și demontat instalația de la ei, pentru ca nu funcționa, trageți voi concluzia.
În câteva ore în care am stat au existat 5 persoane care au venit cu probleme la instalațiile deja montate.
Acum e decizia dvs de a alege sau nu serviciile acestei firme, recomandarea mea, din cauza experienta neplăcută, este sa alegeți alta firma.
Dupa ce a gasit una care se potriveste a dat masina inapoi afara din service la care a uitat usa masinii deschisa si mi a rupt usa masinii fara sa plateasca sau fara sa o repare! Ar trebui sa ii dau in judecata pentru asta! Praf ar trebui inchis acest service sau ce cacat o fi cladirea asta nefolositoare doar cu prosti!!!
Dupa ce au facut montajul, numai jegmaneala:
revizia 15,000 si urmatoarele pana la expirarea garantiei costa 100 lei;
- la revizie schimba ambele filtre care costa aprox. 25 lei amandoua, restul pana la 100 este manopera, adica jegmaneala.
-orice piesa se schimba in perioada de garantie se plateste manopera, cica este gratuit inlocuirea piesei dar nu si manopera;
-orice problema ai cu masina din cauza GPL-ului ti se spune ca este de vina GPL-ul din ROMANIA nu este bun si din cauza asta sunt probleme;
-orice problema ai cu instalatia de racire a masinii, (din cauza montajului cu ramificatiile tip T montate de ei) dau vina pe alti meseriasi;
-reductoarele au membrana de o calitate indoielnica, dupa o anumita perioada GPL-ul trece in instalatia de racire a masinii si miroase a gaz in interior, formeaza presiune mare in circuitul de antigel si incepe sa piarda lichid de racire, daca te duci sa le spui te duce cu zaharelul si da vina pe antigel dar nu recomanda nici schimbarea antigelului si nici nu inlocuieste membrana din reductor.
In concluzie eu nu recomand acest tip de instalatie.