/Bucuresti/Service auto

Hyundai Auto România

Bulevardul Expoziției nr. 2, București 012103, România

Hyundai Auto România
Service auto
3
48 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F3H4+FW București, România
+40 21 269 2524
hyundai-motor.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Costel Viorel Crismac
Costel Viorel Crismac2 ani în urmă
O experiență total neplăcută la capitolul comunicare. Minciuni după minciuni, atitudine de superioritate si telefoane trântit in nas!Aroganță maximă! După ce au văzut masina plătită, își bat joc de mine...Prima și ultima dată când o sa mai colaborez cu Hyundai România! Învățați sa respectați clienții domnilor!
Saca Victor
Saca Victor2 ani în urmă
Sunteți fara pic de respect față de clienți datorită cărora existați. Asistență după completarea formularului cam când se produce, după un an? Telefonul afișat pe site este de decor?
Filip muntean
Filip muntean2 ani în urmă
Nu pot sa dau mai puțin de o stea, dar as da cu cea mai mare placere. O experiență total neplăcută pe partea de vânzări și comunicare. Minciuni după minciuni, atitudine de superioritate si telefoane trântit in nas.
Bulai Man
Bulai Man2 ani în urmă
Nu vă diferențiați cu nimic fata de orice service de cartier, lipsa comunicare, lipsă...... respect.... Aveți noroc că vindeți niște mașini fiabile, in res VARZA.
Mioara Alexandru
Mioara Alexandru2 ani în urmă
Cea mai slaba reprezentanta din Romania!
Masina fiind in garantie ne plimba de la o reprezentata la alta!!!
Daniel Toader
Daniel Toader4 ani în urmă
Revin cu o aceiasi problema de aproape 4 ani,consumul foarte mare de ulei,adica 1litru la 3000 de km. Nu fac altceva decat sa tărăgăneze lucrurile,mai inlocuiesc tipul uleiului,mai schimba un căpăcel si cam asta-i tot. Directorul de service te sfideaza si-ti rade in nas pur si simplu. In urma insistențelor a acceptat sa schimbe niste garnituri,habar nu am daca asta va rezolva problema dar sunt decis sa merg la OPC de data asta.
Sebastian Mircea
Sebastian Mircea2 ani în urmă
Dacă s-ar putea da - la steluțe, as da cu cea mai mare plăcere, astfel de comportament necesita concediere totala a tuturor celor care nu respectă customer service și a șefilor care nu sunt atenți la ce feedback primesc subordonații lor. În alta țară care se respecta a-ți fi fost cu toții concediați și chiar trimiși în judecata pentru nerespectarea condițiilor contractuale. RUȘINE Hyundai România.
Va recomand sa colaborați cu Ungaria spre exemplu.... Sa vedeți acolo cum se tratează un client. Voi face plângere si la corporația mama Hyundai.... Poate va mai deranjata puțin scaunele astea de nesimțire în care trăiți datorită noua.. clienților.
Mihai Radu
Mihai Radu2 ani în urmă
Pot sa confirm problemele sesizate și de alte persoane, Hyundai România își bate efectiv joc de clienții sai, este imposibil a ii contacta, telefonic nu răspund, la emailuri nu. Dacă raspund telefonic, doamnele urla efectiv la client fără sa asculte măcar motivul telefonului. In ceea ce priveste o comanda, sa nu faceți greșeală sa comandați, preiau comenzi pe care nu le onorează, desi fac în continuare publicitate și preiau prin distribuitori comenzi la Ioniq 5, după ce se face plata îți comunica ca nu se mai produce modelul și ca nu vor onora comanda, desi toți distribuitorii preiau in continuare comenzi cu acordul Hyundai România.
Locații recomandate