/Arges/Restaurant

Bistro subcarpati

Strada Cuza Vodă 75E, Curtea de Argeș 115300, România

Bistro subcarpati
Restaurant
4.6
110 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5M3J+8F Curtea de Argeș, România
+40 725 740 755
hotelsubcarpati.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–23
Marți: 7–23
Mirecuri: 7–23
Joi: 7–23
Vineri: 7–23
Sâmbătă: 7–23
Duminică: 7–23
Scrie o recenzie
Alin Lionel
Alin Lionel2 ani în urmă
mancarea ok, servirea buna, dar, m am simtit in zona de nefumatori ca in zona de fumatori...usa in permanenta deschisa, lasata chiar de catre angajati.
Florin Tudor
Florin Tudor2 ani în urmă
Amabilitate, curățenie, mâncăruri bine gătite, vinuri de calitate.
Cosmin Badica
Cosmin Badica2 ani în urmă
Excepțională servire , mâncarea foarte bună!
Balan Georgiana
Balan Georgiana2 ani în urmă
Calitate, preturi civilizate, personal amabil, Tbone de vita genial (primul, ca următoarele 2 au fost de nota 5).Atmosfera placuta! Revenim cu placere!
Mada sandu
Mada sandu2 ani în urmă
Mancarea este gustoasa, dar am fost foarte surprinsa sa platesc 75 lei pentru 3 portii de paste... mi se par extrem de scumpe la 25 lei portia. Domnisoara ce ne a servit foarte draguta si serviabila. Si un mare regret ca doream desert si faimoasa prajitura cu magiun... inexistenta!
Sebastian Issumatar
Sebastian Issumatar2 ani în urmă
Wow! Mâncare excelentă, porții generoase, preturi decente. Serviciu impecabil. Bravo! Surprinzător. Recomand bruschetele, platoul de brânzeturi, halloumi, dorada. Burgerul cam fara gust dar un pic de sare și piper rezolvă problema.
Gratiela Baciu
Gratiela Baciu2 ani în urmă
Să ți refuze comanda unui mic dejun din motivul ca mic dejunul se servește pana în oraș 11, în condițiile în care ajungem la ora 10.58 și ni se ia comanda la ora 11.02 minute, mi se pare că nu își respectă deloc clienții. Nu toti oamenii ne punem ceasul să sune la o anumită ora în weekend pentru" a prinde "mic dejunul, pentru care evident plătim.
Este o atitudine ca și cum ne-ar face o favoare onorand comenzile pe care le au în meniu. În activitățile care se bazează pe servicii, conceptul care funcționează cel mai bine este de" clientul nostru, prietenul nostru", ceea ce n-am regăsit aici în atitudinea servirii unui mic dejun cu 2 minute mai târziu. Până și autobuzul te mai așteaptă, 2 minute, asta dacă nu cumva, șoferul este un zeflemist.

Învățați să tratați clienții de la egal la egal, pentru că până la urmă, banii pe care ii faceți și salariile pe care le aveți, sunt datorită nouă , a clienților care servim masa în oraș. Faceți un exercițiu de imaginație, ca și cum n-ați mai avea niciun client, poate asa înțelegeți cât de importanți suntem pentru această industrie. Dacă nu vă interesează și gândiți "lasă că se găsesc destui", asta denotă sfidare și lipsă de respect!
Vă doresc să aveți parte de aceeași atitudine, în orice domeniu!
Victor Nicolae Eftimie
Victor Nicolae Eftimie2 ani în urmă
Am avut o experiență foarte plăcută la acest restaurant - Bistro.
Preparatele culinare bine gătite, servire plăcută și destul de rapidă.
Prețuri potrivite, de nivel mediu.
Curat în interior, atmosferă aerisită, sală spațioasă. În exterior terasă cu "blănițe" și păturică la scaun.
Arhitectura modernă și organizarea isteață a interiorului dau un aer interesant locului.
Clar recomand.
Locații recomandate