/Cluj/Optica

Optimag

Strada Memorandumului nr 9, Cluj-Napoca 400000, România

Optimag
Optica
4.2
14 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QH9Q+V2 Cluj-Napoca, România
+40 264 591 113
optimag.business.site
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–18
Marți: 10–18
Mirecuri: 10–18
Joi: 10–18
Vineri: 10–18
Sâmbătă: 10–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Maura Albertina Ilie
Maura Albertina Ilie2 ani în urmă
Am o problemă uriașă cu lentilele...sunt de o calitate foarte proastă. Se murdăresc extrem de repede, port ochelari de atâția ani și niciodată nu am fost nevoită să mi șterg lentilele doar după câteva ore, efectiv să nu mai pot vedea, se creează niște urme de nicăieri.
O altă problemă ce o am e că doamna de acolo nu mi a făcut bine controlul, din cauză că eu încă nu văd perfect. Este o îmbunătățire față de lentilele trecute, dar nu a fost de ajuns, încă nu pot distinge numerele de autobuz din cauza asta.
Ramele sunt de o calitate bună, nu am ce spune despre ele!
Björn Rittershausen
Björn Rittershausen2 ani în urmă
(Tradus de Google) Unele companii nu mai sunt interesate de clienți. Nu "Buna Ziua", Nu salut, doar "Dezinfectați-vă ...!" după intrare. Nu aceasta este chiar modalitatea de a obține noi clienți ...

(Original)
Some businesses are not interested in clients anymore. No "Buna Ziua", No hello, just "Desinfect yourselves...!" after entering. That's not really the way to get new clients...
Iulia L
Iulia L4 ani în urmă
Am avut onoarea sa beneficiez de multe ori de acest bun, cabinet, am gasit aici calificare inalta, profesionalism, oameni minunati, devotati .Gatiti tot felul de rame, de care aveti nevoie, cu consultul si recomandarile de rigoare.
Multumesc din suflet pentru tot ce au facut pentru mine, pentru noi toti ,si pentru ceea ce fac in continuare.
Binecuvantari tuturor , sa auzim doar de bine si in continuare.
Multumesc din suflet, doamna Magda ❤🙏
Alin Fetti
Alin Fetti4 ani în urmă
Initial cand am mers si am dat comanda de lentile am avut unele neintelegeri in legatura cu reducerea de 25% oferita de omnipass dar cand am mers sa ridic comanda mi s-a spus ca au luat legatura cu omnipass si au remediat problema. Astfel am primit suma care am platit-o initial in plus si doamna de acolo a fost foarte amabila si mi-a dat cadou si o solutie.
Leonárd Antal
Leonárd Antal4 ani în urmă
Pur si simplu profesionisti! Au foarte multe tipuri de rame pentru fiecare buget si personalul este amabil si bine calificat. Recomand!
Carmen golban
Carmen golban5 ani în urmă
Raluca Grigorovici
Raluca Grigorovici6 ani în urmă
Cu toate că doamna din spatele ghișeului din sediul de pe strada Cotită nr.8 a fost cumsecade, cele de pe strada Memorandumului, cu sediul în același gang cu cel al localului Atelier, au fost exact contrariul.
În primul rând, având 25% prin intermediul carnetului de reduceri OmniPass destinat studenților, pentru servicii complete și fiind nesigură de modificarea dioptriilor actuale, am decis să merg la un consult și o POSIBILĂ schimbare a lentilelor actuale. Astfel, după consultația propriu zisă, doctorița a ajuns la concluzia că dioptriile de la ochiul stâng și numai de la acesta, s-au mărit cu 0,25. Dacă sunteți ochelariști, probabil știți că absolut toți oftalmologii vă vor recomanda să NU vă schimbați lentilele dacă dioptriile s-au mărit cu numai 0,25, pentru că nu are rost să plătiți 270 RON pentru o schimbare atât de nesemnificativă. Bineînțelese, doctorița în cauză a început, exact după comunicarea rezultatului, să încerce să îmi vândă lentile și mai scumpe, pentru calculator, asupra cărora mi-am exprimat clar dezinteresul deoarece știam că mă vor costa exagerat de mult și știam și faptul că ecranele se reflectă perfect în lentilele respective.
În al doilea rând, după 10 minute de argumentat contra lentilelor speciale pentru calculator, doctorița a cedat și mi-a spus următoarele: "cu siguranță doriți lentile mai dure și rezistente la zgârieturi! Le avem pe acestea... la 270 RON". Aici trebuie să amintesc faptul că 1) un singur ochi a avut de suferit diferențe în ceea ce privește dioptria lentilelor actuale; 2) nu m-a lăsat să îmi exprim punctul de vedere de fel, nu mi-a oferit mai multe varietăți de lentile din care să aleg și 3) nu sunt o fire arțăgoasă și mă aflu pentru prima dată la o astfel de procedură în Cluj-Napoca, primele având loc în orașul meu natal. Fiind nesigură de ceea ce se întâmpla, am decis să aprob doar în speranța de a obține mai mult timp de gândire în care să mă pot consulta cu părinții mei. Așadar, am spus faptul că "nu am atâția bani la mine (sunt studentă, până la urmă) și trebuie să vorbesc cu părinții." Ofticată, doamna din spatele ghișeului îi repetă cele spuse de către mine celeilalte doamne în halat alb - colega dânsei, pe un ton ironic și lipsit de respect. Aici țin să adaug și ochii dați peste cap de către oftalmologul în cauză. După ironia doamnei, aceasta continuă: "dacă nu își face și ramele la noi... nu îi putem da reducere, nu...?", la care colega răspunde: "nu știu... pe perete avem scris clar că nu... un 15%? Vrei așa?" Pradoxal, întrebarea colegei nu îmi este adresată mie, ci doctoriței care m-a "diagnosticat". Doamnele șușotesc pentru încă 2 minute, după care bat în calculator și îmi comunică faptul că este absolut necesar să plătesc un avans sau "măcar consultația de 30 RON... câți bani ai la tine?" Numărând banii din portmoneu, le spun, ca proasta: "40 RON", la care dânsele îmi răspund: "na... lasă aici 40 RON și haide mâine să îți punem lentilele, la ora 12:00." Zis și făcut... mă întorc a doua zi la 12 fix, iar doamnele se sfătuiesc între ele următoarele: "ne poate lăsa ramele acum și să se întoarcă la 18:00 după ele?" Nu, doamnă. Ați spus să vin la 12 tocmai pentru a-mi schimba lentilele pe loc. "Atunci du-te tu până la celălalt sediu, de pe Cotită, că aici nu putem să le schimbăm." Așa că merg pe Cotită și aștept 30-40 de minute să îmi schimbe lentilele, dar nu înainte de a mă pune doamna de pe Memorandumului să semnez faptul că am luat la cunoștință posibilitatea ca ramele să se deterioreze în procesul respectiv, pentru că nu sunt luate de la magazinul dânselor.
În al treilea rând, cu toate că văd mai clar decât cu cele vechi, astăzi este a treia zi în care am lentilele noi și în care ochii nu s-au obișnuit încă cu ele, chiar dacă schimbarea nu este deloc mare. Ba mai mult, ce sa văd în dimineața aceasta? Faptul că, pe lânga cele doua zgârieturi făcute, în urma procesului de încălzire pentru schimbarea lentilelor, pe rame, lentila stângă se află în afara ramelor și e nevoie să o îndes eu înapoi în rame.
În concluzie... vă recomand să gasiți un alt cabinet.
Szabolcs Simon
Szabolcs Simon7 ani în urmă
(Tradus de Google) Profesioniști profesioniști!

(Original)
Profi szakemberek!
Locații recomandate