Evenimente
3
64 recenzii
8 comentarii
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–18
Duminică: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–18
Duminică: 9–18
Eu am platit la iabilet nu la organizator !!!
Spectacolul s-a anulat !
Trebuie sa-mi returnati banii !
Ori eu nu am cumparat biletele de la colt de strada, am cumparat de la ei special stiind ca daca vor fi probleme ei imi vor tine partea si ma vor sustine, pentru ca inainte de toate EU sunt clientul LOR. Eu am crezut in imaginea iabilet, nu in imaginea firmei de apartament care a organizat concertul si de care nici nu stiam ca exista !
Pe biletele emise de iabilet este un text in care cel care a cumparat poate cere returnarea banilor (Atentie! returnarea indiferent daca este o noua data, sau ce evenimente au dus la reprogramare), doar ca iabilet nu are nici un fel de rol aici :
"In cazul in care un eveniment a fost anulat / amanat, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct sau prin intermediul iaBilet. Organizatorul are obligatia de a comunica detaliile despre anularea / amanarea evenimentului si a modalitatilor de recuperare a contravalorii biletului."
Ce se intampla cand organizatorul refuza ignorand orice incercare de contact ? Acest text contine sau nu o promisiune mincinoasa ?
Situatie concreta: 5 Bilete cumparate in ianuarie 2020 pentru un concert la Sala Palatului planificat la sfarsitul lui Martie. Toata operatia de cumparare are loc pe iabilet.ro: cash online <=>bilete .pdf.
Se intampla COVID19, contactez iabilet si imi spune ca nu are nici o raspundere ca ei sunt doar intermediari, sa contactez organizatorul. Imi spun ca au fost instruiti expres de organizator sa nu dea bani inapoi. iabilet imi ofera o adresa de email la care sa cer fara sa ma auda nimeni. Nici macar un numar de telefon nu mi-au dat. Considerati ca e maxim de bunavointa ? Eu nu. Fac asta, organizatorul pana azi imi ignora emailurile. Voiam banii inapoi pentru ca nu mai putem ajunge nici la data de Aprilie (reprog. initiala) nici la data Octombrie 2020, sunt oameni din strainatate care trebuiau sa vina, acum nu mai pot, etc.
Asa am ramas inselat in primul rand de organizator care se face ca ploua si care a cerut iabilet sa nu se faca returnari de bani si in al 2lea rand de iabilet care nu m-a informat ca exista sansa ca eu sa nu primesc nimic inapoi, ba din contra m-a asigurat prin textul de pe bilet ca pot cere contravaloarea urmand a fi despagubit ! Sigur ca da .. am putut cere :))) "ia si cere, fraiere!".
Inteleg ca industria de entertainment trece prin momente grele, dar asa Nu !
Am cerut inlocuirea biletelor la un alt eveniment si am fost refuzat.
Nu am zis nimic de costurile de deplasare, timpul pierdut, disconfortul creat, etc - evenimentul fiind in alta localitate
Au raspuns sec NU ca ei au trimis un mail de informare, cand am cerut dovada nu am mai primit raspuns.
NU recomand!!!