/Ilfov/Magazin de muzica

Evenimente

Evenimente
Magazin de muzica
3
64 recenzii
8 comentarii
+40 723 423 171
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–18
Duminică: 9–18
Scrie o recenzie
Ovidiu Oprisan
Ovidiu Oprisan4 ani în urmă
Exista un comision separat fata de pretul biletelor. In cazul anularii evenimentului( cum am patit recent la club 99) ramai cu banii blocati, acestia fiind returnati dupa 2 saptamani, bineinteles fara comisionul de achizitie care a fost platit practic pentru nimic.
Høst Wadath
Høst Wadath4 ani în urmă
Buna! Am o mica problema in a lua un bilet pt Rockstadt Extreme Fest. Am incercat de mai multe ori sa cumpar dar nu primesc niciun cod. Aseara am completat campusurile pentru achizitionarea biletului in jurul orei 22 si am primit codul de confirmare la ora 4 dimineata. Puteti rezolva problema asta? In rest, site ul merita 5 stele
Flori Vladutescu
Flori Vladutescu2 ani în urmă
Aveam bilete la Hauser, evenimentul era maine...s-a anulat. Am făcut cerere de retur...aparent primești un voucher pe care poți să-l folosești pe viitor la un eveniment al aceluiași organizator. Deci eu trebuie sa stau sa pândesc evenimente și să caut organizatorul pt a vedea daca cumva e același organizator. Minunat....
Ioana dragoman
Ioana dragoman2 ani în urmă
Intr-adevar niste escroci care imi explica cum trebuie sa contactez organizatorul spectacolului pt a-mi recupera banii .
Eu am platit la iabilet nu la organizator !!!
Spectacolul s-a anulat !
Trebuie sa-mi returnati banii !
Katalin Buse
Katalin Buse2 ani în urmă
Hello! Ceea ce faceți se numește înșelătorie. Nu există returnare a banilor sub formă de vouchere. Acceptarea voucherelor trebuie să fie la latitudinea clientului nu a voastră că noi am plătit biletele în bani nu în hârtii mai mult sau mai puțin simbolice.
A M
A M2 ani în urmă
iabilet.ro isi folosesc imaginea pentru a vinde bilete dar cand se intampla evenimente care conduc la reprogramarea concertului, se retrag elegant lasandu-ma sa ma inteleg cu organizatorul firma bananiera returnarea banilor. NU EXISTA NICI O GARANTIE ca vei primi vreun leu inapoi !!

Ori eu nu am cumparat biletele de la colt de strada, am cumparat de la ei special stiind ca daca vor fi probleme ei imi vor tine partea si ma vor sustine, pentru ca inainte de toate EU sunt clientul LOR. Eu am crezut in imaginea iabilet, nu in imaginea firmei de apartament care a organizat concertul si de care nici nu stiam ca exista !

Pe biletele emise de iabilet este un text in care cel care a cumparat poate cere returnarea banilor (Atentie! returnarea indiferent daca este o noua data, sau ce evenimente au dus la reprogramare), doar ca iabilet nu are nici un fel de rol aici :

"In cazul in care un eveniment a fost anulat / amanat, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea contravalorii cade in sarcina organizatorului si se va face direct sau prin intermediul iaBilet. Organizatorul are obligatia de a comunica detaliile despre anularea / amanarea evenimentului si a modalitatilor de recuperare a contravalorii biletului."

Ce se intampla cand organizatorul refuza ignorand orice incercare de contact ? Acest text contine sau nu o promisiune mincinoasa ?

Situatie concreta: 5 Bilete cumparate in ianuarie 2020 pentru un concert la Sala Palatului planificat la sfarsitul lui Martie. Toata operatia de cumparare are loc pe iabilet.ro: cash online <=>bilete .pdf.

Se intampla COVID19, contactez iabilet si imi spune ca nu are nici o raspundere ca ei sunt doar intermediari, sa contactez organizatorul. Imi spun ca au fost instruiti expres de organizator sa nu dea bani inapoi. iabilet imi ofera o adresa de email la care sa cer fara sa ma auda nimeni. Nici macar un numar de telefon nu mi-au dat. Considerati ca e maxim de bunavointa ? Eu nu. Fac asta, organizatorul pana azi imi ignora emailurile. Voiam banii inapoi pentru ca nu mai putem ajunge nici la data de Aprilie (reprog. initiala) nici la data Octombrie 2020, sunt oameni din strainatate care trebuiau sa vina, acum nu mai pot, etc.

Asa am ramas inselat in primul rand de organizator care se face ca ploua si care a cerut iabilet sa nu se faca returnari de bani si in al 2lea rand de iabilet care nu m-a informat ca exista sansa ca eu sa nu primesc nimic inapoi, ba din contra m-a asigurat prin textul de pe bilet ca pot cere contravaloarea urmand a fi despagubit ! Sigur ca da .. am putut cere :))) "ia si cere, fraiere!".

Inteleg ca industria de entertainment trece prin momente grele, dar asa Nu !
Tehnic Bistrita
Tehnic Bistrita2 ani în urmă
Vand bilete pentru o anumita ora, schimba ora, fara un apel/sms/mail care sa contina o confirmare ca ai primit informatia.

Am cerut inlocuirea biletelor la un alt eveniment si am fost refuzat.
Nu am zis nimic de costurile de deplasare, timpul pierdut, disconfortul creat, etc - evenimentul fiind in alta localitate

Au raspuns sec NU ca ei au trimis un mail de informare, cand am cerut dovada nu am mai primit raspuns.

NU recomand!!!
Irina Bărăgoi
Irina Bărăgoi2 ani în urmă
Experiența de ticketing este una la standarde super profi, nu se compară cu nicio altă agenție concurentă care sigur practică fel de fel de comisioane ascunse sau care nu returnează banii decât cu ANPC-ul la ușă. :D
Locații recomandate