/Cluj/Magazin de mobila

Regency Company

Strada Cheile Baciului 1, Cluj-Napoca 400237, România

Regency Company
Magazin de mobila
2.9
147 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QGJM+VC Cluj-Napoca, România
+40 735 300 553
regencycompany.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Rognean Mihai
Rognean Mihai2 ani în urmă
Cele mai proaste servicii cu clientii. Dl Florin de la depozit nu stie sa colaboreze. Au si un angajat strain care nu intelege romaneste...deci iti dai seama ce indrumare a oferit. Mai bine cautati alte firme serioase
Dan Adrian Sale
Dan Adrian Sale2 ani în urmă
Update : rectific recenzia de mai jos.
După încă o comanda online , până să ridic comanda care nu a fost efectuată conform cerințelor mele, au refuzat să îmi returneze banii, timp de o săptămână, după care au efectuat comanda (așa au spus ei) însă surpriza când ajung acasă, nu sunt toate piesele la cotele cerute... aveam 38 de bucăți de pal tip riflaj, și nici una nu este identică că dimensiune..

Recenzia veche :
Spre deosebire de experiență celor de mai jos, Intr-o zi de sâmbătă ora 12 am fost servit foarte rapid, cumpărat un blat de bucătărie cu debitat și cantuit, totul undeva la 20-25 de minute.

In schimb doamnei din depozit i-am spus să îmi taie blatul la 220cm... Și mă întreabă sa ii dau dimensiunea in MM.... Că ea nu știe , că trebuie să ii dau in MM... Și îi spun că 2200mm. Dar nu părea să știe conversia cm in MM desi lucrează în domeniu.
Andrei Bozau
Andrei Bozau2 ani în urmă
Am facut o reclamatie prin e-mail legat de cat de prost am fost tratat de angajati in firma si nu am primit un raspuns nici pana azi. Urmatorul pas sunt reclamatii scrise la institutii (politie + ANPC).
Pot sa confirm ca ceea ce s-a spus in comentariile negative de aici este adevarat, dar trebuie sa va cereti drepturile si sa depuneti toti reclamatii ANPC pana cand vor fi amabili si vor respecta clientii. Se pot depune si online.
Janos Gonczi
Janos Gonczi2 ani în urmă
De groaza! Nu recomand.
Dupa ce am incercat de 2 ori sa comand de pe site si nu am reusit fiindca nu aveau destul cant pe stoc, am mers personal la depozitul din Cluj.
Acolo doamna de la optimizare a zis ca se rezolva cu cantul. Ca in ziua in care trebuia sa platesc produsele sa imi zica o alta doamna de la facturare sa merg sa cumpar 148 ml de cant din alta parte. Am mers si am cumparat.
La intrebarea daca dubleaza piese...Raspuns : Da. Ca pe urma sa aflu " Nu le lipim noi, doar aplicam cant de 42 mm, trebuie sa mergeti in alta parte sa le lipiti.
La transport, soferul a pus doua piese mai mari sub palet acoperit cu ceva carton si nu le-am vazut cand am descarcat.
A doua zi ma suna soferul: ''Cum facem sa veniti sa le luati?"
Una din piese are 2800 mmx 1400 mm. In ce masina de familie intra oare piesa? In suma de 3670 RON platit era inclus si transportul.

Doar o reclamatie la protectia consumatorului mai rezolva ceva.
Petru Amoasei
Petru Amoasei2 ani în urmă
Am vrut sa comand in magazin niște fronturi mdf infoliat , deși era deschis nu am putut comanda pt ca lipsea o domnișoară de la casierie , iar cealalta mai blonda a zis ca ea nu are parola cu care intra colega in program , veneam de la 60 km distanță ca sa trebuiasca sa mai vin inca o data în alta zi ! Sincer cred ca blonda habar nu avea sa foloseasca programul respectiv . O altă problemă e ca pe site preturile unor accesorii au un preț , iar in magazin ai surpriza ca preturile sa fie mult mai mari !
Tolzan
Tolzan5 ani în urmă
Dureaza enorm sa cumperi orice, nu conteza cate si ce doresti sa cumperi. Va recomand numai daca aveti timp si rabdare suficient!
Dacian Loi
Dacian Loi2 ani în urmă
Astazi am avut cea mai groaznica experienta in vanzari de cand ma stiu. Am dat comanda fizic in magazinul din Baciu, judetul Cluj si dupa 15 minute, am dorit, din motive obiective deoarece frezarea unui panel nu permitea montarea adecvata a balamalei, sa schimb tipul de frezare. Raspunsul socant a fost ca nu se mai poate pentru ca s-a dat in productie, cu toate ca livrarea era peste minim 10 zile lucratoare. La insistenta mea cum ca aceasta motivatie este neverosimila si ne-adevarata, mi s-a spus de catre "amabila" doamna de la receptie, ca imi anuleaza comanda si pot sa ies din magazin ca alta comanda nu imi mai face. Trec peste faptul ca nu au nici un consultant care sa-ti mentoneze ca pot aparea probleme. Socat , am luat decizia sa plec imediat din acest depozit. Nu toti angajatii au fost aroganti si nesimtiti. Apreciez pe cei de la standul de accesorii dar, din pacate, receptia la facturi este execrabila. I-am solicitat numele si prenumele "amabilei" doamne si a refuzat sa-l dea. Am solicitat prezenta unui superior si mi s-a raspuns ca astazi este plecat in delegatie. SOCANT!!!! Nu am mai ajuns la preluari comenzi debitare pal dar am vazut cum 5 clienti, asteptau la rand sa fie deserviti de o singura persoana. Timpul mediu de asteptare pentru o comanda la acest ghiseu este intre 30 de minute si 1 ora. Calculati dumneavoastra cam cat timp se pierde. Iar managerului depozitului ii sugerez sa calculeze profitul pierdut la o comanda de 7000 lei pe care am facut-o la concurenta aflata cam la 5-10 minute de depozitul lor.
Ciprian Marzan
Ciprian Marzan2 ani în urmă
Am fost sa imi cumpar un suport pentru sticla dupa ce am interacționat eu cu ei ca nu am fost băgat în seama, am primit răspunsul ca ,,a vazut dar nu stie unde'' iar după a venit o doamna din a zis ca nu are acum si am intrebat daca se poate comanda si a zis ca nu acum
Locații recomandate