/Brasov/Magazin de mobila

Regency Company

Calea Feldioarei 23, Brașov 500471, România

Regency Company
Magazin de mobila
2.9
214 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
MHCH+3F Brașov, România
+40 720 990 786
regencycompany.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dan Cristian
Dan Cristian2 ani în urmă
Am intrat la ora 9:00 cu o stare foarte buna si cu cei 7 ani de acasa pe care ii am si am fost primit de o doamna cu parul blond,care din pacate nu cred ca are nici macar o luna din cei 7 ani ai mei si sa nu uitam de domnisoara de la casa, care in timp ce eu incercam sa platesc si sa imi iau bonul, sa ma duc la cealalta femeie vorbea la telefon fara sa ii pese ca eu eram acolo. In schimb nu imi dau seama ce cauta doamna blonda care este vanzatoare si nu stie macar ce vinde sau ce are in stoc,dar totusi si cu o atitudine superioara/indiferenta asupra mea. Doamna respectiva a reusit sa imi strice dimineata si va recomand sa va inarmati cu multa rabdare si mult calm pentru nesimtirea/nepasarea lor.
Nicoleta X
Nicoleta X2 ani în urmă
Nu știu câte business-uri ar permite sa piardă cifra de afacere din cauza angajaților incompetenți, plini se scârbă, de lipsa profesionalismului de care aceștia dau dovada, de lipsa de respect fata de cei care apelează la serviciile lor.
Eliberați posturile pe care sunteți puse "doamnelor" ( fie vânzătoare, fie facturiste, caserite, etc), dați dovada doar de proasta creștere, incompetenta și culmea sunteți și plătite! Consider ca cei din conducere nu știu ca exista și oameni competenți pe lumea asta sau au uitat ca aceste cerințe sunt obligatorii la angajare. PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE.
Nu recomand nimănui sa calce pragul acestui loc numit 'SCARBA".
"Cădere libera în afacere!"
Eduard Adrian
Eduard Adrian2 ani în urmă
E foarte foarte mult si o stea. Daca as incepe sa scriu nemultumirile din momentul intrarii si cel al iesirii din magazin as ramane fara baterie la telefon.
Maria Stanciu
Maria Stanciu2 ani în urmă
Mare ghinion am avut în ziua în care am ajuns la firma asta. Am dat comanda in iulie și încă nu am mobilă completă. După 2 săptămâni de la comandă am fost sunați că nu mai au modelul ales în ofertă. Am ales altul. Apoi după o lună a sosit în final. Însă surpriza a fost că după 3 zile de la montaj să se îngălbenească toate ușile pe partea de sus, mai puțin una. Am zis că nu vedem bine. După alte 2 săptămâni am primit un răspuns care ne-a uimit:mobila nu trebuie ștearsă cu nimic, nu rezista la umezeala. Pai voi sunteți normali la cap? Pai am cumpărat mobila de bucătărie sa o pun in rama?Ce fel de mobilă vindeți voi fără instrucțiuni și fără garanție?
Raul Panait
Raul Panait2 ani în urmă
Personalul s-a mai schimbat la facturare cel putin o foarte mare îmbunătățire. Servire destul de rapidă, au varietate mare de produse inclusiv debitare si cantuire
O sa mai revin cu siguranta
Elisabeta Czerny
Elisabeta Czerny2 ani în urmă
M au trimis de la facturare sa vad daca e ok blatu pe care îl vroiam si domnul de pe stivuitor a zis ca nu are timp sa se uite si era foarte arogant va rog frumos sa faceti ceva în privința lui (domnul era mai schiop)
Adrian BUDALĂ
Adrian BUDALĂ2 ani în urmă
gama larga si variata de materiale si accesorii pentru mobilier.
preturi decente.
personalul de deservire de la zona de showroom NU este amabil, in unele cazuri este chiar dezagreabil
Octavian popa
Octavian popa2 ani în urmă
Da, m-am hotărât sa va scriu parerea, in calitate de fost client.
Mi-am facut proiectul dulapului, cote, totul ca la carte ce tinea de mine.
Lucrurile imi pareau simple dar totul se complica pe parcurs.
Doresc sa comand palul sa l debiteze si sa l cantuiasca, nu au cantul abs,mi se spune sa revin peste trei zile cand ajunge cantul,atunci nu mai aveau palul.
Dupa ce am reusit sa fac comanda, du te si asteapta la depozit sa fii bagat in seama.
Nu sunt afisate regulile de debitare, cantuire.
M am trezit cu usile mai late cu 4 mm ca eu trebuia sa scad din debiate grosimea cantului. Si uite asa am mai facut inca un drum in plus cu usile de acasa sa mi le refacă si 100 ron pentru debitat si cantuit.... Pentru ca ei nu stiu sa comunice.
Am facut o comanda on-line pentru 6 glisiere, dupa 9 zile au venit 5....alt drum dupa a 6 a.
In total m am intins pe o luna jumate cu un dulap din cauza neprofesionalismului.
Daca vreti bataie de cap, incercati si va veti convinge!
Eu m am lecuit!
Locații recomandate