/Constanta/Magazin de geamuri

Cora City Park

Bulevardul Alexandru Lăpușneanu 116C, Constanța 900419, România

Cora City Park
Magazin de geamuri
4.2
4 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
6J3J+C8 Constanța, România
+40 374 114 600
cora.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–22
Marți: 8–22
Mirecuri: 8–22
Joi: 8–22
Vineri: 8–22
Sâmbătă: 8–22
Duminică: 8–22
Scrie o recenzie
Gabi Mihai
Gabi Mihai2 ani în urmă
Nu înțeleg managementul dvs!Multe locații,chiar și la Kaufland,s au creat culoare pt injectati/ neinjectati,pt a avea acces la alimente orice persoana.Sunt client f.vechi al Dvs. și sunt dezamăgit!Kaufland devine acum prioritatea mea!
Apropo,ce fac cu punctele!?
Liviu O
Liviu O2 ani în urmă
Magazin tip hypermarket ce face parte dintr-un lant binecunoscut. Gasesti produse din toate categoriile si au multe brand-uri dar au si cateva marci proprii. Preturile sunt ok. As caracteriza acest lant ca fiind unul cu preturi mai mari decat in alte magazine de acelasi tip. Faptul ca au gama larga de produse si au cam toate marile branduri ma face sa vin frecvent aici sa-mi fac cumparaturile pt ca am de unde alege. Gasesti si promotii foarte bune. Oamenii in general sunt amabili dar cam putini. Multi reprezentati de firma, mercantizori, care nu cunosc raioanele sa iti poata da indicatii. Angajatii lor, lucratorii comerciali stiu mai bine astfel de lucruri dar nu prea sunt sau sunt insuficienti. Nu ofer practic niciunui hypermarket sau magazin in general mai mult de 4 stele pt ca pana la urma sunt doar niste magazine, destul de depersonalizate chiar daca incearca sa fie altfel.
Alina B
Alina B2 ani în urmă
Trecand peste problema preturilor mari, nejustificate neaparat sub aspectul calitatii, de departe este cel mai dezagreabil market in ceea ce priveste relatia managementului cu clientii! Nu doar accidental aici poti constata ca pretul( chiar si in cazul produselor etichetate individual, nemaivorbind de celelalte) atunci cand ajungi la casele de marcat este altul si intotdeauna mai mare, mereu invocandu-se probleme "de sistem". Acest sistem, fidel managementului execrabil, face ca mereu greseala sa fie in defavoarea clientului! Casele self pay iti mai deschid ochii asupra acestui aspect, in timp ce angajatele de acolo dau din umeri si te trimit sa iti recuperezi banii de la Relatii Clienti, de parca unica placere a unui cumparator ar fi sa faca cereri, reclamatii si sa stea la alte cozi. Treaba este ultra-cunoscuta in randul personalului, fiindca "placa" ti-o pun la fel. Mare atentie - cei care inca mai optati pentru cumparaturi acolo! Cititi pretul si bonul, ca acolo e boala grea!
La casele de marcat ,unde esti redirectionat ca sa vezi cum de tocmai tu ai patit "accidentul", gasesti niste angajate blazate, scarbite, ce iti vorbesc de parca ti-ar face cadou marfa din salariul lor. Evident ca daca protestezi ti se spune ca treaba lor este doar sa scaneze, ca s-au saturat de atatia clienti si ca nu au nevoie de obraznicia clientului care are tupeul sa le intrebe de ce sunt furaciunile astea pe fata: vezi pretul afisat, vezi eticheta si ...ti se zice ca nu e adevarat!
Nu am nevoie de multumirile pentru feed back din partea magazinului care nu da oricum doi bani pe parerea nimanui ! Am scris fiindca stiu ca o patesc zilnic si altii si nu au timp sau energie sa o spuna mai departe.
Nu as fi facut-o nici eu in mod obisnuit, dar azi mi s-a repetat situatia si, ca bonus , am dat si de o casiera care era cobza de racita si si-a sters tacticos nasul dupa care a continuat sa scaneze celelalte produse pe care le aveam pe banda spunandu-mi ca ....nu o intereseaza problema mea.
Bye, Cora City Park! Sper sa se trezeasca si alti clienti.
Ergean Mustan
Ergean Mustan2 ani în urmă
Doamnele de la casa de marcat au doua viteze?
Lent si foarte lent.
Dar băieți aveți angajați la casele de marcat? Eu n-am văzut nici in magazin.
E jale la casele de marcat . Stăm 2 clienti de 10 minute cu cate 5 produse
Constantin De Constanța
Constantin De Constanța2 ani în urmă
Interesante aceste puncte pe bonul valoric. Am schimbat un produs fără tam tam după ce l-am achiziționat incomplet. Dar nimic perfect motiv pentru ca de sarbatori când am fost sa iau un brad nimeni nu știa dacă bradul artificial are înălțimea afisata cu suport sau fara. Nimeni nu m-a lămurit asa ca nu am mai luat. Voi a-ți pierdut.
Claudia p
Claudia p2 ani în urmă
Din pacate... Am cumparat banane bio ptr copil si mare mi.a fost surpriza sa vad ca dupa app 2 zile banana desfacuta este nepatata...
Maria Cretu
Maria Cretu2 ani în urmă
O construcție mare cu spatii comerciale închiriate aranjate după nu știu ce proiect că arată că un mare talmeș balmeși .
Violeta gheorghita
Violeta gheorghita2 ani în urmă
Câteodată găsesc ce caut. Azi m-am delectat cu o crema de zahar ars.....super.
Locații recomandate