HUAWEI Authorized Service Center București
Bulevardul Nicolae Bălcescu 23A, București 030167, România
4.6
2 recenzii
8 comentarii
C4Q2+J2 București, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 10–19
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 10–19
Mirecuri: 10–19
Joi: 10–19
Vineri: 10–19
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
1. Nu era pe stoc la magazinul din Nicolae Bălcescu, singurul în care poți merge fizic .
2.Nu poți merge acolo cu bateria cumpărată din altă parte.
3.Bateria nu poate fi comandata de către service fără să lași telefonul acolo. De ce??? Și nu poate fi comandata de către cei din Nicolae Bălcescu ci doar de alt service din Iuliu Maniu.
Pe scurt :problema nerezolvata pentru ca, având un singur telefon nu pot să îl las acolo nici măcar o zi.
Protocoale stupide! "Felicitări" 😡
Sunt exact că mecanicii auto.te duci sa schimbi o oglindă și ei zic că motorul e praf și trebuie neapărat schimbat .
Exact și în cazul meu,am apelat să îmi schimb bateria și ei vor doar daca schimb și display-ul
In 20 decembrie am solicitat schimbare modul display Huawei P Smart. Cost transmits de operator: 300lei cu mentiunea ca in 27.12.2021 nu platesc manopera in valoare de 100lei!
Surpriza insa! Am mers service Mall Baneasa si soc: pret modul display 450lei iar manopera 150lei! Cost confirmat de operator call center Huawei!
Cincluzis: cost Telefon nou 825 le, iar cost service dublat in 2 saptamana!!!!! Neseriozitate tioica "tunari"!
De apreciat echipa de call center, toate persoanele cu care am vorbit au fost super ok.
Tehnicienii au lucrat foarte bine si destul de rapid, avand in vedere ca am fost in campanie (manopera gratuita) aveam 13 persoane in fata pentru diagnosticare/reparatie.
Recomandare: Faceti programare pentru a micsora timpul de preluare (intrare cu telefonul in service)
Au un sistem de ticketing care prioritizeaza programarile, este nevoie doar sa introduci nr de programare in robotel, iti genereaza un nr de ordine si primul operatorul care se elibereaza te preia. Cei din call center au grija sa nu fie foarte multe programari in ziua respectiva, pentru a nu aglomera service ul (la final de luna, daca vrei sa prinzi campania ar trebui sa te programezi din timp).
De afara totul este transparent, se pot vedea tehnicienii si colegii lor care preiau device urile in service, toti au lucrat fara oprire, pauzele se iau pe rand, foarte micute.
Toti care plecau erau multumiti de oferta primita (pret) erau surprinsi de costurile reduse ale reparatiei.
Pentru telefoanele din generatiile anterioare reparatia este foarte ieftina: Cazul meu: P9 lite 2017 -> display, baterie, resoftare, folie pe display totul cu 73 lei (manopera si resoftare au fost gratuit, ar fi costat 200 lei, practic am platit doar piesele)
Spor!
Astăzi a dorit sa își cumpere un laptop huawei x pro, o husa pentru huaweiul lui p40 pro, o husa pentru telefonul sorei mele huawei p20 pro și apărători de display pentru telefonul lui și pentru al meu, tot un p40 pro.
Am ajuns în jurul orei 18, am întrat, era o singura domnișoară cu par roșcat și un singur client. Am așteptat și ne-am uitat la huse și la calculatoare, până ce domnișoara stătea doar în interior cu echipa de lucru. Nu ne-a întrebat nimic, iar după câteva zeci de minute am realizat împreună ca este timpul sa ne mutam, sa fim fanii altui brand ce are grija de noi.
Nu vrem sa sunam nicăieri, nu vrem sa ni se spună 'scuze'. Ne dorim sa aveți grija de fanii pe care ii mai aveți.
Am avut de schimbat o carcasa telefon, nimic complicat. Ce observ acum, când scriu aceste rânduri, băieții de la service mi-au pus si o folie protecție ecran. 🙂 Mulțumesc mult, băieți!