/Cluj/Magazin de electrocasnice

ISTYLE Apple Premium Reseller - VIVO Cluj

Strada Avram Iancu 492-500, Florești 407280, România

ISTYLE Apple Premium Reseller - VIVO Cluj
Magazin de electrocasnice
4
328 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
PGXJ+RW Florești, România
+40 757 026 022
istyle.eu
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 10–22
Marți: 10–22
Mirecuri: 10–22
Joi: 10–22
Vineri: 10–22
Sâmbătă: 10–22
Duminică: 10–22
Scrie o recenzie
Persa Florina1 an în urmă
Nu recomand !!! Neserioși și serviciile lasa de dorit . Am lăsat la ei un produs aflat in garanție și pe lângă faptul ca nu mi-au soluționat cerința (deoarece costul reparației era mai mare decât prețul de achiziție ), mi-un imputat și niște costuri doar pentru ca mi-au verificat produsul .Costuri de care evident nu am fost anunțată când am lăsat produsul pt revizie !!! Lipsa de respect și profesionalism zero !!!
Avram Raul
Avram Raul2 ani în urmă
Servicii de cea mai proasta calitate. Dacă produsul nu se afla pe stoc , mai bine scrie acest lucru nu după 5 zile sa primea un mail de la voi ca nu puteți procesa comanda.
PS De la competitori voștri in 2 zile mi sa livrat comanda.
Rusu Raul
Rusu Raul2 ani în urmă
Comanda facuta in 12.11.2021 si inca nu am primit o parte din ea, desi s-a achitat online. La callcenter nu raspunde nimeni. Am fost in magazinul din VIVO Cluj si mi s-a spus ca "nu avem ce face. Stim de problema si de faptul ca nu raspund colegii la telefon, dar nu putem face nimic". Pe Facebook e plin de astfel de cazuri: marfa platita si nelivrata.
Anamaria Boldizsar
Anamaria Boldizsar2 ani în urmă
Vânzători plictisiți și deloc atenți la client . Sunt chiar deranjați dacă li se solicită informații despre produse . Răspunsurile lor sunt scurte și tăioase . Sunt total preocupați cu alte discuții intre ei . Am renunțat in seara asta , pornită fiind sa plec acasă cu un laptop din magazin , din cauza asta și am decis achiziție online de la alt furnizor .
MrTry
MrTry2 ani în urmă
Un singur vanzator la casa, colegul lui facea receptia marfei si nu era disponibil, nici dupa ce i-am cerut ajutor (voiam sa cumpar un ipad pro de 7500ron) si magazinul era plin de clienti care erau deja suparati de service de 2 lei si de timpul de asteptat!

Norocul vostru este ca produsele apple sa vand cam singure, altfel erati deja faliment! In plus la Altex se vand Ipad pro 512gb cu 400lei mai ieftin!

Care e faza cu preturile voaste = service oferit?

Pana la urma am cumparat produsul, pt ca am avut nevoie de el acum, dar daca era alta posibilitate pt mine nu as fi cumparat de la voi!!
Teodora Cornea
Teodora Cornea2 ani în urmă
Deși nu auzisem nimic bun despre istyle și l-am ocolit pe cât posibil, mirajul "Apple Authorized Reseller" și faptul că doream să îl las pe mâna unor "profesioniști" m-a adus la service-ul lor cu un Macbook Pro 2019, la care tastatura și trackpad-ul au încetat să funcționeze subit (cu câteva ore înainte îl folosisem și totul era în regulă). Fiind un laptop ținut permanent în husă, pe care nu au fost vărsate lichide și care nu a suferit șocuri/impacturi de niciun fel, nu mi-am făcut mari probleme legate de reparație... până să văd diagnoza lor: placă de bază defectă, cost reparații peste 4400 lei.
Reparând laptopul la un alt service, am aflat că era vorba de fapt despre o defecțiune la plăcuța care face posibilă conexiunea wireless dintre tastatură, trackpad și laptop - o defecțiune bizară, care însă nu necesita nicidecum înlocuirea întregii plăci de bază. Desigur, costul reparației a fost de 8 ori mai mic.
Concluzia? istyle ultima șpârlă de companie.
Raul Perțe
Raul Perțe2 ani în urmă
În continuare, atât pe site-ul iStyle cât și în magazine, termenul de livrare pentru comenzile custom la noile MacBook sunt de 6-8 săptămâni. Urmează să fac și sesizarea la protecția consumatorului pentru reclamă mincinoasă.

Comanda mea fiind plasata de 13 săptămăni, timp în care am încercat de multe ori să iau legătura cu magazinul, fără a reuși de cele mai multe ori.
Vlad C.
Vlad C.2 ani în urmă
La comenzile online dacă pui 16gb în loc de 8gb nu mai poți returna ulterior produsul ca se considera customizat după preferințele clientului.
Dunca Florin
Dunca Florin2 ani în urmă
Vanzarii sunt superficiali, aleg sa servească clientii dupa reguli doar de ei stiute.Am stat 45 de minute la coada sa ridic o precomanda, aveam doar un singur client in fata si vanzatorul Alexandru baga alti clienti in fata mea, iar domnisoara Andreea Chirilescu,sa ma ierte Dumnezeu dar la cele peste 100kg
ce cauta intr-un asemenea magazin??!! De abia era trezita din somn si se misca... nu se misca... dormea in picioare. Dezastru!!! Erau in spatele meu peste 10 clienti, dar acesti vanzatori nu erau curiosi.Am renuntat la precomanda, va multunesc, magazin de 2 lei, va bateti joc de clienti, sa va fie rusine!!!
Locații recomandate