/Vrancea/Magazin de computere

Magazin Telekom Focsani

Bloc A, Strada Mare a Unirii, Focșani 620037, România

Magazin Telekom Focsani
Magazin de computere
2.9
260 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
P52P+27 Focșani, România
+40 237 204 192
telekom.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Costin Bors
Costin Bors2 ani în urmă
Am încercat înlocuirea unui SIM de cartela prepay pentru unul din părinți, se pare ca acest punct de lucru servește doar abonații Telekom.
Trist, încă un client care pleacă alt operator.
"Succes"
Gabriel Gheorghita
Gabriel Gheorghita2 ani în urmă
Nu va respectați promisiunile contractuale. Ancasati mai mult de cât e ancheiat contractul
Stela Sava
Stela Sava2 ani în urmă
Nu mi-a plăcut. Funcționare m-a tratat cu dispreț.
Mircea Benga
Mircea Benga2 ani în urmă
Istoria se repeta, am revenit la un an de cand am incercat sa-i schimb sotiei sim-ul clasic in nanosim; de data asta pentru mine, aceeasi placa nu avem, nu primim nanosim-uri. Se poate doar daca treci "fortat" la abonament, desi la call center mi s-a spus sa merg sa schimb sim-ul ca nu sunt probleme. Asta este politica lor, daca ai facut greseala sa-ti iei un telefon nou, practic nu ai nicio sansa, la fel si la magazinul de pe B-dul Unirii 46 (langa Coral). Acum am scapat usor cu cate un refuz si o expediere, anul trecut am beneficiat si de doua ore alergate prin ploaie/cozi la magazine + un zambet ironic de la domnisoara cu atitudine de sefa supa ce ne-a expediat. Politica telekom aici: Plimbat de coco-colo si apoi refuzat. Sper sa reusesc la concurenta.
Ionita Paul
Ionita Paul2 ani în urmă
La magazin totul s-a rezolvat foarte rapid, dar dupa ce am fost si la alt magazin Telekom care nu prelua echipamente. Problema Telekomului nu sunt sediile, sunt colaboratorii lor dispusi sa promita orice pentru a vinde, te suna si 3 colaboratori pe saptamana si iti propun tot felul de false oferte. Am renuntat sa ii mai las sa imi iroseasca timpul.
Mihai Brinza
Mihai Brinza3 ani în urmă
Am fost tratat cu dispreț de personal,împreună cu șefa de tura am fost invitat să ies afara cu toate că aveam de predat echipamentul dupa rezilierea contractului pe care îl aveam de vreo 30 de ani.Foarte urat.personal needucat.
IULIANA OLARU
IULIANA OLARU2 ani în urmă
Cam greu cu plățile ,în ultimul timp nu merg comunicațiile
Mihaela Sava
Mihaela Sava2 ani în urmă
Ma aflam în Focșani și am avut nevoie de înlocuirea unui sim vechi. Mi s-a spus acum doua săptămâni ca as putea reveni de pe data de 4 ianuarie pentru ca nu mai au sim-uri, am revenit pe pe 4, mi-au zis ca fac doar pentru abonament, și ca în teorie ar trebui sa mai primească și pentru liber dar nu știu când. (menționez ca nicio reprezentanta din acest oraș "nu are pe stoc sim-uri pentru înlocuire la liber"). Dincolo de acest inconvenient am fost deranjata teribil de atitudinea complet nepotrivita a angajatei, care nu a avut decenta sa ma lase sa ii explic situația și a ridicat tonul ca pe șantier. În timp ce colega dumneaei explica la fel de apăsat unui grup de clienti ca daca nu le convine ceva au la dispoziție și alte modalități de plata ale abonamentelor, pay pointiri și online (clienți care păreau pensionari ce doreau doar sa plătească facturile și nu păreau sa intelega care e treaba cu aplicațiile și online-ul).

Cat despre problema mea, acum va întreb pe voi, clientul trebuie sa aștepte 3 luni pentru înlocuirea unui sim, pentru ca sunteți incapabili sa va organizați? Cât despre înlocuirea sim-ului doar pentru abonament, sigur, cu drag, dacă tot trec la abonament aleg o rețea de bun simt, cu servicii bune și respect pentru client.

P. S. Încercați să recrutați niște angajați care cunosc macar regulile de baza ale interacțiunii cu clientul, și care stiu sa facă principalul lucru pentru care sunt acolo, sa fie politicoși și sa ofere informații complete.
Locații recomandate