Computer Zone
Strada Unirii 2, Roman 617246, România
4.3
58 recenzii
8 comentarii
WWFH+X5 Roman, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Multumesc frumos pt profesionalismul Dumneavoastra !
Recomand cu incredere !
Atunci cand mergi la un service IT te astepti ca problemele tale sa fie rezolvate si dispozitivul tau sa mearga mai bine. Ei bine, am mers la acest service cu laptopul meu care avea probleme cu supraincalzirea si l-am rugat sa il curete si sa ii schimbe pasta termoconductoare. Cu toate ca pretul afisat pentru asta era 100 de lei, mi s-a cerut 150 de lei, ca sa nu mai mentionez faptul ca domnul respectiv a fost foarte nepoliticos. M-am reintors dupa o ora ca sa imi iau laptopul, am achitat suma de 150 de lei si am mers acasa. Spre stupoarea mea, laptopul mergea mult mai greu decat inainte. Cu toate ca nu se mai supraincalzea, acesta rula foarte greu, ba chiar aveam lag spikes in jocuri (problema pe care nu am mai intampinat-o pana atunci). Am incercat toate metodele posibile pentru a remedia problema si nici una nu a functionat. Am ajuns sa dau reset la windows, pierzand in acest fel toate programele instalate. Chiar si asa, problema a persistat. Avand in vedere ca problema a aparut exact dupa ce am dus laptopul la service, concluzia logica la care am ajuns a fost ca de vina este, cel mai probabil, service-ul. Dupa cateva zile in care am tot incercat sa rezolv problema fara niciun rezultat favorabil, am decis sa revin la service. Am fost intampinat de acelasi domn cu o atitudine aroganta si nepoliticoasa, care a incercat sa sugereze ca problema ar fi existat de dinainte, iar eu incerc sa profit si sa-l pun sa rezolve o problema de care nu este responsabil. Am insistat cu argumentele si am incercat sa-i explic ca problemele au aparut exact dupa curatarea pe care acesta a efectuat-o, insa nu a vrut sa ma creada in niciun fel. Intr-un final am reusit sa il conving sa desfaca inca o data laptopul si sa verifice daca toate compinentele sunt la locul lor, montate cum trebuie. Acesta a continuat sa sustina ca problema este cu siguranta uma de software, ori laptopul are componeste vechi care nu functioneaza cum trebuie. Am incercat in continuare sa fiu politicos si sa nu adopt o atitudine ostila si l-am rugat sa faca ceea ce i-am spus mai devreme. Cu toate ca operatiunea aceasta ar fi durat maxim 15-20 de minute, angajatul (posibil sa fi fost chiar patronul) a spus sa revin intr-o ora, deoarece are de lucrat la altceva mai intai. Am fost de acord si am plecat. M-am intors dupa o ora; acesta continua sa afirme ca doresc sa profit si sa-l determin sa imi repare anumite probleme de care el nu este responsabil. Am adoptat in continuare o atitudine politicoasa si i-am explicat inca o data ca problemele au aparut exact dupa acea curatare. Am plecat, am ajuns acasa si ca prin minune, acum laptopul functiona exact ca inainte. Ce coincidenta, nu? Banuiesc ca, cel mai probabil, ar fi schimbat anumite componente hardware, iar la insistentele mele, le-ar fi pus la loc la a doua vizita. Doar banuiesc. Ulterior, cand le-am povestit prietenilor mei experienta prin care am trecut, unul dintre acestia mi-a spus ca a patit exact la fel: a dus laptopul la acel service pentru o curatare, iar dupa acesta function mult mai rau decat inainte. Din nou, coincidenta? Nu prea cred. Nu faceti aceeasi greseala! Mergeti oriunde altundeva!