/Vrancea/Inchiriere de masini

Autovip

Strada Anghel Saligny 5E, Focșani 620144, România

Autovip
Inchiriere de masini
4
530 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M5QJ+4G Focșani, România
+40 237 708 119
autoviptransfer.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Scrie o recenzie
Mirela Irimia
Mirela Irimia2 ani în urmă
Schimba rezervarea după bunul plac fără sa anunțe clientul. Domnișoarele de la call center foarte arogante și nepoliticoase când sunt întrebate de întârzieri. Zuzu era foarte ok, de când au fost preluați de Autovip s-a ales praful. Șoferii și ei (unii nu toti) niște specimene. Au mai pierdut un client. Mai sigur, mai rapid și mai civilizat cu trenul.
Petru Diaconu
Petru Diaconu2 ani în urmă
Călătorim cu această firmă de ceva ani buni de la Piatra Neamț la Otopeni. Astăzi 8 ian cursa wizz air Geneva--OTP a avut exact o oră întârziere (am aterizat la 2noaptea când cursa trebuia să plece)...am fost asteteptati 20min....aici este vorba și de omenie...mulțumim mult...felicitări și scuze pasagerilor care au stat după noi...nota 10
Gabriel Hirlav
Gabriel Hirlav2 ani în urmă
Ajungi în aeroport, Otopeni. Te ghidezi cumva după semne și mai întrebi doi oameni ca să afli de unde se iau autocare. Traversezi parcarea și vezi un grup de șoferi care striga ca la piață destinația. Plătești cursa, cash desigur și suma fixa desigur, nu exista rest. Buuun, pornește autocarul și se face popas la un restaurant dubios unde toată lumea se grăbește să-și ia bere și cornulețe 7days. Nu prea ai timp de toaleta, dar e ok, presupui ca va opri din nou la scurt timp. În Focșani toată lumea coboară pentru ca se schimba autocarul cu un microbus care circula în continuare. Nu te anunță însă nimeni, trebuie sa știi asta. Pasageri fără mască, șoferi vitezomani, masini nearisite, nepăsare și condiții mediocre. Eh, asa e când sunt 3 trenuri pe zi pe ruta asta.
Bengalici Maria
Bengalici Maria2 ani în urmă
Șoferi amabili, harnici, profesioniști. In micuța autogară poți să ți cumperi o răcoritoare, o gustare, cafea. Baia curată. M-aș bucura sa- i avem în Bacău.
In data de 20 am fost singura călătoare Bacău- Otopeni; ambii șoferi s- au comportat că și cum eram cel mai important călător.
Să vă dea Dumnezeu sănătate angajaților și patronului firmei
Lucy lu
Lucy lu2 ani în urmă
In general sunt foarte profesionali si educati dar am avut o experienta mai putin placuta anul trecut . Am avut pe o cursa un sofer care a stat tot drumul la telefon si adevarul e ca nu m-am simtit deloc in siguranta. Iar dupa cand am schimbat masina am dat de un baietas ce mergea ca un nebun si nea pus manele si populara la maxim ca si cum ar fi masina lui privata si fara nici o rusine fata de cei care erau in masina. Imi venea sa ma dau jos . Este doar experienta si opinia mea. Am mers cu ei in continuare si o sa mai merg.
Silviu Munteanu
Silviu Munteanu2 ani în urmă
Nu ofera bon fiscal. Le-am cerut celor care m-au abordat la aeroport bon fiscal deoarece imi trebuie pt decont, au zis ca sa sun la ei la office a doua zi sa-mi trimita pe email. Asa am si facut, in schimb domnisoara de la office facea investigatii cu mine la telefon sa verifice daca intr-adevar am circulat cu ei in seara respectiva, cand i-am spus clar de la inceput ca am fost trecut pe o lista. Asa ceva nu e normal, concurenta ofera bon fiscal din momentul urcarii in masina, una la mana nu e normal, apoi nu e legal sa ia bani si sa nu ofere bon fiscal. Am calatorit pe data de 17.10.2021 la ora 23:00. (Am pus data si ora in ideea ca poate gasiti pana la urma si lista aia).
Marc Iacob
Marc Iacob2 ani în urmă
Am călătorit cu aceasta firma de la Otopeni la Iași. La Focșani toți pasagerii am fost împărțiți în mai multe mașini. De la Focșani, am trecut prin Tecuci, Bârlad, Vaslui, Huși și, în sfârșit, Iași. Pot înțelege tot acest ocol. Pe drum, șoferul dubei galbene s-a oferit să ne lase acasă (fiind ultimii pasageri). Stația este la Iulius Mall, iar noi (2 persoane) pentru traseul până acasă ne-am gândit să îi oferim 14 lei (ca la Bolt). Numărând rapid banii, șoferul s-a arătat foarte deranjat și ne-a întrebat cine ne-ar fi adus până acasă cu acești bani. I-am răspuns că aveam opțiunea de a veni cu Bolt și i-am oferit alți 10 lei, pentru a-l mulțumi, fără a dori să intru în polemici. Banii au fost luați fără pic de ezitare. În total 24 de lei. Această atitudine a șoferului nu o mai pot înțelege. E prima și ultima data când călătoresc cu ei. Vă recomand să aveți mare grija la "bunăvoința" lor. Să mai spun că nu am primit bon când am achitat prețul biletelor și că nu se poartă masca în mașini?
Donu Ovidiu
Donu Ovidiu2 ani în urmă
Am facut rezervare, am primit confirmare, dar cand am aterizat nu apaream pe listele lor de rezervari... aparent o duduie nu si-a facut treaba.
Am cerut explicatii si nimeni nu si-a asumat vina, soferii nu au ce sa faca dar am sunat in call center si acolo raspunsul a fost "nu e vina mea". Am luat alta masina 2 ore mai tarziu 02:00 (sper sa plece la 02:00)
Locații recomandate