Casa Auto Vâlcea
Strada Barajului 81, Râmnicu Vâlcea, România
4.5
292 recenzii
8 comentarii
39CF+X2 Râmnicu Vâlcea, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–13
Duminică: Închis
Cei de la Vâlcea, nota 10 ... servicii , profesionalism, aspectul reprezentanței...totul super ok...
Aflandu-ma in România la 24.05.2021 am efectuat la CASA AUTO VÂLCEA servisul de tip A1 (in bord imi era afisat servis A1, in hartiile primite este trecut servis B) la autoturismul E Klasse A207 Facelift AMG Line
Am fost receptionat de catre Octavian Banuta si la servisare am asistat langa masina.
In momentul in care mecanicul a ajuns la schimbarea filtrului de polen dupa ce la scos din locasul lui acesta mi-a spus ca filtrul nu a fost schimbat si ca arata ca un filtru mai vechi de un an, remarcand faptul ca este murdar si foarte incarcat pentru un filtru ce trebuia sa fi fost schimbat cu un an in urma. Eu impreuna cu mecanicul am privit ambele filtre prin comparatie inainte de a il introduce pe cel nou in locul celui vechi, tot atunci am deschis cu degetele acele sectiuni din filtrul vechi pentru a putea vedea mai bine stratul gros de mizerie si am ajuns la concluzia ca acesta nu a fost schimbat la servisarea din 28.05.2020 efectuata la Mercedes Benz in Germania.
Inca un aspect relevant in sustinerea acestei afirmatii este data si anul de fabricare a filtrului vechi si anume: luna 05 anul 2018 - Filtrul nou fiind fabricat in luna 05 anul 2020, (noi aflandu-ne in luna 05 anul 2021) filtrul cu pricina datand de la servisarea din 2019.
Domnul Octavian Banuta a refuzat sa constate cele semnalate de mecanic si a refuzat cu inversunare sa imi acorde o "hartie" prin care sa pot face dovada la ceea ce constatase mecanicul, motivand ca nu doreste sub nici o forma sa isi faca probleme cu un astfel de caz.
Dupa aceea am mers sa discut cu dIRECTORUL casei auto vâlcea domnul Damian Miroiu. I-am prezentat mapa cu tot istoricul masinii(din 2015 pana in prezent, efectuat de Mercedes Benz Germania) i-am aratat "hartiile" de la ultima servisare facuta la data de 28.05.2020 la: - HERBRAND NIEDERRHEIN GMBH & CO. KG Germania - unde filtrul de polen a fost platit si trebuia sa fi fost schimbat!
Cum am inceput sa ii aduc la cunostinta cele relatate mai sus dumnealui a inceput sa nege cele spuse de mine, cum ca nu este adevarat, (mai avea sa ma faca si mincinos) fara sa fi constatat personal inainte, sustinand ca asa ceva nu sa intamplat.
In calitate de client si fan al brandului i-am cerut respectuos sa constate personal si sa mi se acorde o dovada, ceva care sa ma ajute la demersurile legale pe care doream sa le fac la intoarcerea mea in Germania. Acesta a refuzat din start si a respins cu vehementa solicitarea mea motivand ca nu doreste sub nici o forma sa isi faca probleme cu Mercedes Benz Germania.
- In concluzie eu am fost inselat de catre reprezentanta din Germania si cei de la Casa Auto Valcea unde a fost descoperita neregula, in frunte cu dIRECTORUL, nu au dorit sub nici o forma sa isi asume responsabilitatea! (probabil au uitat, dar dumealor reprezinta acelasi Mercedes Benz care peste tot in lume este lafel)
Eu opinez ca de acest tratament anormal si intolerabil au parte toti clientii care sunt intr-o situatie ca a mea, cu diverse probleme...
Rau intentionat si cu buna stiinta dIRECTORUL incearca ascunderea adevarului prin diverse ipoteze. Nu se doreste ajutarea si informarea clientului cu privire la neregulile descoperite.
PS: mercedes benz a mai pierdut un client ! 👏🏻👎🏻