/Bucuresti/Inchiriere de masini

Thrifty Rent a Car

Henri Coanda Otopeni Airport rent a car area, Calea Bucurestilor 224E, București 075150, România

Thrifty Rent a Car
Inchiriere de masini
2.1
14 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
H3CH+32 București, România
+40 21 201 4668
thrifty.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–21
Marți: 9–21
Mirecuri: 9–21
Joi: 9–21
Vineri: 9–21
Sâmbătă: 9–18
Duminică: 9–18
Scrie o recenzie
Cristian toncean
Cristian toncean2 ani în urmă
Este o mare mare păcăleală!
Am rezervat un autoturism de la Memmingen Airport cu predare la Berlin,în calculul automat care l au făcut ei pe site nu mi au inclus taxa de cca 30 eur ptr predare în alta locatie(pas).
Apoi după ce am făcut rezervarea și am dat nr de card automat a fost încasată suma integrală...(pas și asta)
Apoi am citit mai atent și am observat ca este o limita de 300km/zi....costul suplimentar ptr 1km era aproximativ 0.36€/km...SCANDALOS!!!!(recunosc,trebuia sa citesc termenii și conditiile)
Am.incercat sa anulez rezervarea și ghici din 174€ mi au rambursat 40....(Oribil)
Sa nu va spun ca urma sa mi blocheze 700 €....garanție...cu asigurare full....
Am rezervat apoi la Europcar cu 27€mai scump,au făcut automat calculul taxei ptr predare în alta statie(nota 10),am dat nr de card și au blocat 1€ (nota 10),nr de km nelimitat... (au blocat garanție 350€)
Aveți mare grija ca ptr o diferență de pret de cca 10% aveți șanse sa va coste triplu!
Thrifty este o mare PĂCĂLEALĂ din punctul meu de vedere și din experienta mea.
Tuomas Vuorinen
Tuomas Vuorinen2 ani în urmă
(Tradus de Google) Am rezervat o mașină timp de 7 zile, direct de pe site-ul Thrifty și în ziua sosirii am făcut check-in-ul online în avans pe site-ul Thrifty, completând datele cardului meu, deși nu a fost taxat.

La sosirea la ghișeul aeroportului - după 30 de minute de la ora de început aleasă (din care 10 minute au fost petrecute în așteptarea sosirii unui agent la chioșc) - a fost informat imediat că nu au o mașină pentru mine, deoarece am întârziat. Citind celelalte recenzii, nu sunt convins că au avut vreodată o mașină pentru mine și tocmai au ales cea mai convenabilă scuză. Nici măcar o scuză; poate că personalul este deja amorțit la aceste situații?

Evita.

(Original)
Booked a car for 7 days, directly from Thrifty website and on the day of arrival did the online check-in in advance at Thrifty website, filling my card details though it wasn't charged.

Upon arrival at the airport counter - 30min past the chosen start time (10 minutes of which were spent waiting for an agent to arrive at the kiosk) - was promptly informed they don't have a car for me because I'm late. Reading the other reviews I'm not convinced they ever had a car for me and just chose the most convenient excuse. Not even an apology; perhaps the personnel are already numb to these situations?

Avoid.
Vlad Andrei
Vlad Andrei2 ani în urmă
(Tradus de Google) Rezervat prin booking.com, plătit integral pentru o închiriere de 9 zile. După ce am citit câteva povești de groază despre Thrifty România și, în ciuda faptului că am primit confirmarea oficială de la Booking.com cu privire la rezervarea mea, am decis să sun la Thrifty cu 2 zile înainte de data ridicării pentru a mă asigura că totul este în regulă. Angajatul angajat mi-a spus în cel mai grosolan mod că nu sunt mașini disponibile și că vina mea este că am rezervat prin intermediul unui broker (booking.com). Când a fost întrebat de ce nimeni din Thrifty nu m-a contactat pentru a mă informa despre acest lucru, angajatul a susținut că nu are acces la datele de contact ale șoferilor care folosesc booking.com - ceea ce este în mod flagrant fals și sincer, jignitor.

Booking.com a reușit să găsească o opțiune diferită cu o zi înainte de data estimată a ridicării mele și a vorbit cu alte companii care închiriau mașini în România - se pare că este obișnuit să tragă acest truc de a da vina pe agentul de închiriere atunci când își dau seama că pot închiria aceeași mașină. pentru prețuri mai mari fie direct la ghișeu, fie prin intermediul propriului site web.

Aleargă ca un foc de la Thrifty (cel puțin pe Aeroportul Otopeni).

(Original)
Booked via booking.com, paid in full for a 9 day rental. Having read some horror stories about Thrifty Romania, and despite having received official confirmation from Booking.com about my reservation, I decided to call Thrifty 2 days before my pick up date just to make sure everything was in order. The employee flat out told me in the rudest way that there are no cars available and that it's my fault for booking via a broker (booking.com). When asked why nobody from Thrifty contacted me to let me know about this, the employee claimed that they do not have access to the contact details of drivers using booking.com - which is blatantly false and frankly, insulting.

Booking.com managed to find a different option the day before my expected pickup date and spoke with other companies renting cars in Romania - it seems it's common for certain to pull this trick of blaming the rental broker when they realize they can rent the same car for higher prices either directly at their counter or via their own website.

Run like fire from Thrifty (at least on the Otopeni Airport).
Ti Ge
Ti Ge2 ani în urmă
(Tradus de Google) Cea mai proastă experiență pe care ai putea-o avea vreodată. Am ajuns la tejghea și mi-au spus că mașina de închiriat rezervată a fost „deteriorată” și că orice altă mașină pe care mi-o puteau oferi, de asemenea, a fost „deteriorată”. Când am vrut banii pe care i-am plătit în avans, au spus în cel mai nepoliticos mod posibil că nu le pasă și problema mea nu este a lor.
Cel mai rău dintre toate a fost că nici măcar nu am fost singurul care sa întâmplat acolo. Acolo unde 3 !! alte persoane de acolo și le-au spus același lucru!

(Original)
The worst experience you could ever have. I got to the counter and they flat out told me, that my reserved rental car was "damaged" and every other car they could give me instead was also "damaged". When i wanted the money i paid in advance back, they said in the rudest way possible that they don't care and its my Problem not theirs.
Worst of all was that i wasn't even the only one this happened to there. There where 3!! other People there and they told them the same thing!
Deniz Keles
Deniz Keles4 ani în urmă
(Tradus de Google) Dolarul este servit de biroul Hertz / Thrifty chiar în zona de închiriere auto a aeroportului. Check-in-ul meu a fost eficient, formalitățile au durat sub 10 minute la biroul aeroportului, urmate de o scurtă călătorie cu mașina până în zona de parcare. Claudio, personalul de la recepție, era foarte profesionist și se ocupa de toate în timp util. De obicei, experiențele de închiriere cu mașina nu sunt frumoase, dar aceasta a fost o excepție. Recomandat.

(Original)
Dollar is served by Hertz/Thrifty desk right at the Rental Car area of the airport. My check-in was efficient, formalities took under 10 minutes at the airport desk followed by a short drive to the parking area. Front desk staff, Claudio, was very professional and handled everything in a timely manner. Usually rental car experiences are not nice but this was an exception. Recommended.
Mircea Mihaiu
Mircea Mihaiu4 ani în urmă
(Tradus de Google) Fii foarte atent cu Thrifty / Hertz România. Sper că experiența mea vă va fi de folos.
Pe 18 septembrie 2019, am rezervat un SUV cu Thrifty, pe platforma / site-ul Carflexi. Perioada de închiriere a fost de la 18 decembrie 2019 până la 5 ianuarie 2020 (18 zile), iar preluarea și abandonarea au fost ambele pe Aeroportul Iași. Când am intrat în posesia mașinii, Dacia Duster (de Hertz), rezervorul era ¼, așa cum este bine indicat în VCR 62979. Din păcate, am verificat anvelopele auto a doua zi, când am descoperit că sunt anvelope de vară, cu un grad inegal de uzură și sub limita autorizată (0,063 inch) și cu marginile interioare fără probleme (În România, în condiții de iarnă - decembrie, ianuarie, februarie - anvelopele de iarnă sunt obligatorii prin lege) am sunat la centrul de închiriere din aeroport. și mi-au cerut să vin cu mașina pentru verificare. Mi-am schimbat întreg programul de vacanță și m-am întors la aeroport după 5 zile pe 23 decembrie. După ce am văzut anvelopele auto, personalul de la ghișeu și-a cerut scuze și au încercat să găsească un centru de anvelope care să le schimbe. Nu au putut găsi nimic în aceeași zi sau a doua zi. Menținerea mașinii în aceste condiții a fost un pericol pentru mine și familia mea și nu am avut de ales decât să întoarcem mașina. Faptul că nu mă așteptam deloc, rezervorul era plin la momentul întoarcerii, așa cum este bine indicat în același VCR 62979. Am avut o altă surpriză când am văzut pe factura finală, Recepția (Pick-up) ) rezervor - FULL (!!!!!) și rezervor de retur - FULL. În urma acestei scrieri, nu am primit nicio rambursare pentru echivalentul lui ¾ diesel (CAD68). Am scris pentru Customer Care pe pagina thriftyrentals.ro și pe pagina thrifty.ro. Nici un raspuns. Am sunat de câteva ori la birourile Thrifty România și nici nu a răspuns niciun răspuns. Vacanța mea a fost complet compromisă și cel mai grav dintre toate este că aș fi putut pune în pericol familia mea din cauza lipsei de responsabilitate din partea Thrifty / Hertz România. Și după toate acestea, au avut curajul să mă fure din factura de combustibil. Scandalos.

(Original)
Be very careful with Thrifty/Hertz Romania. I hope my experience will help.
On September 18, 2019, I reserved a SUV with Thrifty, on the Carflexi platform/site. The rental period was December 18th, 2019 to January 5th, 2020 (18 days) and the pick-up and drop-off were both at Iasi Airport. When I took possession of the car, Dacia Duster (by Hertz), the tank was ¼, as it is well indicated in the VCR 62979. Unfortunately, I checked the car tires the next day, when I discovered that they were summer tires, with an uneven degree of wear and below the authorized limit (0.063 inch) and with the inner edges smoothly (In Romania, in winter conditions - December, January, February - winter tires are compulsory by law) I called the rental center at the airport and they asked me to come with the car for verification. I changed my entire vacation schedule and returned to the airport after 5 days on December 23. After seeing the car tires, the staff at the counter apologized and they tried to find a tire center to change them. They couldn't find anything the same day or the next day. Keeping the car in these conditions was a danger to me and my family and I had no choice but to return the car. The fact that I did not expect it at all, the tank was full at the time of the return, as it is well indicated in the same VCR 62979. I had another surprise when I saw on the final invoice, Reception (Pick-up) tank - FULL (!!!!!) and Return tank - FULL. As of this writing, I have not received any reimbursement for the equivalent of ¾ of diesel (CAD68). I wrote to Customer Care on thriftyrentals.ro and thrifty.ro page. No answer. I called Thrifty Romania’s offices several times and there was no answer there either. My vacation has been completely compromised and the most serious of all is that I could have endangered my family because of the lack of responsibility on the part of Thrifty/Hertz Romania. And after all that, they had the courage to steal from me on the fuel bill. Outrageous.
Paul
Paul4 ani în urmă
(Tradus de Google) Au stabilit o limită de vârstă greșită pentru mașina pe care am rezervat-o cu 2 luni înainte pe RentalCars. Am aflat doar când am ajuns la ghișeul lor, desigur și au spus că nu există altă mașină disponibilă și, de asemenea, au susținut că a fost vina mea că nu am verificat dublu cu ele. Nu voi mai rezerva o mașină cu Thrifty.

(Original)
They set a wrong age limit for the car I booked 2 months prior on RentalCars. I only found out when I got to their counter of course, and they said there is no other car available and also claimed it was my fault for not double checking with them. I am not going to book a car with Thrifty ever again.
Richard Parmelee
Richard Parmelee4 ani în urmă
(Tradus de Google) A luat informații despre cardul de credit. Site-ul a declarat că va trimite numărul de confirmare a închirierii de mașini prin e-mail. Nu ați primit niciodată e-mail. Și-au sunat cele două numere de telefon diferite. Nici un raspuns. Încercase anterior să plătească în avans pentru 10% reducere. Când faceți clic pe butonul de plată de pe site-ul lor, am fost trimis la o pagină care declara „cont nevalid”. Fără reducere. Fără mașină. Acum au informațiile mele despre cardul de credit, dar nu pot anula mașina. Evitați această companie.

(Original)
Took credit card information. Website stated they would send car rental confirmation number via email. Never received email. Called their 2 different phone numbers. No answer. Had previously attempted to pay in advance for 10% discount. When clicking pay button on their site I was sent to a page that stated "invalid account". No discount. No car. Now they have my credit card information but I cannot cancel car. Avoid this company.
Locații recomandate