Sunt foarte nemultumit de modul in care am fost tratat mai devreme cand am sunat la numarul dvs de asistenta clienti.
Mi-a raspuns o doamna foarte plictisita, nu a avut rabdare sa ma asculte pana la capat si mi-a inchis telefonul. Am incercat sa sun din nou gandindu-ma ca poate s-a intrerupt convorbirea si mi-a respins apelul.
Voi povesti tuturor despre aceasta experienta. Sper sa luati masuri, este pacat de munca celor care au dezvoltat acest business.
Gheorghe Avram2 ani în urmă
Saga e extraordinar de enervant. Dau click intr-un loc si dupa cand ma apuc sa scriu vad ca am scris alt undeva si nici nu am cum sa dau inapoi. Nu mi se pare ca se merita banii daca ma forteaza sa gresesc.
Update: Acum nici nu mai imi pune datele firmei in declaratiile pe care le genereaza. Si ma si lasa sa pornesc mai multe saga chiar daca nu pot accesa fisierele in acelasi timp.........
ALEXANDRU GABRIEL PESCARU2 ani în urmă
Imi pare rau ca nu pot da mai putin de 1 stea pentru felul in care am fost tratat la telefon cand am cerut ajutor pentru a putea utiliza programul de pe 2 dispozitive. Am urmat initial pasii din program, m-am ajutat si de internet dar fara rezultat, am cerut ajutorul telefonic si am fost tratat si repezit in ultimul hal. Regret ca am achizitionat licenta. Programul este util...dar personalul lasa de dorit.
Raluca Elena Florea Anei2 ani în urmă
NU RECOMAND!! COMPORTAMENTUL CELOR DE LA "RELATII CU CLIENTII" ESTE DE-A DREPTUL MIZERABIL. O STEA ESTE MULT PENTRU EI.NU OFERA NICI UN FEL DE SPRIJIN/AJUTOR CLIENTILOR LOR, CARE ISI PLATESC LICENTELE!! JALNIC
Emilian Mihaescu2 ani în urmă
Un program bun și ușor, dar sa nu trebuiască sa apelezi la serviciul clienți. Personal obraznic, fără dorință de a ajuta, și indiferent la nevoile clientului. Nu recomand și voi căuta soluții la concurență. Îmi pare rău că am achiziționat licența.
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației SAGA S.R.L., ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Sunt foarte nemultumit de modul in care am fost tratat mai devreme cand am sunat la numarul dvs de asistenta clienti.
Mi-a raspuns o doamna foarte plictisita, nu a avut rabdare sa ma asculte pana la capat si mi-a inchis telefonul. Am incercat sa sun din nou gandindu-ma ca poate s-a intrerupt convorbirea si mi-a respins apelul.
Voi povesti tuturor despre aceasta experienta. Sper sa luati masuri, este pacat de munca celor care au dezvoltat acest business.
Update: Acum nici nu mai imi pune datele firmei in declaratiile pe care le genereaza. Si ma si lasa sa pornesc mai multe saga chiar daca nu pot accesa fisierele in acelasi timp.........