Agent Trade SRL
DNCB, Tunari 077180, România
3.3
22 recenzii
8 comentarii
G4QJ+37 Tunari, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Am cumparat de pe atelierultau.ro o masina de rindeluit care s-a dovedit a fi defecta inca de la prima pornire.
I-am anuntat si am fost informat ca problema mea tine de garantie.
Evident ca am predat produsul la atelierultau.ro si dupa mai bine de 3 saptamani de cearta cu atelierultau.ro mi-au dat numarul furnizorului sa incep munca de lamurire cu ei.
Este aproape o luna de cand astept produsul pentru ca nu au piese pe stoc sa il poata repara.
Avand in vedere ca produsul meu a fost achizitionat pe persoana juridica, abuzeaza de faptul putem rezolva aceasta intarziere doar in Tribunal.
Refuza sa imi schimbe produsul in continuare.
Customer Experience = 0 (zero)
Total neprofesionisti si etica in afaceri nu exista.
Produsul a fost anuntat defect in data de 9 iunie.
Ce-i mai bine decat sa cumperi produse on-line si sa nu ai parte de garanție? Mai bine cumperi din bazar ca oricum nu ai garantie.
Masa de degrosare nu era echilibrata corespunzator, produs defect inca de la primire. Am apelat 2 serviceuri din Constanta cu care AGT in teorie colaboreaza, insa contractele erau expirate si nu mi-au primit produsul pentru o reparatie in cadrul garantiei. In situatia data, singura optiune pe care o aveam a fost sa trimit rindeaua in serviceul din Bucuresti.
Deoarece in urma verificarilor online despre AGT vazusem mai multe pareri negative, am avut mai multe conversatii telefonice in care mi s-au furnizat detalii foarte superficial si am fost rugat sa trimit un email colegilor de pe tehnic. Am schimbat mai multe emailuri cu seful echipei service in care am cerut cat mai multe detalii legate de obiectul garantiei si costuri de reparatie si transport. Odata ce am fost multumit de informatiile primite am trimit utilajul prin curier.
Tin sa specific ca atat reparatia cat si costul transportului au fost suportate de AGT, sunt foarte multumit de acest aspect.
Sunt de parere ca au de lucrat la partea de comunicare cu clientii, care este destul de deficitara. De asemenea, faptul ca ambele contracte cu colaboratorii din Constanta erau expirate a reprezentat un alt minus. Din aceste considerente acord 3 stele - experienta mea a fost una relativ pozitiva, dar este loc de imbunatatire.
Excelent
Profesionalism
Multumesc mult
Mihai lazar cinematografie