Hyperclinica MedLife Constanta
Bulevardul Tomis 79-81, Constanța 900669, România
2.4
129 recenzii
8 comentarii
5JJX+3R Constanța, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
La recepție nu se raspunde in veci la telefoane, se jongleaza cu programarile dupa bunul plac al medicilor fara sa se tina cont de pacienți si atitudinea majorității celor care lucreaza sau colaboreaza cu clinica este neprofesionala, aroganta sau pusa tot timpul pe tratare superficială...la minut!
Ar trebui sa se inteleaga o data pentru totdeauna ca medicii sau in general prestatorii de serviciinu fac favoruri pacientilor si nu presteaza voluntariat , ci sunt platiti, mai ales la aceste clinici private, cu bani grei dati de pacienti si ar trebui macar acest lucru sa respecte daca nu isi respecta meseria!
Cred că nu numai eu vă rugăm să vă puneți angajatele la punct. Dacă nu aveți nici un cod de etică vis-a-vis acest comportament neprofesional, înseamnă că e o problemă la nivelul întregii clinici.
Dezamagitor . Nu cred ca va interesa pe cineva recenzia sau experienta mea dar totusi o las aici 😃
Pe banca de langa cabinet era deja un domn in asteptare si nu stiu la ce ora avea programare , sa imi dau seama daca eu si copilul trebuia sa intram dupa sau inaintea acestui domn.
Bineinteles ca usa cabinetului s-a deschis si dl f vigilent a intrat in cabinet inainte sa pot avea o reactie, caci dadeam apa copilului sa bea.
Intre timp a sosit o alta doamna cu un dosar de hartii in mana si s-a asezat pe acelasi loc in care mai devreme fusese domnul , adica fix in usa cabinetului.
E lesne de inteleles pt oricine ca atunci cand ai un copil de 3 ani cu tine nu poti sta protapit in usa cabinetului, doar-doar sa nu ti-o ia altul inainte.
După 20 min a ieșit pacientul , urmat de DR ul care a mers în fața clinicii unde a conversat, râzând cu alți 2 domni timp de încă 10 min. Când revenise DR -ul in clinica eram deja la recepție spunând că sunt nemulțumită de nerespectarea programărilor și atitudinea cadrului medical .
Cand spuneam aceste cuvinte receptionerei DR revenea in cabinet si receptionera a spus : Uitati-l pe dl DR. Ii puteti spune chiar dansului" si a facut un semn cu mana catre el in semn de atentionare.
Insa DR ul si-a continuat nestingherit drumul urmat indeaproape de doamna cu dosarul in mana.
Iar eu .....o cantitate neglijabila probabil in opinia acestui om , dar si a receptionerelor.
Am decis sa plec , renunțând la examinarea acestui doctor în expertiza căruia oricum nu as avea încredere .
Merg din pacate f des la Medlife pt investigatiile copilului caci am abonament prin firma.
La fiecare vizita am fost dezamagita de doamnele aflate la receptie care nu stiu sa salute in primul rand pacientii, sa ii preia ori sa ii indrume sau sa le ofere informatii de bun simt, cum ar fi : programul dr ului a suferit un decalaj, veti fi preluat cu 15 min intarziere, motiv pt care ne cerem scuze. It's that simple !