/Constanta/Doctor

Hyperclinica MedLife Constanta

Bulevardul Tomis 79-81, Constanța 900669, România

Hyperclinica MedLife Constanta
Doctor
2.4
129 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5JJX+3R Constanța, România
+40 241 960
medlife.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–21
Marți: 8–21
Mirecuri: 8–21
Joi: 8–21
Vineri: 8–21
Sâmbătă: 8–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Cuptorul de ganduri
Cuptorul de ganduri2 ani în urmă
Ar trebui sa se autosesizeze cineva de la sediul central, pentru ca desi se plătesc abonamente costisitoare și taxe destul de mari pentru serviciile medicale, la sediul din Constanta este clar un management care lasa de dorit.
La recepție nu se raspunde in veci la telefoane, se jongleaza cu programarile dupa bunul plac al medicilor fara sa se tina cont de pacienți si atitudinea majorității celor care lucreaza sau colaboreaza cu clinica este neprofesionala, aroganta sau pusa tot timpul pe tratare superficială...la minut!
Ar trebui sa se inteleaga o data pentru totdeauna ca medicii sau in general prestatorii de serviciinu fac favoruri pacientilor si nu presteaza voluntariat , ci sunt platiti, mai ales la aceste clinici private, cu bani grei dati de pacienti si ar trebui macar acest lucru sa respecte daca nu isi respecta meseria!
Adelina Spatariu
Adelina Spatariu2 ani în urmă
Proastă experineță cu această clinică. Angajatele se comportă ca și când ar fi clinica lor, vorbesc foarte răstit și urât cu clienții și se așteaptă ca să știi ce ai de făcut înainte de a îți spune cineva. Azi, domnișoara deranjată de pe tură (29.12.2021 ora 10:00) a fost foarte lezată pentru că am îndraznit să fac un test Covid, bănuiesc că pe banii ei, pentru că altfel nu îmi explic comportamentul, și a vorbit foarte urât cu mine pentru că nu știam care e procedura de testare și primire a rezultatelor. Era și curioasă tare de ce îmi trebuie testul și la ce-l folosesc.
Cred că nu numai eu vă rugăm să vă puneți angajatele la punct. Dacă nu aveți nici un cod de etică vis-a-vis acest comportament neprofesional, înseamnă că e o problemă la nivelul întregii clinici.
Lavinia Elena
Lavinia Elena2 ani în urmă
Nu va duceti la control la ochi la doamna doctor Cherim Seila. 2 minute dureaza consultatia. Prietenului meu i -a gresit dioptriile iar apoi la o verificare ia dat o lentila cu vechea dioptrie si vedea mai rau decat cu cele date de ea. Dar nu avem siguranta ca i a dat fix ce a zis pentru ca la un alt control la alt medic i a dat dioptriile bune , crescand-i doar cu 0.25 la fiecare dioptrie si vedea mult mai bine si nu il dureau ochii ca atunci cand si-a pus ochelarii cu dioptriile date de Dr. Cherim Seila.
Muraru Gabriela
Muraru Gabriela2 ani în urmă
nu mergeti la oftamologie la CHERIM SEILA a gresit dioptria in loc de + a scris minus si e o snapanca ... nu a vrut sa isi asume greseala si a luat banii pe ochelari... pacat dar mai nenoroceste si pe altii
Cristi U2
Cristi U22 ani în urmă
Liber fata de alte clinici. Programarea respectata spre deosebire de OCH sau ReginaMaria unde permanent se astepta peste ora programata.
Andreea balan
Andreea balan2 ani în urmă
Daca se putea nu as fi dat nici o stea . Am sunat astazi pentru o ecografie musculoscheletara , parti moi pereti abdominali iar doamna de la receptie bagata in ceata tinandu.ma la telefon cateva minute , intreband medicul , acesta spunandu-i ca face astfel de ecografii a preferat sa ma flituie fara sa imi faca programare .
Dezamagitor . Nu cred ca va interesa pe cineva recenzia sau experienta mea dar totusi o las aici 😃
Fabian Cristescu
Fabian Cristescu2 ani în urmă
Nu alfaceti analize aici daca aveti nevoie rapid de ele! Teste uzuale care se dureaza in mod normal cateva ore aici se dau dupa cateva zile bune de asteptare
Claudia Dristaru
Claudia Dristaru2 ani în urmă
Programare ORL Dr Stanciu Alex ora 17.30 data 10.06.2021 pt consult copil 3 ani. Am anunțat la recepție că am ajuns la programare și o doamna blonda și creata mi a indicat sa aștept la parter, cabinetul 3 .
Pe banca de langa cabinet era deja un domn in asteptare si nu stiu la ce ora avea programare , sa imi dau seama daca eu si copilul trebuia sa intram dupa sau inaintea acestui domn.
Bineinteles ca usa cabinetului s-a deschis si dl f vigilent a intrat in cabinet inainte sa pot avea o reactie, caci dadeam apa copilului sa bea.
Intre timp a sosit o alta doamna cu un dosar de hartii in mana si s-a asezat pe acelasi loc in care mai devreme fusese domnul , adica fix in usa cabinetului.
E lesne de inteleles pt oricine ca atunci cand ai un copil de 3 ani cu tine nu poti sta protapit in usa cabinetului, doar-doar sa nu ti-o ia altul inainte.
După 20 min a ieșit pacientul , urmat de DR ul care a mers în fața clinicii unde a conversat, râzând cu alți 2 domni timp de încă 10 min. Când revenise DR -ul in clinica eram deja la recepție spunând că sunt nemulțumită de nerespectarea programărilor și atitudinea cadrului medical .
Cand spuneam aceste cuvinte receptionerei DR revenea in cabinet si receptionera a spus : Uitati-l pe dl DR. Ii puteti spune chiar dansului" si a facut un semn cu mana catre el in semn de atentionare.
Insa DR ul si-a continuat nestingherit drumul urmat indeaproape de doamna cu dosarul in mana.
Iar eu .....o cantitate neglijabila probabil in opinia acestui om , dar si a receptionerelor.
Am decis sa plec , renunțând la examinarea acestui doctor în expertiza căruia oricum nu as avea încredere .
Merg din pacate f des la Medlife pt investigatiile copilului caci am abonament prin firma.
La fiecare vizita am fost dezamagita de doamnele aflate la receptie care nu stiu sa salute in primul rand pacientii, sa ii preia ori sa ii indrume sau sa le ofere informatii de bun simt, cum ar fi : programul dr ului a suferit un decalaj, veti fi preluat cu 15 min intarziere, motiv pt care ne cerem scuze. It's that simple !
Locații recomandate