/Buzau/Dealer auto

Ford Proleasing Motors Buzău

km 106+750, Sos. Ploiesti - Buzau, DN 2, Buzău, România

Ford Proleasing Motors Buzău
Dealer auto
4
169 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4QMJ+C6 Buzău, România
+40 238 406 161
ford-proleasing.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–6
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Alex Zaharia
Alex Zaharia2 ani în urmă
Lipsă de cunoaștere și nepăsare, atât am de spus.
Am luat legătura cu aceștia in urma faptului că aveam nevoie de o placuta de producător care îmi era lipsă pe mașină. Am primit răspunsul “E greu dom’le, nu mă pricep, am primit procedurile dar nu am făcut decât una singură și atunci am rescris-o, nu am făcut-o de la zero”.
Am insistat putin in ideea ca poate dacă domnul respectiv are procedura, poate își rupe din pretinsul timp să se și uite pe aceasta.
Am fost personal să vorbesc acolo, am fost preluat frumos de la ușă de către o domnișoara care s-a purtat foarte călduros, elegant și profesional in preluarea mea. Ajung la nea cartof. Domnișoara ii explică că sunt domnul cu plăcuțele. Mă uit la el in ideea de a-l saluta și el aruncă un “Așa și?”.
În ideea că nu suntem animale am trecut să discut personal cu domnul, in fine, trecem peste abordare, am cerut pur și simplu o clarificare. Respectiv da, pot sau nu, nu sunt capabil.
Îmi spune că mă sună in maxim 3 zile și ca mă anunță. Normal ca cele 3 zile s-au transformat ulterior intr-o lună și n-am primit nici un apel.
Am fost la cei de la Ford Leasing Țiriac din BV unde mi s-au făcut copii după actele mașinii și in 2h am primit și apel spunându-mi că imediat se vor ocupa de procedura, mi-au spus taxa și durata de așteptare pentru placuta.
Nu înțeleg de ce țineți toate speciile în funcții unde n-au ce căuta. Mulțumesc anticipat!
Și sper din suflet să fie evitat pe cât posibil Ford Buzau pentru orice problemă.
Gabriel tanase
Gabriel tanase2 ani în urmă
Punct de lucru buzau.
De evitat.
Nu recomand
M-am dus pentru ca sunt scurgeri de motorină la un injector. Le-am si spus unde trebuie sa se uite. Nici macar nu au desfăcut filtrul de aer sa vada unde este ud. Nu au desfacut niciun surub (poate pentru ca e ford din 2007).
Au facut tot posibilul sa ma faca sa plec folosind argumente de genul "a mai avut unul si a costat 40 de milioane dar a dat omul banii si s-a rezolvat" sau "daca trebuie stransa piulita de pe tur la injector atunci trebuie schimbat injectorul" sau "dureaza 3 zile pana vine garnitura si trebuie lasata masina aici" sau "daca e de la piulita aia e foarte grav ca acolo sunt 1500 de bari" sau "pentru reparatie trebuie sa va facem programare si suntem foarte ocupati" desi cu programare venisem. M-au convins sa plec spunând ca trebuie verificate toate injectoarele in alta parte ca "se aude ceva" si apoi sa vin la ei.
In final, concluzia scrisa a fost ca nu se confirma scurgeri.
Cand am ajuns acasa am dat jos filtrul de aer in doua minute si evident era ud langa un injector.
Am plecat cu aceeasi problema dar cu 193 de lei dati pe o constatare gresită.
Am citit mai multe aprecieri pozitive de la cei care au cumparat de aici dar...orice masina noua se invecheste iar pentru reparatii vor veni la reprezentanța unde vor fi tratați intr-un anume fel.
Concluzia mea este ca nu respecta numele ford.
Nu vreau sa mai spun ca in showroom sunt expuse diverse produse (odorizante, genti, masinute, ulei) care fac reclama unei alte marci auto (din trei litere).
Gabriel S
Gabriel S4 ani în urmă
O sa fac o recenzie cat mai obiectiva. Cu plusuri si minusuri.
Am introdus un Focus 2 benzina 2006 in service cu avarie partea dreapta in urma unui accident. Masina de familie, stare generala foarte buna.
Plusuri: Timp efectiv de lucru foarte rapid, lucrare foarte buna pe tinichigerie. Sunt un tip care tine la detalii.
Ca bonificatie am primit ITP din partea casei.
Minusuri:
1. Pe deviz au fost mai multe piese care trebuiau revopsite si nici macar nu au fost atinse.
2. Mi-au fost schimbate piese de pe masina: stergatoare, prezoane roti, capac oglinda dreapta, bandou protectie fata dreapta.
3. Serviciul relatii clienti sufera ingrozitor. Am trimis pe mail cateva obiectii, nici acum nu am primit raspuns. Masina este reparata de doua luni, nu cred ca o sa mai primesc ceva. La telefon se raspunde doar daca se doreste. In plus, persoana care se ocupa cu comanda efectiva a pieselor te priveste de sus. In cazul meu, faptul ca nu conduc vreun X6 sau Q7 a facut diferenta. Acesta spunea si citez aici: "ce dracu pretentii mai ai de la masina asta, si asa ajunge la fier vechi". Ma intreb ce masina conduce el, de isi poate permite asa afirmatii. Poate nu Ford.
4. Am o eroare la vitezometru. Cred ca jumatate de service s-a uitat la ea, si nu au putut identifica problema. Initial electricianul a spus ca este de la senzorul de pe cutie, dupa care au ridicat din umeri cand au vazut ca nu are asa ceva. Apoi a spus ca este de la cd player. Orice persoana isi poate da seama cat de penibila este aceasta abordare. Intr-un final, din seria "asa face toate boss", se presupune ca este de la ceasuri. Dar nimic sigur, deoarece masina nu are alta eroare iar simptomele modelului nu indica acest lucru.
Concluzie: este un service in care patronul investeste foarte mult. Au la dispozitie scule si aparatura cu care ar putea fi peste multe alte service-uri.Insa nu este suficient sa investesti material, ci si in factorul uman.
Inca o data felicitari baietilor care au facut tinichigeria. Lucrare excelenta si in timp util, bravo lor! Celorlalte parti mentionate mai sus, nu am ce sa le transmit. Decat ca ar trebui sa isi revizuiasca atitudinea si sa accepte ca oamenii nu mai sunt inchisi la minte. Ei isi dau seama cu cine au de-a face, chiar daca din bun simt tac din gura.
George Tiberiu Brînză
George Tiberiu Brînză5 ani în urmă
Service-ul nu-l recomand nimanui. Este un service unde sunt buni numai la revizie si atat. Daca apar alte probleme, duceti-va la Ploiesti. Cei de la Buzau iti iau banii degeaba pe niste teste si tot cu masina stricata pleci pentru ca "nu mai are timp sa se ocupe de masina". Masina care a fost programata in ziua respectiva si luata in primire la ora programarii. Am stat 3 ore si am plecat la fel cum am dus-o, in schimb cu mai putini bani in buzunar. Cei de la service mi-au recomandat sa fac un Ford Assistance pentru masina mea( Ford Focus 2014) ca sa pot pleca linistit in concediu. Si asta pe langa faptul ca la furtunul de turbo la o revizie, mi-au pus banda zimtata in schimbul unui colier. Asta am vazut cand am facut revizia la un alt service pentru ca dura prea mult la "reprezentanta".
Adrian Borș
Adrian Borș2 ani în urmă
DEZASTRU. DE EVITAT. Habar nu au . Am fost mințit în față că a fost pus testerul pe mașină. Am privit pe geam din sala de așteptare. Am mers cu o problemă la asistență parcare. Au spus că am un senzor ars. GREȘIT ! Senzorul dă eroare foarte rar. Cred că a fost o problemă de umiditate ceva. De când sunt temperaturi mai ridicate nu mai am probleme. Bineînțeles că nu au schimbat senzorul respectiv că nu era pe stoc. A doua problemă era cu navigația. 3 "MECANICI " nici nu știau unde este cardul . Am fost chemat din sala de așteptare să le spun unde este locașul cardului și că trebuie să apese puțin pe acesta. După care un răspuns sec: nu merge. Nu este actualizat. Păi actualizați cardul . Am cerut. Bineînțeles că nu au cum . Am fost îndrumat la reprezentanța Ploiești. SAU ATENȚIE: Să cumpăr un card nou. 500 lei ceva de genul, sau să merg cu ce merge orice român, adică cu aplicații de pe telefon. Și a 3-a problemă cu care am mers , un zgomot în zona transmisie ( curea accesorii) . Pe scurt : 3 persoane, 3 răspunsuri diferite. Așa că am plecat cu un gust amar și cu plata unei facturi de vreo 280 de lei degeaba și fără nici un răspuns, ba chiar mințit în față. Nu a fost pus testerul pe mașină, iar eu am plătit acest lucru . URÂT.
Marius POPA
Marius POPA2 ani în urmă
Angajați cu dureri de măciucă ca să nu îi numesc altfel
Sisteme Car Audio
Sisteme Car Audio2 ani în urmă
Pentru cei care doresc sa achizitioneze un Ford, il recomand pe domnul Dicu George.

Am fost placut surprins atunci cand a venit vorba despre acte necesare pentru: rabla, primarie, politie, economisesti foarte mult timp deoarece se ocupa de tot.

Despre consiliere, nici nu se pune problema, apreciez ca a fost sincer si nu m-a tratat ca pe un client, ci ca pe un prieten.

Cu stima, Ionut Popa!
Popa Andrei
Popa Andrei2 ani în urmă
Daca vreți să cumpărați un ford..
Locații recomandate