Ford Proleasing Motors Buzău
km 106+750, Sos. Ploiesti - Buzau, DN 2, Buzău, România
4
169 recenzii
8 comentarii
4QMJ+C6 Buzău, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–6
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Am luat legătura cu aceștia in urma faptului că aveam nevoie de o placuta de producător care îmi era lipsă pe mașină. Am primit răspunsul “E greu dom’le, nu mă pricep, am primit procedurile dar nu am făcut decât una singură și atunci am rescris-o, nu am făcut-o de la zero”.
Am insistat putin in ideea ca poate dacă domnul respectiv are procedura, poate își rupe din pretinsul timp să se și uite pe aceasta.
Am fost personal să vorbesc acolo, am fost preluat frumos de la ușă de către o domnișoara care s-a purtat foarte călduros, elegant și profesional in preluarea mea. Ajung la nea cartof. Domnișoara ii explică că sunt domnul cu plăcuțele. Mă uit la el in ideea de a-l saluta și el aruncă un “Așa și?”.
În ideea că nu suntem animale am trecut să discut personal cu domnul, in fine, trecem peste abordare, am cerut pur și simplu o clarificare. Respectiv da, pot sau nu, nu sunt capabil.
Îmi spune că mă sună in maxim 3 zile și ca mă anunță. Normal ca cele 3 zile s-au transformat ulterior intr-o lună și n-am primit nici un apel.
Am fost la cei de la Ford Leasing Țiriac din BV unde mi s-au făcut copii după actele mașinii și in 2h am primit și apel spunându-mi că imediat se vor ocupa de procedura, mi-au spus taxa și durata de așteptare pentru placuta.
Nu înțeleg de ce țineți toate speciile în funcții unde n-au ce căuta. Mulțumesc anticipat!
Și sper din suflet să fie evitat pe cât posibil Ford Buzau pentru orice problemă.
De evitat.
Nu recomand
M-am dus pentru ca sunt scurgeri de motorină la un injector. Le-am si spus unde trebuie sa se uite. Nici macar nu au desfăcut filtrul de aer sa vada unde este ud. Nu au desfacut niciun surub (poate pentru ca e ford din 2007).
Au facut tot posibilul sa ma faca sa plec folosind argumente de genul "a mai avut unul si a costat 40 de milioane dar a dat omul banii si s-a rezolvat" sau "daca trebuie stransa piulita de pe tur la injector atunci trebuie schimbat injectorul" sau "dureaza 3 zile pana vine garnitura si trebuie lasata masina aici" sau "daca e de la piulita aia e foarte grav ca acolo sunt 1500 de bari" sau "pentru reparatie trebuie sa va facem programare si suntem foarte ocupati" desi cu programare venisem. M-au convins sa plec spunând ca trebuie verificate toate injectoarele in alta parte ca "se aude ceva" si apoi sa vin la ei.
In final, concluzia scrisa a fost ca nu se confirma scurgeri.
Cand am ajuns acasa am dat jos filtrul de aer in doua minute si evident era ud langa un injector.
Am plecat cu aceeasi problema dar cu 193 de lei dati pe o constatare gresită.
Am citit mai multe aprecieri pozitive de la cei care au cumparat de aici dar...orice masina noua se invecheste iar pentru reparatii vor veni la reprezentanța unde vor fi tratați intr-un anume fel.
Concluzia mea este ca nu respecta numele ford.
Nu vreau sa mai spun ca in showroom sunt expuse diverse produse (odorizante, genti, masinute, ulei) care fac reclama unei alte marci auto (din trei litere).
Am introdus un Focus 2 benzina 2006 in service cu avarie partea dreapta in urma unui accident. Masina de familie, stare generala foarte buna.
Plusuri: Timp efectiv de lucru foarte rapid, lucrare foarte buna pe tinichigerie. Sunt un tip care tine la detalii.
Ca bonificatie am primit ITP din partea casei.
Minusuri:
1. Pe deviz au fost mai multe piese care trebuiau revopsite si nici macar nu au fost atinse.
2. Mi-au fost schimbate piese de pe masina: stergatoare, prezoane roti, capac oglinda dreapta, bandou protectie fata dreapta.
3. Serviciul relatii clienti sufera ingrozitor. Am trimis pe mail cateva obiectii, nici acum nu am primit raspuns. Masina este reparata de doua luni, nu cred ca o sa mai primesc ceva. La telefon se raspunde doar daca se doreste. In plus, persoana care se ocupa cu comanda efectiva a pieselor te priveste de sus. In cazul meu, faptul ca nu conduc vreun X6 sau Q7 a facut diferenta. Acesta spunea si citez aici: "ce dracu pretentii mai ai de la masina asta, si asa ajunge la fier vechi". Ma intreb ce masina conduce el, de isi poate permite asa afirmatii. Poate nu Ford.
4. Am o eroare la vitezometru. Cred ca jumatate de service s-a uitat la ea, si nu au putut identifica problema. Initial electricianul a spus ca este de la senzorul de pe cutie, dupa care au ridicat din umeri cand au vazut ca nu are asa ceva. Apoi a spus ca este de la cd player. Orice persoana isi poate da seama cat de penibila este aceasta abordare. Intr-un final, din seria "asa face toate boss", se presupune ca este de la ceasuri. Dar nimic sigur, deoarece masina nu are alta eroare iar simptomele modelului nu indica acest lucru.
Concluzie: este un service in care patronul investeste foarte mult. Au la dispozitie scule si aparatura cu care ar putea fi peste multe alte service-uri.Insa nu este suficient sa investesti material, ci si in factorul uman.
Inca o data felicitari baietilor care au facut tinichigeria. Lucrare excelenta si in timp util, bravo lor! Celorlalte parti mentionate mai sus, nu am ce sa le transmit. Decat ca ar trebui sa isi revizuiasca atitudinea si sa accepte ca oamenii nu mai sunt inchisi la minte. Ei isi dau seama cu cine au de-a face, chiar daca din bun simt tac din gura.
Am fost placut surprins atunci cand a venit vorba despre acte necesare pentru: rabla, primarie, politie, economisesti foarte mult timp deoarece se ocupa de tot.
Despre consiliere, nici nu se pune problema, apreciez ca a fost sincer si nu m-a tratat ca pe un client, ci ca pe un prieten.
Cu stima, Ionut Popa!