/Braila/Dealer auto

Toyota Braila

Bulevardul Dorobanților 669, Brăila 810145, România

Toyota Braila
Dealer auto
4.3
266 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
7XPG+G8 Brăila, România
+40 239 606 040
braila.toyota.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Munteanu cosmin
Munteanu cosmin2 ani în urmă
Oameni excelenti,servicii excelente
Marian Pintrijel
Marian Pintrijel2 ani în urmă
În fapt, am vizitat secțiunea Ford, a firmei, dar ppt spune ca personalul are decență, calitate rezonabilă,...produse de calitate, atât la Ford cât și la Toyota, prețuri pe măsură, dar asta este... Recomand!
Diana Mighiu
Diana Mighiu2 ani în urmă
Cea mai proasta experienta avuta vreodată cu un service. Și unde mai pui ca e și ditamai reprezentanta.
Comanda de geam lateral și paravânturi care nu vin decât la set, normal.
După o ora și ceva cât a durat schimbarea... Surpriza!
Nu schimbasera decât un paravânturi, nu a contat ca am plătit setul întreg și se vedea maxim diferența de culoare și uzura dintre cele vechi și cel nou schimbat.
Geamul nu mai functiona ca înainte, nu mai avea cursa completa la prima manevrare a butonului.
A trebuit sa facă soțul meu cale întoarsă sa se certe putin cu ei ca să facă treaba pana la capăt.(Inițial fusesem eu)
Când am cumpărat mașinile de la ei... cei mai dulci și mai amabili oameni. Se pare ca între timp s-au vindecat de asa ceva.
Stimați angajați, atitudinea normala o aveți doar cu cei care cumpără autoturisme? Când venim cu ele la reparat, cu toate ca aveți niște preturi astronomice, dispare absolut tot. Ne luați banii și hai pa!
E ultima data când apelez la aceasta reprezentanta, pe viitor o sa merg la Buzău chiar dacă drumul e mai lung.
Dacă ar ști cei din Japonia cum lucrați, ar închide definitiv reprezentanta de la Brăila!
Rușine, Rușine,Rușine!
Georgiana Donciu
Georgiana Donciu2 ani în urmă
Serviciile pe partea de service auto sunt de o calitate fff slaba! De doua ori m-am prezent la ei cu aceiasi problema si nu au reusit sa o rezolve!
Aurel nedelcu
Aurel nedelcu4 ani în urmă
Ca și locație este ok, dar vb despre preturi la o mașină nouă! !!este fff scumpă pentru o familie de cel puțin un copil sa aibă nu zic 2. Pentru România și salariul minim este o problema grava nu putem niciodată să ne cumpărăm o mașină nouă. Păcat.
Gheorghe Radu
Gheorghe Radu4 ani în urmă
Reprezentanta tipica mărcii, are personal specializat profesionist, iar recepția este foarte operativa. Lucrările de mentenanță efectuate aici respecta standardele.
Danielliviu2005
Danielliviu20052 ani în urmă
Partea de vânzări mașini noi este OK. Amabilitate, disponibilitate. La service in schimb lucrurile nu stau prea bine. Când te prezinți la o revizie programată on-line, preturile sunt altele decât cele estimate, și mai mult, ești tratat că și cum îți fac ei o favoare lucrând la mașină pe banii tăi. La recepție îți spune ceva, in realitate este altceva. Se rezolvă în schimb după ce trimiți sesizare la Toyota Romania, dar atitudinea este aceeași. Nu îmi doresc să revin in acest service. Cred că voi alege pe viitor Focșani, Buzău sau Bacău.
Bogdan Bogdan
Bogdan Bogdan2 ani în urmă
Ceea ce parea a fi o experienta ok, cand, dupa o programare dubla facuta din Bucuresti, cu doua saptamani inainte, am ajuns fix la 8 dimineata, vineri, 4 septembrie 2020, la receptie unde am fost intampinat de doamna de la receptie service, "o profesionista desavarsita", care ne-a facut alte preturi fata de cele comunicate telefonic anterior de colegul dansei (de doua ori). Pe scurt, era vorba despre doua revizii, una de 15k km si una de 30k km, la doua Toyota Corolla 1.8 hybrid. Masinile sunt luate noi de la o reprezentanta din Bucuresti, dar vroiam sa facem aceste revizii acolo pentru ca, teoretic costurile sunt mai mici cu peste 200 lei/revizie, dar le si combinam cu o vizita in Delta (altfel, evident, diferenta nu justifica drumul). Mentionez ca avem flota de 7 masini Toyota.
Doamna de la receptie service a considerat ca e mai important pentru ea sa-si faca ambitia cu mine si a refuzat orice negociere. A refuzat sa cheme un manager ("are treaba, nu poate sa vina" - la 8.00 dimineata, sa mori de ras). Toate astea intr-un oras mort, unde saracia se arata la tot pasul, iar clientii se "bat" la portile reprezentantelor pe cumparat masini noi si pe facut revizii. Am sunat o jumatate de ora mai tarziu in Buc si am rezolvat super repede programarile pentru ambele masini luni dimineata (noi efectuand totusi excursia programata in Delta). Pacat, un exemplu de lipsa totala de profesionalism.
Doamna in discutie (care, apropo mi-a cerut VIN-ul masinii ca sa-mi spuna cat costa un schimb de ulei, sa mori de ras) este imaginea vie a angajatului incapabil, prost (pregatit, dar nu numai), pentru care compania unde lucreaza este un mijloc pentru a-si refula frustrarile. Nu trebuia sa-mi faca mie un hatar, trebuia sa salveze o oportunitate pentru firma care-i plateste salariul de a face niste incasari facile (pentru cine nu stie, o revizie este operatiunea preferata a mecanicilor, se castiga cel mai usor banii din asta).
Locații recomandate