Toyota Braila
Bulevardul Dorobanților 669, Brăila 810145, România
4.3
266 recenzii
8 comentarii
7XPG+G8 Brăila, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: 9–13
Duminică: Închis
Comanda de geam lateral și paravânturi care nu vin decât la set, normal.
După o ora și ceva cât a durat schimbarea... Surpriza!
Nu schimbasera decât un paravânturi, nu a contat ca am plătit setul întreg și se vedea maxim diferența de culoare și uzura dintre cele vechi și cel nou schimbat.
Geamul nu mai functiona ca înainte, nu mai avea cursa completa la prima manevrare a butonului.
A trebuit sa facă soțul meu cale întoarsă sa se certe putin cu ei ca să facă treaba pana la capăt.(Inițial fusesem eu)
Când am cumpărat mașinile de la ei... cei mai dulci și mai amabili oameni. Se pare ca între timp s-au vindecat de asa ceva.
Stimați angajați, atitudinea normala o aveți doar cu cei care cumpără autoturisme? Când venim cu ele la reparat, cu toate ca aveți niște preturi astronomice, dispare absolut tot. Ne luați banii și hai pa!
E ultima data când apelez la aceasta reprezentanta, pe viitor o sa merg la Buzău chiar dacă drumul e mai lung.
Dacă ar ști cei din Japonia cum lucrați, ar închide definitiv reprezentanta de la Brăila!
Rușine, Rușine,Rușine!
Doamna de la receptie service a considerat ca e mai important pentru ea sa-si faca ambitia cu mine si a refuzat orice negociere. A refuzat sa cheme un manager ("are treaba, nu poate sa vina" - la 8.00 dimineata, sa mori de ras). Toate astea intr-un oras mort, unde saracia se arata la tot pasul, iar clientii se "bat" la portile reprezentantelor pe cumparat masini noi si pe facut revizii. Am sunat o jumatate de ora mai tarziu in Buc si am rezolvat super repede programarile pentru ambele masini luni dimineata (noi efectuand totusi excursia programata in Delta). Pacat, un exemplu de lipsa totala de profesionalism.
Doamna in discutie (care, apropo mi-a cerut VIN-ul masinii ca sa-mi spuna cat costa un schimb de ulei, sa mori de ras) este imaginea vie a angajatului incapabil, prost (pregatit, dar nu numai), pentru care compania unde lucreaza este un mijloc pentru a-si refula frustrarile. Nu trebuia sa-mi faca mie un hatar, trebuia sa salveze o oportunitate pentru firma care-i plateste salariul de a face niste incasari facile (pentru cine nu stie, o revizie este operatiunea preferata a mecanicilor, se castiga cel mai usor banii din asta).