/Botosani/Dealer auto

Xandor

Strada Manolești Deal nr. 33, Botoșani 710013, România

Xandor
Dealer auto
3.7
118 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJ4H+RV Botoșani, România
+40 231 534 740
xandor.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Tasca Mihai
Tasca Mihai2 ani în urmă
Un serviciu prompt și eficace. Mulțumesc Xandor.
Beatriss Munteanu
Beatriss Munteanu2 ani în urmă
Servicii de calitate și personal foarte respectuos.
Constantin Vieriu
Constantin Vieriu2 ani în urmă
Un service auto de un profesionalism desăvârșit! Recomand tuturor celor care vor calitate !
Ciprian Niga
Ciprian Niga4 ani în urmă
Xandor Group. Un service mediocru datorită anumitor angajați care habar nu au de meseria lor și care strică în ansamblu imaginea firmei și munca unor oameni corecți și onești. Prima oară la ei în vizită am fost foarte mulțumit, a lucrat un băiat la mașină, am asistat la lucrare, totul s-a mișcat repede și bine. Astăzi însă, a doua oară... E greu de povestit, mi-a lăsat un gust amar acest service. Ajung la programare la 12:30 și intru după 2 ore. Ok, fie cozi mai sunt peste tot deși o programare e o programare dar am zis să trec cu vederea acest aspect. Asist la lucrare, preia mașina un moș depășit total de tehnologie și tot ce ține de mecanică și de munca sa în sine și începe frumos. Ca să bage mașina în atelier (maxim 5 metri), a trebuit să își mute scaunul în spate și pe spate, și și-a mai reglat și volanul. Practic, s-a pișat pe ea pe românește de intimitate, de poziția șoferului la volan, că dereglează acolo tot și etc. Nu mai zic că a pus mâinile pline de murdărie de cum a lucrat la cealaltă mașină pe volan si fețele de uși și a patat tot. Apoi, a continuat cu vărsarea uleiului pe lângă motor, asta având în vedere că cutia de ulei original avea o mini leică pentru a curge frumos și uniform în motor. Și-a șters mucii cu un șervețel, apoi a șters cu același șervețel din nou unde a vărsat ulei. E penibil oamenilor dacă cineva de acolo citește această recenzie, e de-a dreptul penibil pe bune. Din nou, și-a continuat seria de greșeli total stupide punând filtrul de aer invers si neclipsând capacul de prindere din suport la loc. Practic a trebuit să îi arăt eu cum se face. Continuăm. Am rugat să mi se pună calculatorul pe mașină pentru a seta programarea mașini pentru anunțarea la următorul interval de service la 10.000 km. Moșulică se contra cu mine că nu e nevoie că oricum revizia se face la 30.000 cum zice producătorul. Oricum știam mai bine ca el încă de când am luat mașina nu ca distinsul care habar nu are să monteze un amărat de filtru de aer, însă personal schimburile le fac din 10.000 în 10.000 km deci dacă mi s-a făcut asta, voiam programarea din calculator tot la 10.000 pentru că se poate face. Adică să mă anunțe mașina dacă tot are această funcție. În fine, s-a făcut ce am zis... parțial. Parțial pentru că la plecarea din service după aproape 4 ore pentru un amărât de schimb de ulei, a trebuit să mă întorc înapoi pentru că domnul care mi-a resetat intervalul de service, defapt nu a resetat nimic, bordul era la fel. S-a rezolvat apoi, cu un drum întors însă. Per ansamblu, nu foarte ci extrem de dezamăgit de acest service care repet, nu e rău el în sine însă unii angajați nu au ce căuta acolo. Ca să fi bun în ceva, trebuie să îți placă acel lucru, să fi informat, calificat, interesat. Lucruri ce nu se regăsesc la unii din acea firmă care nu pun preț pe clienți și imaginea firmei din moment ce au un comportament și o incompetență crasă după cum am povestit mai sus. Adică vi într-un service si lași peste 100 de euro pentru un schimb banal de ulei ca să ce? Să ai parte de asta? Adică pe bune... Orice proprietar de mașini știe cum se face un schimb de ulei, îl faci și acasă cu maxim 150 lei însă vi la un service de acest gen, partener Renault, în speranța că dai de personal calificat și să îți păstrezi garanția la mașină și dai de asta. E peste puterea mea de înțelegere, e absolut penibil, efectiv nu am cuvinte să descriu supărarea și frustrarea pe care o simt știind că dau o cârcă de bani pentru așa ceva. Aş fi dat 1 stea însă primul mecanic ce a lucrat la mașină prima dată a fost impecabil și salvat oarecum imaginea firmei, că de altfel nu dădeam 2 stele veci. La final îmi băgau placa că să vezi că e bătrân (nr. mecanicul) și că e lipsă de personal și etc. Nu mă interesează, înțelegeți? Vin și dau un ban la un partener de reprezentanță atenție, pentru ce? Pentru situația de mai sus? Sunt greșeli incalificabile și e foarte puțin probabil să îmi mai recapăt încrederea vreodată în acest service care nu ține la imaginea sa și la satisfacția clienților!
MARA POPOVICI
MARA POPOVICI2 ani în urmă
Corecți și profesioniști,numai cuvinte de bine pentru cei de la recepție
Dorin Dorin
Dorin Dorin2 ani în urmă
Cel mai dotat și profesionist service din Botosani.
Ionut petrea
Ionut petrea2 ani în urmă
De folosit doar dacă nu exista alta posibilitate, am fost nevoit sa fac reviziile și câteva operațiuni, pur și simplu li se rupe!!
Dan Miulescu
Dan Miulescu2 ani în urmă
Reparatsivopsit aripa spate drepta
Locații recomandate