Automobile Service
Calea Moldovei 22, Bistrița 420096, România
4
137 recenzii
8 comentarii
4GV6+H5 Bistrița, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Locații recomandateNicolae Proca2 ani în urmă
Service și vânzări auto Dacia...
George Pericle4 ani în urmă
Automobile Service = PROFESIONALISM si INCREDERE. Vorbesc din punctul de vedere al unui client care a achiziționat un auto SI este super mulțumit. Recomand tuturor chiar dacă distanța poate nu este mica, merita. Eu am fost de la Tulcea.
Florin Popov4 ani în urmă
Foarte multumit. (achiziție autovehicul nou) Termenul a fost respectat, totul a decurs fara nici cea mai mica problemă!
Cristian Duor5 ani în urmă
nu as mai apela a doua oara la serviciile lor. am luat un tiguan 2008, informatiile despre masina din Germania nu au fost verificate astfel mi s-a zis ca are cauciucuri all season noi, ca revizia a fost facuta in urma cu mai putin de 10.000 de km si de fapt a venit cu cauciucuri de vara 2 de un fel si 2 de altfel iar revizia nu mai fusese facuta de peste 15.000 km. se lauda ca verifica masina la sange: in cazul meu nu au descoperit nici claxonul nici prizele interioare toate nefunctionale. am primit recomandarea sa fac un schimb de ulei si atat dar de fapt distributia nu fusese schimbata niciodata in 10 ani si 155000 km. deci e mai mult marketing si mai putina verificare si sunt si foarte inflexibili cand vine vorba de a compensa greselile facute. in plus nu mi-e clar daca au recuperat sau nu tva-ul pentru c-am primit 2 facturi diferite iar prima avea cota tva 19% dar mi s-a zis c-a fost o greseala. never again. update 31,01 am primit confirmare ca au recuperat tva-ul iar pe mine m-au mintit in fata ca profitul lor a fost de doar cateva sute de euro in cazul tranzactiei mele. de evitat!
Magdiel Mihon2 ani în urmă
Flexibilitate, orientare catre client, explicatii detaliate (pas cu pas) ptr achizitie, contract rabla, cand au aparut probleme - intarzieri, la livrare, etc. Legat de inbunatatiri, sunt lucruri care tin de producator si nu de dealer: respectarea timpilor de livrare, respectarea specificatiilor din oferta (ex. cablu 15A, oglinzi cu degivrate), accesorii ptr Spring.
Anamaria Gicisan2 ani în urmă
Personal amabil, receptivitate și promptitudine.
Valer Aniva2 ani în urmă
Oferte tentante, parte din personal calificat. Prețuri pentru revizii nejustificat de mari.
Alexandra Darjan2 ani în urmă
Promtitudine, seriozitate