/Neamt/Companie de asigurari

Casa De Asigurari De Sanatate

n4b,, Strada Locotenent Drăghiescu, Piatra Neamț, România

Casa De Asigurari De Sanatate
Companie de asigurari
3.6
229 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
W9G8+XP Piatra Neamț, România
+40 233 230 612
casan.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Ivanescu Gabriela
Ivanescu Gabriela2 ani în urmă
Telefonul sună ocupat sau răspunde robotul și te pune în așteptare până când se închide apelul.
Mulțumesc pentru nimic.
Ramona Sandei
Ramona Sandei2 ani în urmă
Foarte mult de așteptat, in rest ok!
Vasile Manalache
Vasile Manalache2 ani în urmă
Ok, bonuri de ordine și totul este ok.
Ciprian Anastasiu
Ciprian Anastasiu2 ani în urmă
Unii, subliniez unii, angajati ar trebui sa participe la un training referitor la comportamentul fata de persoanele ce vin in contact cu ei. Un angajat civilizat ma poate ajuta cu o informatie concreta, altul ma trimite brusc la plimbare, avand un aer de superioritate rar intalnit. Daca esti persoana desemnata sa ai contact cu asiguratii, discuti cu ei nu ii trimiti la plimbare pentru ca ai alte treburi sau nu ai habar de domeniul in care lucrezi de atata timp, desi esti in programul de servici, platit sa oferi informatii si rezolvari. Nu opresc pe strada un angajat al CAS sa obtin informatii si nici nu vin in vizita intr-o institutie pentru ca nu am ce face acasa si ma plictisesc. Platesc din salariul meu, fortat, o asigurare de sanatate la stat de care nu am avut nevoie sa beneficiez de mai bine de 15 ani de zile. Inteleg ca e o taxa necesara pentru a exista sistemul de sanatate in Romania , institutia nu este una privata, dar nu mi se pare normal ca, o rezolvare la o problema este incontinuare : nu se poate, nu aveti cu cine altcineva sa vorbiti, nu va pot da nici o informatie, nu stiu. In momentul cand nu poti oferi o informatie, indrumi persoana catre cineva cu care poate avea o discutie. Conducerea ar trebui sa se mai gandessca de cateva ori daca angajatii de la ghisee sunt sau nu incontinuare apti pentru a lucra in acesta institutie.
Rodica Iosif
Rodica Iosif2 ani în urmă
Cea mai proastă experiență avută vreodată cu un operator. Am sunat pentru o informație iar doamna care mi-a răspuns era într-o stare ciufută și m-a și jignit că nu-s in stare sa inteleg ce spune ea .Să presupunem că era necesar sa ofere informații unei persoane cu dizabilitati ,tot așa ar fi vorbit? Oamenii suna la voi fiindcă au nevoie, nu fiindcă se plictisesc acasă. Pentru așa serviciu e nevoie de oameni testați psihologic .
Lia popa
Lia popa2 ani în urmă
Vă doresc multă sănătate ca să nu aveți nevoie de oamenii din această instituție.
Hritcu stefan
Hritcu stefan2 ani în urmă
Doamna de la informații cu publicul ia bani degeaba nu te ajuta cu nimic plus ca se enervează foarte repede nu mai avem niciun drept an tara la noi huuuuuuuuuuuuuuu........
Roman Popovici
Roman Popovici2 ani în urmă
Groaznici,nici o urma de bun simt.Nu respecta progrMul pe care ei il au afisat,pentru o informatie de 10 secunde stai 30 minute.Greu de imaginat atata lipsa de elementara buna crestere.
Locații recomandate