/Maramures/Companie de asigurari

Casa de Asigurări de Sănătate Maramureş

Strada Gheorghe Bilașcu 22A, Baia Mare 430243, România

Casa de Asigurări de Sănătate Maramureş
Companie de asigurari
2.1
32 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
MH49+G2 Baia Mare, România
+40 262 215 208
cnas.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–14
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Liliana Radulescu
Liliana Radulescu2 ani în urmă
Nu știu cum este restu personalului,pt ca nu am interacționat,însă doamna de la dispozitive medicale este jos pălăria!!!!Tot respectul pt dumneaei!
Candybrune Channel
Candybrune Channel2 ani în urmă
Am sunat într-o problema cu, cardul de sănătate care nu mai apare. Doamna care a răspuns părea nervoasa și oarecum se certa cu mine pt ca nu mi-a ajuns cardul și ca, nu as avea nevoie de el. Mi-a vorbit repetitiv, deși eu ii explicam ca nu pot face nimic fără card,pt ca asa mi se întâmplase, ea tot o ținea ca nu am nevoie de card și mi-a închis 😳 #lipsaderespect!
RAMO LUCAS
RAMO LUCAS2 ani în urmă
Un serviciu pesim!!
Cu angajate fără bun simț față de o persoană care are tot dreptul să sune pentru informații.
"Domnilor/Doamnelor" bugetari, dacă nu vă place să tratați cu oamenii, mergeți și lucrați în fabrici, s-au pe câmp. "Doamna" care a răspuns la extensia 154, nu se închide telefonul nimanui în nas, nesimtit-o!!!
Diana Ioana
Diana Ioana4 ani în urmă
Doamnele care ar trebui sa te îndrume și ajute sunt de o nesimțire rara, îți închid în nas și îți dau informații care nu duc la nicio soluție. Daca nu va place ceea ce faceți, puteți să optați pentru un alt loc de muncă, eventual unde nu aveți contact cu oamenii că văd că va deranjeaza.
Mirela Martisca
Mirela Martisca4 ani în urmă
Azi am asteptat la rand la ghiseul nr.3.Doamna de la acest ghiseu ni s-a adresat pe un ton nepotrivit atat mie cat si celorlalte persoane care asteptau la rand.Se pare ca unii angajati nu au rabdare sa raspunda intrebarilor si solicitarilor celor ce vin in aceasta institutie...Am fost repeziti,ni s-a raspuns nervos intrebarilor,de parca deranja prezenta noastra acolo....Pe langa tratamentul urat mai sunt si problemele noastre nesolutionate....Multumim Casei De Asigurari ,in special celor care iau masuri ca acedte lucruri sa nu se intample!
Sanda Opris
Sanda Opris2 ani în urmă
Sunt persoana cu handicap si merg azi la casa de asigurari maramures sa depun noul certificat de handicap(asta pentru ca institutiile nu colaboreaza in acest sens)doamna de la poarta care când nu e la țigară în fata instituției,sta pe un fotoliu acoperit cu o pătură înflorate de zici ca era budoarul personal,îmi cere o copie de buletin că altfel nu pot sa depun certificatul,copie pe care se oferă sa o facă dânsa contra sumei de un leu,suma pentru care bineînțeles nu îmi eliberează bon.Acum întreb și eu la ce are nevoie casa de asigurari de copia mea de buletin și cum justifica angajata de la poarta perceperea sumei de un leu de la fiecare persoana care are treaba la celebrele ghișee ale instituției?
Beatrice Dolca
Beatrice Dolca2 ani în urmă
Mi se pare f urat sa te plângi ca domnu de la ghișeu nu aude bine... Eu de asta nu ma plâng toți oameni au dreptul sa lucreze. Problema e ca dânsul e teribil. Pe lângă ca nu ma ajutat cu nimic mi-a si spus "domnișoară haideți ca am multă lume la coadă (doar 1 persoana mai era dupa mine)". Nesimțitul! I-am zis ca nu plec pana nu-mi raspunde la tot ce am nevoie si asa am facut!!
Cristian Chereches (Cri)
Cristian Chereches (Cri)2 ani în urmă
Să pui la un ghiseu de relatii cu publicul o persoană cu deficiente de auz(aparat auditiv la vedere) care dacă vorbești normal nu aude si care dacă vorbești tare spune că strigi la el este batjocură. Ceea ce nu îmi este clar este dacă-i batjocură la adresa mea sau la adresa angajatului pus in situații stinjenitoare?
Locații recomandate