/Bucuresti/Companie de asigurari

Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești

Strada Popa Savu 45, București 011434, România

Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești
Companie de asigurari
3
212 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
F37M+FW București, România
+40 21 202 4664
aopsnaj.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–16
Vineri: 8–14
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Gheorghe micu
Gheorghe micu2 ani în urmă
Am putut vorbi numai cu portarul care, mi-a spus că muncește sa ne plătească pensiile. Am incercat sa telefoneze la 605 si 606 pentru informații card european si nu a răspuns nimeni. Deci, am plecat așa cum am venit. RUSINEEE!!!
Sorin Ion
Sorin Ion2 ani în urmă
Am fost sa înregistrez un act, nu a durat mai mult de 10 minute, a fost doar o persoană înaintea mea.
Singurul lucru negativ este ca doamna a vorbit aproximativ 2-3 minute la telefon, chestii personale, în timp ce eram la ghișeu și așteptam actul.
Adriana Baranyi
Adriana Baranyi2 ani în urmă
Dați - vă demisia dacă nu răspundeți la telefon! Am sunat de 20 de ori și nu răspunde nimeni!
Vicențiu Justinian
Vicențiu Justinian2 ani în urmă
Azi, 28.12.2020, m-am prezentat la medicul de familie pentru consult și stabilirea situației mele, respectiv dacă sunt apt sau nu să reiau activitatea. La Recepția clinicii mi s-a comunicat că nu am statut de asigurat și nici card (în data de 16.12.2020 am solicitat emiterea unui card nou și am primit o adeverință, valabilă 30 de zile, cu promisiunea că până atunci voi primi alt card). Medicul a refuzat să mă consulte și să emită un certificat medical motivând aspectul sus menționat. Degeaba am făcut dovada că sunt cadru activ MAI. Mi s-a solicitat sa fac dovada calității de asigurat. Am apelat la această instituție, la nr de telefon afișat pe pagina informatică, însă în van. Imediat după formare apelul era respins automat. Am parcurs, pe cheltuiala și timpul meu .. fiind după o perioadă de convalescență urmare a infectării mele cu Covid-19, drumul până la instituție. Aici... agentul de securitate era cel care furniza informații. Acesta mi-a relatat că "sistemul este picat" și să mă duc înapoi la clinică sa solicit verificări până apar ca asigurat. Având în vedere incompatibilitatea sa am solicitat sa vină la ghișeu un angajat pentru clarificarea situației. Menționez că nu eram singura persoană aflată în această situație. După mai multe insistențe mi s-a comunicat un număr de telefon, astfel după ce am purtat un dialog cu o persoană (la un moment mi-am pierdut cumpătul și am zbierat la acea femeie, având în vedere această situație penibilă cu explicația "sistemul a picat" ). După ce am spus că sunt bolnav (pneumonie)și nu se poate așa ceva mi s-a comunicat că trebuie să verific în o dată și se rezolvă. Deci un sistem te poate califica neasigurat deși faci dovada că nu sunt date corecte
Stefan Ungurasu
Stefan Ungurasu2 ani în urmă
Anumiti angajati ai acestei institutii sunt neprofesionali. Am telefonat pentru a-mi clarifica anumite aspecte referitoare la procesul de eliberare al cardului european de sanatate. In primul rand, distinsa doamna care a preluat apelul nu s-a prezentat si nici nu a mentionat numele institutiei sau al departamentului pe care il reprezenta, mai mult, atunci cand nu s-a facut inteleasa a incercat sa se impuna prin ridicarea tonului vocii.
Alex. N.
Alex. N.2 ani în urmă
La telefon nu raspunde nimeni, dacă mergeti la sediul central nu puteți trece de ușa de intrare unde este un birou cu un telefon...vi se spune să sunați la un nr scurt însă nu raspunde nimeni niciodată...dacă faceți o cerere scrisă vi se dă un bon de înregistrare. Mai rău decât asta nu pot să mi imaginez. Sau se poate și mai rău ?
Marian Malea
Marian Malea2 ani în urmă
Sunt pensionar militar și am pierdut cardul de sănătate, mam deplasat la această casă de sănătate unde o viață am plătit asigurare cât am fost în activitate și plătesc incontinuare, pentru a depune cerere pentru alt card, la telefonul de la întrare mi s-a comunicat că deoarece încă mai lucrez trebuie să merg la CAS Gorj deși cardul a fost emis de această casă întrucât dacă eu nu aș fi pensionar și nu aș lucra tot asigurat rămân.
Atunci întreb și eu acest lucru nu este un abuz pentru că se aruncă pisica de la unul la altul numai să mă plimbe pe drumuri???.
Dani Dani
Dani Dani2 ani în urmă
Având în vedere contextul actual (pandemie-cod roșu) doamnele care răspund la telefon, pentru a-i lămuri pe potențialii asigurati, au o atitudine sfidătoare și sunt foarte deranjate de faptul că le adresezi întrebări!!! Urat!!! Sugestie: cursuri de comunicare!!!!
Locații recomandate