Scrie o recenzie
Niculina Fodor
Niculina Fodor3 ani în urmă
Prețuri foarte mari! Nu mă voi mai întoarce niciodată aici.
Mescalyto
Mescalyto4 ani în urmă
Ca locatie e ok. Doar ca unele fete care lucreaza acolo sunt cam arogante.
Iar chestia cu prezentarea inainte cu cel putin 30 min in cazul in care ai r3zervat bilete, mi se pare exagerat. Era mai ok si firesc 10 - 15 min iar cei care nu mai gaseau loc sa astepte pana atunci. Mie mi s-a intamplat concret sa ma prezint cu 35 min inainte si am pierdut locul pt ca am stat civilizat la coada iar cand mi-a ajuns randul se dusesera cele 30 min regulamentare. Doamna care era acolo m-a expediat instant cu o crasă lipsa de bun simț!
Roxana Rotaru
Roxana Rotaru4 ani în urmă
Alex Stoica sunt afisate preturile pe tv'uri, dar daca nu iti permiti un popcorn si un bilet la film nu stiu de ce te mai duci! Nu conteaza locatia,ecranul si sunetul filmului sunt aceleasi ca la 'mall'.Stiai unde este locatia dinainte! Puteai sa nu intri..
Alex Stoica
Alex Stoica4 ani în urmă
Ceea ce mi s-a părut aiurea a fost faptul că nu aveau prețurile afișate la popcorn și cel mai nasol moment a fost atunci când am intrat în sală cu 5 minute mai devreme decât era programat filmul și defapt el deja rula... Nu mai spun că prețul filmului era unul pentru un film 3D care rulează într-un mall, în nici-un caz unui film 2D într-o sală a unui fost market cu fotoli low budget. Mulțumesc pentru experientă, n-o să mai merg la voi niciodată!😉
PS Să vă setați ceasurile de la casele de marcat!
Nicolae Petre Mihai
Nicolae Petre Mihai4 ani în urmă
Mulți habarniști pe aici. Unul dă o stea doar pentru că nu a fost deloc aici, alta se vaită că-s prețuri mai mari ca în București, deși nu e adevărat. Dacă se poate duce cu 25 de lei în București (drum și bilet) să se ducă. Altul se vaită că nu a fost lăsat cu apă din afară. Logic că nu te lasă, așa este peste tot. Cinema-ul este decent. Pereții nu prea izolează fonic și se aude și din sala alăturată. Și de când au schimbat site-ul afișează programul foarte greu. Joia trecută seara nici nu se știa ce filme vor fi vineri. Mai au de lucrat aici. În rest filmele sunt cele mai noi, personalul este drăguț și scaunele confortabile. Din păcate sunt destui spectatori lipsiți de educație care se cred ca acasă, vorbesc în timpul filmului, se uită non stop în telefon, vin cu copii mici la filme R, ce să mai, nesimțire totală. Dar merită 4 steluțe ținând cont de avantajele imense pe care le oferă.
Stanciu Ionut Valentin
Stanciu Ionut Valentin4 ani în urmă
Am rămas plăcut impresionat de cinematograf. Preturi bune. Curățenie. Personalul amabil. Sala in care am fost are scaune confortabile, ecranul este și proiectorul au oferit imagini de o calitate buna. Sistemul audio, de asemenea, satisfăcător. Cu alte cuvinte, voi mai reveni.
Gabriela Florina Vitalaru
Gabriela Florina Vitalaru4 ani în urmă
Cu câteva minute înainte să inceapă filmul pentru care am plătit ni s a spus ca sunt probleme tehnice si nu l putem viziona. Am rămas .am vazut alt film dar nu vom reveni.Corect era sa fim anunțați inainte să plătim biletul ca sunt probleme tehnice.
Marius YO_YO
Marius YO_YO5 ani în urmă
Am fost sa vedem un film,am ajuns cu 30 de minute inainte sa inceapa filmul,cumparat bilet iar pentru floricele au spus ca trebuie sa astept 10 minute.Nimic care sa ma deranjeze pana aici,am asteptat 10 minute,15,20....timp in care serveau floricele clientilor care veneau dupa mine....enervat ca ne iau de prost i-am reproasat acest lucru angajatei,o fata slabuta,par blond si lung....foarte tupeista,
cate imi reproseaza ca vreau sa ma cert cu ea.Dupa 30 de minute am primit floricelele,filmul incepusa,foarte proasta organizare.....recomand administratorului sa specifice in refulamentul interior purtarea de ecusoane sa stiu si eu numele aceste nesimtite!
Locații recomandate