Scrie o recenzie
Diana Domunco4 ani în urmă
Desi nu mai este atat de popular ca la inceput, filmele sunt din cele mai recente si conditiile din sala sunt bune.
Totusi ar merita niste updateuri in materie si poate mai multa promovare.
Snakbar-ul destul de modest.
Stefan Maxim
Stefan Maxim5 ani în urmă
Singurul plus este faptul că au cele mai mici prețuri. În rest doar minusuri, angajați cu adevărat nesimțiți, în special la toneta cu popcorn, scaunele sunt mici și spațiul pentru picioare este undeva la 30cm. Ochelarii nu sunt de unică folosință, sunt refolosiți de n ori. Uneori chiar mai uită și să pornească filmul 😀.
Adrian-Florin
Adrian-Florin5 ani în urmă
Foarte apreciata e seara orange si cea mai aglomerata. Insa cred ca de aceea merge toata lumea la cinema, pt atmosfera de acolo. Ce nu imi place mie este faptul ca prea multi vin nemancati la film si prima parte a filmului rumega popcorn de parca sunt doar ei in sala si nu deranjeaza pe nimeni. Invatati sa mestecati cu gura inchisa!
Yanna Genescu
Yanna Genescu5 ani în urmă
Am fost la cinema și la câteva magazine, vreau sa zic ca e super!Sunt mai ieftine biletele la film decât la alte Mall-uri, organizat bine și foarte frumos decorata zona cinema. Dacă mergi la film va da tichet pentru parcare gratuita. Domnișoară și dna care lucrează acolo sunt super-amabile! Deci nu am mai văzut asa ceva demult. Am rămas ft incantata și urmează sa mergem cu toată familia la film acolo, asa da!
Firca Stefan
Firca Stefan6 ani în urmă
2 stele merita pentru ca este curat si pretul biletului este mai mic decat la cinema city. Dezavantajele sunt ca este foarte inghesuit locul tau pe scaun si 100% genunchi tai vor fi infipti in scaunul din fata pe toata durata filmului ( culuarul randului inexistent), tehnologia este slaba, lipsa spatiu ( TVul tau cred ca este mai nare😂😂😂). Totusi mai bine mergi la cinema city😀
Sorin Samur
Sorin Samur6 ani în urmă
Cea mai ciudată experiență din viata mea. Nicăieri nu există pos-uri. Dacă vreți sa ajungeți sa vedeți un film aduceți bani cu voi, pentru că altfel nu se poate. Sala de cinema te trimite înapoi în timp, undeva în anii 90. Am fost sa vad Mumia în 3d și am primit ochelari 3d anaglifi bicolori, din secolul trecut, dacă vreți sa înțelegeți despre ce vorbesc, căutați pe Google . Cred ca am văzut un film 3d cu ochelari din ăștia pe vremea lui Ceaușescu, la Luceafărul, era un film rusesc Și la plecare, bomba, sau bomboana de pe colivă, e ca am plătit parcarea din subsolul magazinului, undeva la 16 lei pentru 3 ore. Muuult mai scump ca în AFI COTROCENI. Oricum, pentru mine a fost prima și ultima experienta din viața asta din Tomis Mall. Cine vrea sa riște, să încerce.
Oana Stupariu
Oana Stupariu7 ani în urmă
Un cinematograf în sistem multiplex înscris în rețeaua Europa Cinemas, ceea ce îi garantează acces la o selecție de filme ce rulează și în circuitul festivalurilor de film. Astfel, cinefilii pot viziona cele mai apreciate filme de către critici alături de mega-producții americane. Diversitate de selecție asigurată, dar și prețuri mai mici pentru acest loc unde prind viață poveștile pentru spectatori de toate vârstele!

A place where stories come to life for any of us. This is a multiplex cinema, member of Europa Cinemas network, which it provides access to a unique selection of films. It makes possible to see the best productions awarded in film festivals as well as American blockbusters. Diversity of films at reasonable prices!
Ioan Ilisoiu
Ioan Ilisoiu2 ani în urmă
A fost un loc plăcut unde am vizionat împreună cu familia multe filme , a fost închis din cauza celor de la ISU