/Vrancea/Banca

UniCredit Bank

Strada Republicii 92, Focșani 620047, România

UniCredit Bank
Banca
3.3
9 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
M5XR+G2 Focșani, România
+40 237 210 400
unicredit.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Leonard Tomsa
Leonard Tomsa2 ani în urmă
Emil bobocea
Emil bobocea2 ani în urmă
Voi descrie în continuare experiența mea cu Unicredit Bank. Am selectat această locație respectând procedura clasică.
Intenția mea a fost să las o recenzie și pe site-ul băncii dar această opțiune nu este posibilă. Nu vreau să comentez motivul!
Am fost clientul băncii timp de cinci ani printr-un contract individual încheiat cu respectarea unei convenții agreată de angajatorul meu cu UCB. În perioada cât am încasat veniturile lunare în contul curent am beneficiat de condiții financiare avantajoase: zero comision de administrare, overdraft și bonus pentru plăți online către furnizorii de utilități.
Din motive personale, care nu țin de relațiile cu UCB, am solicitat angajatorului plata veniturilor lunare în contul curent pe care l-am deschis la altă bancă. Din acel moment singura grijă a UCB a fost să îmi comunice că, începând cu o anumită dată, nu mai am la dispoziție suma care reprezenta overdraftul. Trebuie să menționez că pe parcursul celor cinci ani nu am utilizat un leu din această sumă.
Intenția mea era să păstrez contul la această bancă dar când am văzut comisioanele de administrare am renunțat. Ce mă deranjează în mod special este că banca și-a protejat interesul dar nu mi-a propus un nou contract care să îmi aducă și mie beneficii. Mi-au retras suma reprezentând overdraftul dar nu mi-au închis contul curent în Euro, care era parte a aceiași oferte, nu a înregistrat operațiuni dar a fost comisionat la termenul stabilit de UCB.
În continuare voi descrie în câteva cuvinte aventura închiderii conturilor.
Am mers la agenția UCB identificată în recenzie. Deși suma reprezentând comisioanele de administrare a celor două conturi (lei și euro) era blocată în contul curent în lei mi s-a solicitat să depun la casierie o anumită sumă, reprezentând comisionul pentru administrarea contului în euro. Am plătit, m-am întors la ghișeu și, după câteva clik-uri doamna consultant mi-a cerut să mai plătesc suma de 0,02 euro. Tot la casierie. M-am conformat și m-am întors pentru închiderea conturilor. Surpriză! Nu se poate. Decizia de aprobare a închiderii conturilor se ia de agenția unde am încheiat contractul care este la aproximativ 200 km de această locație.
La insistențele mele doamna a acceptat să întocmească solicitarea de închidere a celor două conturi. I-am spus că nu voi mai reveni într-un imobil cu această siglă la intrare
Nu era mai simplu să mă contacteze telefonic un consultant din UCB și să îmi solicite o întâlnire pentru discuții referitoare la încheierea unui nou contract de servicii? Am fi evitat această experiență neplăcută care, în primul episod, a durat aproximativ o oră. Sper să fie ultimul.
Mr. Cristea N.
Mr. Cristea N.2 ani în urmă
Binișor ❗
Anca Serescu
Anca Serescu5 ani în urmă
Iulian mohorea
Iulian mohorea6 ani în urmă
Sasha Calutu
Sasha Calutu7 ani în urmă
Fluctuatie de personal.
Dima Robert
Dima Robert2 ani în urmă
Cele mai proste servicii din istorie. Am asteptst saptamani sa faca un card si dupa ne-au trimis pe noi in bucuresti sa il luam si ne-au dat 2 adrese gresite si la a3a (care era corexta), cardul nu venise si trebuia asteptat cateva ore.aplicatia pt ios nu merge.cere parola,face id,dupa iar parola ca sa intrii in ea si sa dea crash de cele mai multe ori.primesc notificari in aplicate ca ‘nu s-au efectuat tranzactii’. Ca sa nu mai zicca nu a stiut/vrut nimeni sa ne explice la ce folosim cardurile (platinum) pe care le-am comandat pentru ca ‘e site pt asta’ pentru ca asa se comunica cu clientii mari. Ii trimit acasa sa caute pe google ce le poti spune in magazin. Plus ca dicuti cu ei toate termenele si conditiile si dupa 2 zile sunt unele noi pe care au uitat sa le mentioneze. Cele mai proaste servicii clienti din Romania (si nu doar din piata de banking). Si daca ma Duceam la ifn-uri,tot erau mai banca decat unicreditul. Am anulat cardul ieri si am semnat orice colaborare si drept de a ma contacta si dupa am primit 3 mesaje sa intru pe un link sa va sau noi. Astept cu nerabdare ziua in care sa nu mai fiu spamat cu mailuri si mesaje de feedback dupa ce am incetat contractul de colaborare si orice drept de contact. Nici n-am iesit sin banca si dreptul ala de contact pe care l-ati pierdur legal,nu l-ati mai folosit decat de 3 ori dupa
Nicusor Antohi
Nicusor Antohi2 ani în urmă
Locații recomandate