UniCredit Bank
Strada Republicii 92, Focșani 620047, România
3.3
9 recenzii
8 comentarii
M5XR+G2 Focșani, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Intenția mea a fost să las o recenzie și pe site-ul băncii dar această opțiune nu este posibilă. Nu vreau să comentez motivul!
Am fost clientul băncii timp de cinci ani printr-un contract individual încheiat cu respectarea unei convenții agreată de angajatorul meu cu UCB. În perioada cât am încasat veniturile lunare în contul curent am beneficiat de condiții financiare avantajoase: zero comision de administrare, overdraft și bonus pentru plăți online către furnizorii de utilități.
Din motive personale, care nu țin de relațiile cu UCB, am solicitat angajatorului plata veniturilor lunare în contul curent pe care l-am deschis la altă bancă. Din acel moment singura grijă a UCB a fost să îmi comunice că, începând cu o anumită dată, nu mai am la dispoziție suma care reprezenta overdraftul. Trebuie să menționez că pe parcursul celor cinci ani nu am utilizat un leu din această sumă.
Intenția mea era să păstrez contul la această bancă dar când am văzut comisioanele de administrare am renunțat. Ce mă deranjează în mod special este că banca și-a protejat interesul dar nu mi-a propus un nou contract care să îmi aducă și mie beneficii. Mi-au retras suma reprezentând overdraftul dar nu mi-au închis contul curent în Euro, care era parte a aceiași oferte, nu a înregistrat operațiuni dar a fost comisionat la termenul stabilit de UCB.
În continuare voi descrie în câteva cuvinte aventura închiderii conturilor.
Am mers la agenția UCB identificată în recenzie. Deși suma reprezentând comisioanele de administrare a celor două conturi (lei și euro) era blocată în contul curent în lei mi s-a solicitat să depun la casierie o anumită sumă, reprezentând comisionul pentru administrarea contului în euro. Am plătit, m-am întors la ghișeu și, după câteva clik-uri doamna consultant mi-a cerut să mai plătesc suma de 0,02 euro. Tot la casierie. M-am conformat și m-am întors pentru închiderea conturilor. Surpriză! Nu se poate. Decizia de aprobare a închiderii conturilor se ia de agenția unde am încheiat contractul care este la aproximativ 200 km de această locație.
La insistențele mele doamna a acceptat să întocmească solicitarea de închidere a celor două conturi. I-am spus că nu voi mai reveni într-un imobil cu această siglă la intrare
Nu era mai simplu să mă contacteze telefonic un consultant din UCB și să îmi solicite o întâlnire pentru discuții referitoare la încheierea unui nou contract de servicii? Am fi evitat această experiență neplăcută care, în primul episod, a durat aproximativ o oră. Sper să fie ultimul.