/Sibiu/Banca

Garanti Bank

4, Piața Unirii, Parter - Etaj I, Sibiu 550173, România

Garanti Bank
Banca
2
8 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
Q4QX+XW Sibiu, România
+40 269 253 850
garantibank.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–17
Marți: 9–17
Mirecuri: 9–17
Joi: 9–17
Vineri: 9–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Emanuel Sandu
Emanuel Sandu3 ani în urmă
dureaza zile in sir sa transferi niste bani de la ei la alta banca, de parca ii duce cu sacosa in banca alaturata, zid in zid cu ei...iar la telefonul afisat pe site nu raspunde nimeni...cand le dai le fata vaca, daca le ceri , a murit vitelul
Marius Bîgu
Marius Bîgu3 ani în urmă
Sucursală poziționată central cu parcări în apropiere.
Personal prietenos și bine pregătit în ați oferi cea mai bună soluție pentru nevoia ta.
Andrei Petrescu
Andrei Petrescu4 ani în urmă
Cum poți tu că și Banca să lași bancomatele închise pe weekend și să fie numai două în tot orașul...
Elena Daniela Costea
Elena Daniela Costea5 ani în urmă
Lipsa de profesionalism. In ultima vreme au plecat toti profesionistii și au ramas persoane slab pregatite . In urna cu ceva ani am contractat un credit de la IFM DOMENIA CREDIT, credit pe care l-au preluat cei de la GARANTIBANK. Toate bune și frumoase pana in data de 5 ianuarie 2019 cand am primit email de la banca să-mi plătesc rata. Am verificat chitanța plătită în 7 decembrie 2018 si am observat că desi corespundea Nr. Client, nume, CNP, banii au fost virați in alt cont. Supriza a venit cand am verificat contul de pe notificare. Acesta nu corespundea cu nici un cont. Am incercat sa intru online , dar cineva mi-a blocat ciframaticul ( că nu au fost actualizate datele) . Am trimis email cu dovada plății cu o chitanța mai veche sa vada ca nu corespund conturile. A fost soțul sa actualizeze datele. După două zile au deblocat ciframaticul. Am intrat în cont și cei 130 euro depusi în decembrie nu sunt, iar eu apar cu restanță, deși trebuie să am sold 29,35 euro. O sa fac plângere la ANPC, deoarece cei din sucursala bancii susțin că totul este bine.
Cătălin Costea
Cătălin Costea5 ani în urmă
Sophía Georgiana
Sophía Georgiana2 ani în urmă
Cea mai slabă banca! Am facut o plata online, mi-au fost retrași banii din cont pentru ca apoi să imi blocheze din nou aceeasi suma. Problema este ca am sunat la ei, am si fost la ei la sediu (unde un angajat neprofesionist a îndrăznit chiar sa imi rada in fata, cică atâta timp cât suma nu apare de două ori pe extrasul de cont, nu este nici o problemă), după 2 saptamani am sunat din nou la ei, asta ca sa mi se spuna ca trebuie sa treaca 30 zile până se poate face o cerere de deblocare a banilor. De ce trebuie să aștept eu o lună pentru a-mi primi banii?
Xenofon G
Xenofon G2 ani în urmă
Nici nu merita sa îmi pierd timpul cu un review detaliat, slab.
Mihail Damian
Mihail Damian2 ani în urmă
Locații recomandate