/Salaj/Banca

UniCredit Bank

Bulevardul Mihai Viteazul 7, Zalău 450025, România

UniCredit Bank
Banca
1.3
4 recenzii
4 comentarii
Indicații de orientare
53J4+X3 Zalău, România
+40 260 602 100
unicredit.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Lucian Pop
Lucian Pop2 ani în urmă
Bună seara!
Am fost azi sa retrag o suma de bani de bancomatul dvs de la Agenția din Zalău. Spre surprinderea mea bancomatul îmi dădea mesaj ca suma solucitata e prea mare. Bineînțeles am introdus sume mai mici iar bancomatul îmi dădea aceleași mesaje. De fapt bancomatul nu era alimentat cu numerar fapt confirmat de o doamnă care a pățit același lucru.
Mesajul corect ar fi fost bancomat nealimentat sau lipsa de lichidități, nu încercați să induceți clienții dvs cu mesaje neadevărate.
Ovidiu B
Ovidiu B2 ani în urmă
Sunt client de o luna. Per ansamblu, dezamagitor. Oameni slabi pregatiti si cu ezitari in ceea ce fac, probabil datorita lipsei de cunostinte/experienta cu anumite situatii concrete. Si asta se vede cu ochiul liber si e deranjant.
La crearea contului am facut mai multe drumuri la banca (au cerut documente suplimentare - inial preluase o colega dosarul si nu prea stia ce trebuie sa imi ceara - cine se ocupa de de asta era in concediu). Cu chiu cu vai am reusit sa imi deschid un cont la ei. Buuun. A trebuit sa astept mai mult de o saptamana cardul (plasticul). Cand a venit, surpriza! Era altceva scris pe el (nu numele meu corect). "Se rezolva" zice doamna. "Ne trimite altul corect" (ea gresise datele ce trebuiau inscrise pe card). Dupa o luna (da, fix o luna !!!) imi vine SMS ca noul card a sosit in sucursala si sunt invitat sa il ridic (ma atentionase dinainte doamna, nu cumva sa vin MAI REPEDE, daca nu am mesajul pe telefon). Vin, iau cardul si incerc sa instalez aplicatia de banking pe telefon. Surpriza. Nu merge fara seviciile Google (desi rulez VMOS cu android virtual) In fine. Tebuie sunat la Bucuresti sa imi activeze nu-stiu-ce . Dupa care imi da un tolken (sa ma pot loga pe laptop - singura optiune disponibila). Bun si asa. Zice doamna "Sa fiti atent la imaginea de logare: catelus, chitara etc". Pai de ce, zic? Daca nu stiti imaginea, nu va puteti loga pe un al 2lea calculator. Asta pe langa codul de de client si inca un cod digipass. Mda. Ciudat.
Depun bani la bancomat. Surpriza. Contul era direct -20 (da, minus). Cica m-au taxat pentru emiterea unui nou plastic. Pai doamnă, nu e vina mea ca ati scris dvs datele gresit. "Stati linistit, va stornez suma". Ok, zic. Astept. "Aaaa. Pai nu acum. Saptamana viitoare. E seful in concediu si doar el aproba astea" .
Per ansamblu am ramas cu un gust amar si cu o gaura de 20 lei in buzunar. Si inca nici nu am apucat sa folosesc vreun serviciu de la aceasta banca. Judecati si voi.....
Craciunas ovidiu
Craciunas ovidiu4 ani în urmă
Am mers la casă ca să depun o sumă de euro în contul pe care îl am în euro doamna de la casă î-mi spune că pot să depun la bancomat ok.merg să depun la bancomat doar că aveam și 400€ noi pe care bancomatul nu îi primește am mers din nou la casă ca să î-mi depun cei 400€ noi unde doamna de la casă î-mi spune că trebuie să mai încerc la bancomat adică să mai pierd timp și vine cu mine la bancomat ca să mai încercăm ok am mai încercat de 4 ori și nu ia primit doamna de la casă î-mi ia bani și merge la casă fără să-mi spună să închid operațiunea de la bancomat sau să scot cardul din bancomat.după care î-mi verifică banii și reuşesc să îi depun cred că era mult mai simplu să-i depun la casă de prima dată sau cel puțin a doua când am mers cu cei 400€ noi
Mihai Maries
Mihai Maries2 ani în urmă
Un singur bancomat si multe persoane la rând...pierdere de timp
Locații recomandate