Cea mai profitabilă bancă din România - nu răspunde la telefon pt. clienți.
Rudy Stadler2 ani în urmă
Hai că aici aveți sediu, incompetență și iar incompetență .nici măcar nu sunteți în stare să puneți corect unde este amplasat sediul
Sorin Popescu2 ani în urmă
Nici o șansă de agăsi noul sediul (Waze și Maps nu au poza și adresa corectă).Venind din alt oraș,și cu parcările din Cluj,e complicat......
Cristian Chertes2 ani în urmă
Cu părere de rău trebuie sa spun că această bancă nu merita nici măcar aceasta stea. Mama e o persoana cu handicap și intră în contul ei o pensie amarata de câteva sute de lei. Am luat telefonic legătură cu ei și le am explicat că e greu deplasabila și au spus că problema s.a rezolvat telefonic. După o lună primim iar înștiințare că.i închid contul. Nu au empatie fata de un om cu probleme locomotorii. Sigur, au și ei reguli, dar în orice regula se pot face și excepții tinind cînd de situații. Din cate mi.am dat seama personalul e foarte slab pregătit. Atâta timp cât la tel îți confirma Eva și realitatea e alta.
Daniela costan2 ani în urmă
Nu stiu daca trebuie sa acord vreo stea. Am trimis bani din elvetia la o prietena din romania in cont. Nu a primit banii nici dupa o saptamana de asteptare si cand am vrut sa contactez banca sa intreb ce s-a intamplat raspunde numai casuta vocala iar la sediul principal din cluj nu raspunde nimeni la relefon. Ma intreb ce banca este asta. simpdonezi bani
Miu Bodea3 ani în urmă
Trebuia să dau o stea ca să pot adauga un comentariu... Sunt client al BT (forțat de împrejurări - card de la serviciu) de mai mulți ani, dar regret de fiecare dată când trebuie să fac vreo tranzacție fie prin banca, fie de pe online. Cerând ajutor de la ghișeu (Agenția de pe str. Dâmboviței ) parcă aș merge în fața unor prințese și regine nu în fața unor oameni normali - nu le ajunge nimeni la vârful nasului. Înainte de renovare era mult mai bine...politicosi, profesionali- dar acum sub orice critică.
Dan Popa2 ani în urmă
Plec de la BT si nu vreau sa mai aud de ei. In plina pandemie mi se cere sa vin in tara din Spania sa actualizez datele companiei. Colaborez cu peste 4 banci si sunt singurii care imi cer asa ceva. Mai au si o asa zisa aplicatie online nefunctionala unde iti propun sa actualizezi datele. Comisioane peste comisionane si cand vine vorba sa puna putin osul la treaba se fac ca ploua. Aste e, alta banca ca am platit destule comisioane la niste nesimtiti.
PS. Tin sa precizez ca cei de la ING mi-au actualizat datele in cateva ore si fara sa fiu prezent in Romania.
Mi Maj2 ani în urmă
am fost nevoit sa apelez la call center-ul BT pentru a-mi accesa conturile dar fara succes. Nu stiu daca este incompetenta, lipsa de pregatire sau rea-vointa , pentru o aplicatie BTPay ma autentifica si recunosc ca titular, aceasta fiind f restrictiva. Iar pentru bt24 imi trebuie procura , nu mai sunt eu dintr-odata la telefon chiar daca m-au trecut prin proces de verificare.
Daca asa se poarta pana si cu clienti de 10 ani si ii opresc in a-si accesa si administra conturile.. multa bafta pe viitor.
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Banca Transilvania - Sediu Central, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Mama e o persoana cu handicap și intră în contul ei o pensie amarata de câteva sute de lei. Am luat telefonic legătură cu ei și le am explicat că e greu deplasabila și au spus că problema s.a rezolvat telefonic. După o lună primim iar înștiințare că.i închid contul. Nu au empatie fata de un om cu probleme locomotorii.
Sigur, au și ei reguli, dar în orice regula se pot face și excepții tinind cînd de situații.
Din cate mi.am dat seama personalul e foarte slab pregătit. Atâta timp cât la tel îți confirma Eva și realitatea e alta.
PS. Tin sa precizez ca cei de la ING mi-au actualizat datele in cateva ore si fara sa fiu prezent in Romania.
Daca asa se poarta pana si cu clienti de 10 ani si ii opresc in a-si accesa si administra conturile.. multa bafta pe viitor.