/Arges/Banca

Banca Comercială Română

Bulevardul Republicii 83, Pitești 110014, România

Banca Comercială Română
Banca
2.2
26 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
VV2H+XG Pitești, România
+40 373 520 923
bcr.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Yceice
Yceice2 ani în urmă
Niște jeguri începând de la agentul de paza pana la directori
Cris
Cris2 ani în urmă
Aparatul multifunctional nu functioneaza de trei zile.
Nu mai este altul independent de programul bancii.
Programarile sunt egale cu 0. Nu se respecta. Ajungi la intrare si nu stie nimeni de programare. Mi s-a intamplat de 2 ori. Prima data la BCR Petrochimistilor Pitesti, iar a doua oara la BCR central.
Daniel Adrian Tudorache
Daniel Adrian Tudorache2 ani în urmă
Doar la Bcr ca sa poti plati o rata e nevoie de programare. Primesti sms ca trebuie reinnoita asigurarea la casa si o poti depune in orice sucursala iar cand te duci la banca iti spun sa o scanezi sa o trimiti pe mail. Faci cerere sa inchizi un credit si dupa ce platesti banii iti spun ca mai trebuie sa aduci acte de la notar si mai ai de facut nspe cereri. Pai mai Bcr am platit toata suma inchide creditul si contul ce e asa greu. O banca pe care nu o recomand nici celor mai mari dusmani.
Adrian Jürgen Predescu
Adrian Jürgen Predescu5 ani în urmă
Scoti bon de ordine, astepti si dupa aceea esti redirectionat la alt ghiseu unde iar trebuie sa astepti, nefiind sigur daca vei fi primit bonul tau de ordine fiind inchis. Nu merita nici macar o stea aceasta sucursala, poate vreo 3 stele minus. Nu recomand!
Bogdan ENESCU
Bogdan ENESCU5 ani în urmă
24 nov. 2018 Nu mai au program sambata, iar cel din timpul saptamanii nu ajuta pe cei care mai castiga o bruma de bani , tin sa le aduc aminte ca lucram cel putin pana pe la 18h seara. Pe site lor au informatii gresite, spuneau ca au sucursala deschisa pe strada Rahovei, m-am dus pana acolo, sucursala nu mai exista(daca o fi existat vreo data!) CONCLUZIE: de evitat si BCR cred ca au uitat ca ei sunt furnizori de servicii si trebuie sa fie la dispozitia clientilor. Postare mai veche:Daca te duci sambata dimineata 9h-10h este super bine.
COSTI
COSTI5 ani în urmă
Pentru a putea inchide un cont au fost necesare 3 drumuri si un termen de 30 de zile. Personalul este slab pregatit, deseori aruncand vina pe Sistemul Informatic. Bonurile de ordine nu se respecta.
Nu recomand!
Horia Stancu
Horia Stancu2 ani în urmă
Am ajuns in timpul programului , cu 10 minute pana la pauza .... erau trei doamne la ghișeu si un singur client .... mi-au sugerat sa vin după pauza de masa :))) ... ele își numărau banii , închideau casa :)) ... Cei de la HR BCR , micșorați programul cu clienții sa reușească si "doamnele" sa-si numere banii ... banca praffff si personal pulbere

Evident ca o doamna cerber blonda mi-a inchis usa in nas la fix ora 13:00 ... Aveam bonul de ordine cu ora 12:50 si in BCR trei doamne se ocupau de un client de circa 10 minute... :)
Am asteptat 30 de minute sa treca pauza de masa si ca sa-si arate superioritatea, atunci cand au deschis, o fata care daca avea 5 ani experienta e mare lucru, la ghiseu :) , a insistat sa intre o persoana care avea un numar de ordine mai mare ca al meu ... Si asta pentru ca am indraznit sa le spun ca le fac reclamatie ... :)))
Am facut un schimb valutar cu depunerea aceleiasi sume intr-un cont BCR, fara sa scoata bani efectiv din casa , doar sa-mi introduca datele personale si sa printeze formularele . Doamna de la ghiseu a obtinut un timp de lucru neasteptat de bun : sub trei minute .
Teoretic , in timpul de 10minute, cat eu am asteptat sa inchida casa doi operatori (al treilea avea un client :)) ), BCR putea sa-si ofere serviciile pentru inca 5- 6 clienti ...
Dar personalul BCR inainte de toate ... Clientii sa mai astepte, unde se grabesc asa , eeeeee.... Poate doamna cerber blonda detine 51% din actiunile BCR si isi permite sa ia ce decizii doreste in timpul de lucru stabilit cu publicul ...
Rezumand lucrurile: pentru un sediu central , PROVINCIALÍSM!
Violeta Mariana
Violeta Mariana2 ani în urmă
Cea mai proasta experiență cu această banca!! Ca sa nu mai zic de personal care lasa de dorit si tratează oamenii cu o superioritate de nedescris cand ar putea sa ti explice cu frumosul pentru ca asta e treaba lor nu cu greață! Nu am cuvinte
..
Locații recomandate