BEST MECHANICS GARAGE SRL
Șoseaua Spătarului 21, Buzău, România
4
199 recenzii
8 comentarii
4RG5+GV Buzău, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–12
Duminică: Închis
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: 8–12
Duminică: Închis
Masina mi-a fost predata cu coltul de bara desprins. Dupa ce am am prezentat acest lucru sefului de service , a introdus masina la tinichigerie si mi-a adus-o dupa 30 minute cu bara prinsa (mult mai bine) dar tot cu distanta ....si cu avarii la aripa -usor infundata pe exterior si cu vopsea "proaspat" sarita pe buza/pasajul aripei interioare.Cei care au incercat sa prinda bara....au fortat aripa in mai multe locuri cu diverse ustensile
Desi seful de service nu era foarte convins ca problemele provin de la cei care au montat bara, s-a oferit sa remedieze problema , insa am refuzat. Nu voiam sa apara si alte "surprize".
Pe partea de mecanica foarte ok....pe tinichigerie cred ca este nevoie de mai mult profesionalism.
Sunt mulțumit ca aici găsesc servicii complete, mecanică, tinichigerie, vopsitorie, stație ITP și altele conexe.
Reparațiile se fac întotdeauna în funcție de situație, discutate variantele posibile pentru a optimiza cât mai bine cheltuielile!
Timpii de așteptare sunt decenți, anumite întârzieri atunci când se depinde de piesele originale la unele mărci care au termene de livrare mai mari.
Am găsit mereu rezolvare la problemele apărute pe parcursul anilor.
Recomand și altor persoane fizice sau juridice sa apeleze cu incredere la serviciile lor!
Am dus mașina, un X5 din 2005 și le-am spus clar ca vreau sa îmi schimbe senzorul de arbore cotit și ca nu este nevoie de diagnoza, sa ma anunțe de ce marca și ce preț au pentru senzor, cât și pentru manopera, explicându-le celor de la recepție ca sunt de meserie mecanic și ca ma aflu în vizita la socrii și nu vreau sa investesc într-o trusa de scule, și ca vreau sa ma bucur de concediu, mai ales ca intarziasem deja cu 1 zi din cazarea pe litoral.
M-au asigurat ca încearcă sa rezolve după masa mașina și ca ne auzim la telefon pentru prețuri, pana aici totul bine, doar ca tot ce am spus mai sus le-a întrat pe o ureche și în mare graba le-a părăsit HDD - ul pe cealaltă.
După telefone din partea mea mi-au spus ca au doar un senzor pe o anumita marca, care nu este OEM, și ca după masa întra mașină în lucru.
În jurul orei 16 mi-au spus ca nu pot schimba piesa pentru ca trebuie dat eletromotorul jos și ca abia a doua zi după masa este gata.
Concluzia :
Un service pe genunchi, cu oameni slab pregătiți, zero profesionalism, zero comunicare și ca să fie treaba bună am cumpărat 3 chei și un inbus și am schimbat singur senzorul, iar suportul de mufa al senzorului dispăruse, în locul lui era un " șoricel" de plastic și mufa prinsa de țeavă de la joja de ulei, numai buna de topit la distante lungi când motorul se încinge.
Stați departe de ei, sau dacă aveți mașină acolo stați numai lângă ea :))), asta doar dacă nu aveți mașină de plastic.....
Ba chiar unul dintre angajații de la recepție mi-a spus, foarte "de sus", că nu am reparat-o din banii mei și că nu am ce face eu cu devizul, ci asiguratorul ca el a plătit.. Am sesizat după o lună și ceva că aripa nu mi-a fost înlocuită așa cum trebuia, ci mi-a fost chituită. Când i-am spus domnului Dinu mi-a spus că nu e nicio problema daca e cu chit, pentru că dacă se întâmplă ceva am garanție 2 ani pe reparație. A spus că nu a găsit aripă nouă și trebuia să-mi dea mașina cat mai repede și ca "de ce crezi că ți-am zis că ai un schimb de ulei gratis?". După ce am mai discutat puțin m-a întrebat cum sa facem sa fie bine și i-am răspuns că vreau aripă nouă, iar el a zis "Ok"(Acum putea găsi aripă), iar pe 14 Decembrie am fost chemat și mi-a fost schimbată. (daca nu-mi cumpăram tester de grosime de vopsea nu aveam de unde să știu că e chituita). Când am plecat din service am întrebat dacă se poate să-mi dea devizul de la toată reparația și a zis "Da, sigur. Îl caut prin PC și ți-l trimit azi" (nu am primit nimic încă).
Am mai sunat la dânsul, am dat mesaje și nu am rezolvat nimic. Am vorbit cu asiguratorul și i-am povestit tot, plus ce am pățit cu aripa reparată și că nu primesc devizul și mi s-a spus că nu au cu ce sa mă ajute, să-i dau in judecată, dar reparația a fost plătită(14.000-15.000 lei mi s-a spus la telefon), nu este normal ce s-a întâmplat cu aripa și ca e dreptul meu sa primesc devizul.
La momentul actual mașina se prezintă ok, de la acel accident a căpătat un zgomot în rulare pe partea dreapta(domnul Dinu a spus că mașina din service a plecat perfect, poate i-am făcut eu ceva intre timp), un luft micuț la ușile din dreapta, o eroare de la camera de la city safety (am fost in alt service și am resetat-o) și o bucșă "bubuită" (care cred că nu e de la accident, dar tot ce este posibil)
In concluzie nu recomand service-ul nici măcar pentru un schimb de ulei.
Daca domnul Dinu spune că "nu mă găsește în baza de date", sa mai caute.