/Bistrita nasaud/Atelier de dezmembrari auto

Materom Automotive - Service Autorizat Mercedes-Benz

Strada Libertății 264, Bistrița 420006, România

Materom Automotive - Service Autorizat Mercedes-Benz
Atelier de dezmembrari auto
4.4
50 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
4F77+Q2 Bistrița, România
+40 263 231 574
mercedesbistrita.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–17
Marți: 8–17
Mirecuri: 8–17
Joi: 8–17
Vineri: 8–17
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Radu Constantin
Radu Constantin2 ani în urmă
Nu recomand, am sunat cu 10 zile inainte sa expire ITP-ul sa fac o programare. Domnul de acolo mi- a raspuns dupa al 3-lea apel pe un ton de zici ca l-am deranjat, zicea ca am sunat prea repede si ca sa sun in alta zi.
Tocmai de asta am sunat sa fac programare fiind ca daca nu ai programare zic ca nu se poate sau se poate in anumite conditii, intelege toata lumea la ce ma refer.
Florin-horatiu pop
Florin-horatiu pop2 ani în urmă
Profesioniști
Punctualitate
Calitate
Robert Echert
Robert Echert4 ani în urmă
O echipă, foarte profesionistă. Doar de bine.
Valer Aniva
Valer Aniva4 ani în urmă
Profesioniști. O firma serioasa.
Marinel Muresan
Marinel Muresan5 ani în urmă
O firma care te fura pe fata. Iti spun un pret si factureaza altul dar nu poti ridica masina daca nu platesti.
Teodor Tauscher
Teodor Tauscher5 ani în urmă
Sunt multe persoane ok. Rareori se intampla sa nu rezolve o problemă.
Claudiu C
Claudiu C2 ani în urmă
Eu nu sunt o persoana care sa lase recenzii negative sau pozitive,dar atunci când sunt foarte nedreptățit,nu mă pot răbda ca sa nu împărtășesc experiența mea și cu viitoarele persoane care se gândesc a beneficia de serviciile acelei firme,organizație sau cum vreți voi sa o numiți.Acesta este al doilea review pe care îl las aici pe google,primul a fost la o benzinărie din Londra acum câțiva ani in urma,iar acum la aceasta reprezentanta Mercedes,Pagu Internațional din orașul meu natal și chiar va sfătuiesc sa evitați acest loc cu orice pret posibil.Am apelat la serviciile dânșilor pentru înlocuirea gurilor de ventilație din centrul bordului la un Mercedes W124 E300 D,o operațiunea foarte simpla pentru cineva pregătit,cel puțin așa crede orice persoana in momentul in care apelează la serviciile unei reprezentate auto,ca personalul ce lucrează acolo sa fie foarte pregătit in domeniul lui de activitate,aici chiar nu este cazul.După ce am așteptat in reprezentata 6 ore ca sa-mi înlocuiască piesa pe care eu le-am adus-o,au reușit ca să-mi defecteze piesa ca sa spună ca așa a fost,sa lase urme pe bord de la ustensilele folosite,sa înlocuiască un singur bec ce ilumineaza rotita de închidere și deschide a aerului,lucru ce a dus in nefuncționarea altor becuri in bord aducându-mi la cunostinta faptul ca ei nu știu și nu pot sa înțeleagă de ce se întâmpla acest lucru.Ajungând cu nervii la maxim,am lăsat mașina in reprezentanta și am plecat acasă iar a doua zi am fost sunat sa merg după ea,lucru pe care l-am făcut dar fără a putea pleca din incinta dânșilor înainte de a achita suma de 545 lei pentru munca și stricăciunile făcute de angajații total nepregătiți și neinstruiti din aceasta locație.Încă odată va rog sa evitați aceasta reprezentanta cu orice pret pentru a va ferii de eventualele neplăceri și costuri nejustificate!!

Revin sa mai adaug cateva randuri astazi 28.12.2020 excat dupa ce aceasta firma mi-a raspuns la recenzia pe care am lasat-o,aceasta fiind plina de informatii mincinoase si nefondate pentru a iesi intr-o lumina buna in fata tuturor persoanelor care ajung sa citeasca aceste recenzi.Vreau sa raspund la randul meu si sa va aduc voua,cititorilor si eventual potentialilor clienti ai acestei locatii că:Nu,nu am fost primit fara programare,NU,nu mi-a fost comunicat un timp estimativ al lucrarii si NU,nu mi-a fost adus la cunostinta in PREALABIL costurile acestei lucrari iar cat timp am asteptat in incinta dansilor,un client a fost scos afara,acesta fiind acuzat ca ar fi vrut sa de-a o țeapa,de vreo 2.000 de euro.Aceasta firma nu cunoaste ce inseamna relatiile cu clientii(Customer Service) sunt total nepregatiti in aproape orice domeniu de activitate legat de acest tip de afacere.Vreau sa mai adaug caci dupa plecarea mea din incinta dansilor am descoperit caci becul pentru semnalizarea dreapta din bord nu mai era functional,sunetul de semnalizare era prezent dar becul din bord era absent,au uitat sa-l monteze dar inapoi eu nici nu am mai vrut sa merg si nici in viata vietii mele cu aceasta companie nu mai vreau sa am de-a face.Ca o completare,acel bec de semnalizare din bord a fost inlocuit pana la urma de o cunostinta in mai putin de 10 min.
Concluzia....daca angajatii din service nu sunt in stare sa rezolve o problema minora fara sa faca cine sti ce stricaciuni la o masina fabricata in anii 90,atunci cum puteti sa aveti incredere sa lucreze la o masina fabricata sa zicem dupa 2010/2015,CUM???
Alexandru Valean
Alexandru Valean2 ani în urmă
Materom Automotive s-a mutat in noua locatie din Viisoara nr 264 linga Clinica Sanovil .
Locații recomandate