Lucom Travel
2.9
32 recenzii
8 comentarii
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Serviciu clienți foarte prost. Am încercat să-mi recuperez banii după anularea ultimului zbor. Site-ul lor web nu oferă o modalitate de a face asta.
Asistența pentru clienți pur și simplu a respins cererea mea și a încercat să mă forțeze să cheltuiesc banii pe alte bilete Blue Air:
„În ceea ce privește solicitarea dumneavoastră, dorim să vă informăm că rambursarea în numerar/card poate dura mult, din cauza perioadei incerte prin care trecem. Pot să vă înregistrez cererea, dar nu vă pot oferi o anumită dată de rambursare. Cel mai rapid mod (1-2 zile lucrătoare) pentru a vă recupera banii se află în Blue Air Wallet și îl puteți folosi oricând doriți să cumpărați un alt bilet de pe site-ul nostru.”
Am trimis o a doua cerere și încă aștept banii înapoi...
(Original)
Frequent changes in flight schedule, many flights cancelled on short notice.
Very bad customer service. I tried to get my money back after the last flight was cancelled. Their website does not provide a way to do that.
Customer support simply rejected my request and tried to force me to spend the money on other Blue Air tickets:
"Regarding your request, we wish to inform you that Cash/Card refund may take long, because of uncertain period we are passing through. I can register your request but I cannot give you a certain refund date. The fastest way (1-2 working days) to retrieve your money is in Blue Air Wallet, and you can use it anytime you like to buy another ticket from our website."
I've sent a 2nd request and I'm still waiting for my money back ...
De o saptamana astept o oferta vacanta Paște..... Am trimis 2 emailuri, v-am sunat de 2 ori. Nu sunteti seriosi deloc. Nici macar un apel sa spuneți ca nu ati gasit nimic. Slab, f slab, neprofesionalism
De asemenea, nu sunt mari în ceea ce privește experiența și satisfacția clienților. Probabil că nu este o prioritate cheie, nu este ca și cum ar încerca să-și dezvolte loialitatea față de companie.
(Original)
The flight schedule it's a mess; canceling flights on short notice (around one week in Jan 2022) with very limited flights available for rescheduling.
Also they are not big on customer experience and customer satisfaction. Probably not a key priority, it's not like they are trying to build loyalty towards the company.