/Iasi/Agentie de turism

Lucom Travel

Lucom Travel
Agentie de turism
3
31 recenzii
8 comentarii
+40 233 744 442
lucomtravel.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–18
Marți: 8–18
Mirecuri: 8–18
Joi: 8–18
Vineri: 8–18
Sâmbătă: 9–14
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Jsjdjjdjd Ndjxjdjd
Jsjdjjdjd Ndjxjdjd2 ani în urmă
Sunteti niste hoti murdari. Mi.ati anulat zborul si ma chinui de 2 săptămâni sa.mi recuperez banii pe bilet. Ma puneti sa va trimit mailuri la care nu raspundeti niciodată. Imi cereti detalii pe care nu am de unde sa le iau. Cea mai proasta companie de zbor din randul celor mai proaste companii de zbor low cost.
Cristina Elena Smau
Cristina Elena Smau2 ani în urmă
Amabilitate
Dacian Mujdar
Dacian Mujdar2 ani în urmă
(Tradus de Google) Modificări frecvente în programul de zbor, multe zboruri anulate în scurt timp.
Serviciu clienți foarte prost. Am încercat să-mi recuperez banii după anularea ultimului zbor. Site-ul lor web nu oferă o modalitate de a face asta.

Asistența pentru clienți pur și simplu a respins cererea mea și a încercat să mă forțeze să cheltuiesc banii pe alte bilete Blue Air:

„În ceea ce privește solicitarea dumneavoastră, dorim să vă informăm că rambursarea în numerar/card poate dura mult, din cauza perioadei incerte prin care trecem. Pot să vă înregistrez cererea, dar nu vă pot oferi o anumită dată de rambursare. Cel mai rapid mod (1-2 zile lucrătoare) pentru a vă recupera banii se află în Blue Air Wallet și îl puteți folosi oricând doriți să cumpărați un alt bilet de pe site-ul nostru.”

Am trimis o a doua cerere și încă aștept banii înapoi...

(Original)
Frequent changes in flight schedule, many flights cancelled on short notice.
Very bad customer service. I tried to get my money back after the last flight was cancelled. Their website does not provide a way to do that.

Customer support simply rejected my request and tried to force me to spend the money on other Blue Air tickets:

"Regarding your request, we wish to inform you that Cash/Card refund may take long, because of uncertain period we are passing through. I can register your request but I cannot give you a certain refund date. The fastest way (1-2 working days) to retrieve your money is in Blue Air Wallet, and you can use it anytime you like to buy another ticket from our website."

I've sent a 2nd request and I'm still waiting for my money back ...
Sebas 1
Sebas 12 ani în urmă
Asa nu... anuleaza zborul cu 5 zile inainte de imbarcare fara nici un aviz.
Manuc.
Manuc.2 ani în urmă
Nu mai o sa zbor niciodată cu aceasta companie. Mi-au luat 34€ pentru un loc care mi se oferă aleator când alegi pachetul cu prioritate și alta data mi-au schimbat locul de la fereastra din fata cu unul de pe culoar in spate pentru ca așa le-au venit celor de la Madrid ca trebuiau sa pună o persoana cu un cățel in locul meu, având pachetul cu prioritate nu mi s-a oferit un loc asemanator. Am solicitat sa mi se returneze banii și niciun răspuns am primit. Nu ii interesează pasagerii atât timp când nu au mare competentă. Sa le fie rusine pentru ca se folosesc de perioada vacantelor ca sa facă mai multi bani. Eu una nu o sa mai zbor cu ei. Aveți grija in Madrid cu persoana care se ocupa de îmbarcare pentru ca jignește lumea și le vorbește urat la oameni și daca decât ii spui cv și nu ii convine te da din avion jos. Abuz de superioritate. Sper sa o dea afara pentru ca provoacă întârzieri la zboruri cu cheful ei de cearta cu lumea.
Ciprian costel lungu
Ciprian costel lungu4 ani în urmă
Foarte rapizi si la dispozitia tuturor
Service pc tv
Service pc tv5 ani în urmă
Buna ziua.
De o saptamana astept o oferta vacanta Paște..... Am trimis 2 emailuri, v-am sunat de 2 ori. Nu sunteti seriosi deloc. Nici macar un apel sa spuneți ca nu ati gasit nimic. Slab, f slab, neprofesionalism
Marius Jipa
Marius Jipa2 ani în urmă
(Tradus de Google) Programul de zbor este o mizerie; anularea zborurilor cu un preaviz scurt (aproximativ o săptămână în ianuarie 2022) cu zboruri foarte limitate disponibile pentru reprogramare.
De asemenea, nu sunt mari în ceea ce privește experiența și satisfacția clienților. Probabil că nu este o prioritate cheie, nu este ca și cum ar încerca să-și dezvolte loialitatea față de companie.

(Original)
The flight schedule it's a mess; canceling flights on short notice (around one week in Jan 2022) with very limited flights available for rescheduling.
Also they are not big on customer experience and customer satisfaction. Probably not a key priority, it's not like they are trying to build loyalty towards the company.
Locații recomandate