/Constanta/Agentie de turism

MERCADO SUD S.R.L.

Bd. 1 Mai, 89, Constanta, Constanta, 900117, Constanța 900007, România

MERCADO SUD S.R.L.
Agentie de turism
3.2
79 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
5J3J+53 Constanța, România
+40 721 643 210
mercado-sud.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Scrie o recenzie
Marius Armeanu
Marius Armeanu2 ani în urmă
Niste jegosi si lipsiti de respect. Sa luati pastile pentru gat cand rageti ca niste animale la telefon!
Nadia Iacob
Nadia Iacob2 ani în urmă
Total neprofesioniști! Cu rezervare făcută, nu ai loc în microbuz. Două locuri erau ocupate cu bagaje . Singurul răspuns primit, este ridicatul din umeri al șoferului.
Carmen
Carmen2 ani în urmă
Experiența noastră atât la dus în Bulgaria cât și la întors a fost deosebita! De la Elena și Georgeta la recepție, care ne-au ajutat cu rezervările prin telefon, la șoferul care ne-a așteptat când trenul nostru a întârziat, noi, în toate călătoriile noastre, timp de 4 luni în România, nu am mai întâlnit un acest nivel de servicii. Totuși, ultimul lucru care ne-a impresionat a fost Ciprian Podasca, șoferul care ne-a adus înapoi în Constanța din Nisipurile de Aur. Professionalismul lui a fost în mod deosebit evident în promptitudinea cu care a ajuns, felul în care nea ajutat cu bagajele, condusul autocarului, și atmosfera deosebit de hazlie care a făcut-o. Nici nu am simțit ca am petrecut câteva ore pana la ajungerea în Constanța. Recomand!
Iulia Kelt
Iulia Kelt2 ani în urmă
Sub nicio formă nu recomand. Experiență de calvar.
1. Am cumpărat online bilete Constanța-Galați. Ajung la autogară, șoferul mă anunță că microbuzul nu mai pleacă la 17.30, cât era inițial stabilit, ci pe la 19-20, pentru că întârzie doi din Bulgaria care făcuseră rezervare. Ulterior, toți ceilalți pasageri și-au manifestat nemulțumirea, drept pentru care s-a îndurat, totuși, să plece la 18 fără 10 minute.
2. Aceeași cursă, alt necaz. Cumpărasem biletele online (deci achitate). Cu toate astea, nu ne aflam pe listă. Sună șoferul la dispecerat ca să ceară explicații și află că ne trecuseră pe lista de luni (în condițiile în care pe bilet scria clar duminică). Ba chiar mi s-a spus să nu mai apelez la prostia aia de online, să sun, că așa se face. De menționat că s-a rezolvat până la urmă, dar nervii au fost întinși la maxim. Miserupism și lipsă de respect față de client.
Dan Gabriel
Dan Gabriel4 ani în urmă
Mijloace de transport învechite, am stat pe un scaun care se dădea pe spate și nu putea fi reglat in poziție fixă. Dispeceratul și șoferii sub orice critica, vorbesc urât te reped la telefon, te tratează ca pe ultimul om. Prețul pe site este unul și prețul de la fata locului este altul. Mi-am uitat telefonul in mașină și pentru a-l recupera a trebuit să ii ofer șoferului "bani de bere" . A trebuit să cheltui încă 25 de lei pe taxiul către autogara deoarece șoferul nu răspundea la telefonul meu și nu avea nicio intenție de a mi-l înapoia. Când am sunat la dispeceratul mercado constanta am fost repezit la telefon și m-am lovit de refuzul dispecerului de a mă ajuta să-mi recuperez telefonul. As dori o opinie oficială a companiei Mercado despre felul în care a fost soluționată problema mea.
Catalin Radu
Catalin Radu4 ani în urmă
Bună ziua,
Aș dori să vă aduc la vedere următoarele evenimente.
​Am plecat de la ora 17:30 din Constanța, fără a fi informați de nici un fel de probleme cu traseul.
Am aflat după plecare, și in condițiile în care suntem condiționați de timp, ca de fapt ne îndreptăm către Eforie Nord deoarece o alta mașina are probleme.
Acest lucru nu e de loc acceptabil. Problemele interne ale companiei trebuie rezolvate intern, nu pe banii și timpul călătorului.
Când am ajuns la cealaltă mașina, am aflat de fapt ca trebuie sa coboram, sa ne mutam bagajele și sa ne urcam în alta mașina, care se pare ca nu are nici un fel de aer condiționat astfel încât sa călătorim în condiții civilizate.
După asta am aflat ca de fapt trebuia sa urce alți oameni în mașină cu care am pornit. Am sunat biroul de la Galați, deoarece era singurul deschis la ora cursei, și doamna Rodica mi a spus ca asta e România, și ca trebuie sa înțelegem.
A evitat mai apoi sa îmi ofere un număr de telefon sau o adresa de e-mail pentru a contacta o persoana responsabila cu plângeri.
Aștept răspunsul dumneavoastră și compensarea necesara, deoarece asta implica întârzieri, care ma for face sa irosesc alte rezervări și bani.
Va mulțumesc.
Vranceanu George Mircea
Vranceanu George Mircea5 ani în urmă
Cea mai proastă experiență. 1 orele de plecat de pe site nu sunt aceleași u cele reale de plecare.
2 La ce dracu vă mai obosiți să cereți sa facem rezervări dacă nu sunteți în stare sa le gestionați..in cazul meu am făcut rezervare cursa Constanța - Galați cu o zi înainte și am constatat cand am ajuns că nu sunt trecut pe carnețel !
Itsmee Maria
Itsmee Maria5 ani în urmă
Extraordinar de nesimtiti! De evitat. Nu respecta absolut deloc orarul, nici macar telefonic nu sunt in stare sa anunte in timp real intarzierea.... anunta doar sa astepti in statie pana te uita sfintii cu scuza ca “vin in 10 minute”. La noi a intarziat o ora si jumatate la intoarcerea din Bulgaria.
De asemenea, nu tin cont de rezervari. Fiecare se aseaza pe unde apuca.
Locații recomandate