Direct Booking
Bulevardul 21 Decembrie 1989 17, Cluj-Napoca 400105, România
3.6
51 recenzii
10 comentarii
QHCV+VC Cluj-Napoca, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Voi relata pe scurt întâmplarea mea cu compania de turism mai sus menționata, pentru a evita ca și alți clienți sa se confrunte cu nerespectarea prevederilor contractuale și cu lipsa de profesionalism și indiferenta totala!
Așadar, caut pe site o vacanta pentru 2 adulți și un băiețel de 3 ani în Grecia! Fiind o perioada cu multiple solicitări (iulie 2023), găsesc cu greu o varianta pentru 5 nopți de cazare în Lefkada, Grecia! Pentru 7 nopți a fost imposibil sa identific ceva!
Fac comanda ferma, pe care o și achit, dar care se anulează din lipsa disponibilității camerelor!
Încerc din nou și din nou plasez o comanda ferma! Achit diferența de preț și primesc confirmare! Contract, factura, voucher!
Bucurie mare, ne pregătim de vacanta! După 4 zile primesc mesaj ca vacanta s-a anulat tot din lipsa disponibilității! Mai aveam fix 6 zile pana la plecare, concediu luat de la locul de munca și toate demersurile efectuate!
Sunt asigurata de către agenție ca voi primi alternative conform contractului și în mod sigur vor găsi o soluție!
Nu am primit nimic altceva decât niște mailuri automate cu variante pe care deja le încercasem și evident erau indisponibile!
Realizez ca nu voi primi alternative cu scuzele ca acesta perioada este foarte aglomerata, mulți clienți, etc. De parca eu nu făceam parte din categoria client!
Fac o ultima încercare și reiau căutarea pe site, dar fără succes!
Solicit companiei sa returneze sumele achitate (joi, 13 iulie 2023).
Caut pe alt site de turism variante (booking.ro).
Găsesc în câteva minute și soc pentru mine mi se confirma și disponibilitatea imediat.
Dar eu aștept sa mi se returneze banii plătiți către directbooking pentru a putea achita!
Trec încă 24 de ore în care nu primesc banii și rezervarea mi se anulează pentru neplata!
Ii contactez și încerc sa obțin banii cât mai repede, dar mi se comunica faptul ca au fost virați din Unicredit în Transilvania și știți cum e, operațiuni bancare!
Deși eu am virat din Transilvania în contul lor din Banca Transilvania!
Sâmbăta încerc din nou sa obțin o rezervare care sa nu necesite plata imediata! Și asta fac!
Minunat! Rezervare cu plata la proprietar, începând cu data de 17, adică luni!
Bagaje și plecam la mare!
Luni, verific contul și din nou nu am banii! Eram deja in Grecia!
Sun la ei și din nou mi se spune ca operațiunile bancare!
Le comunic faptul ca voi anunță protecția consumatorului pentru aceste nereguli și ca dacă nu voi primi banii voi merge la cazarea contractata cu ei, pentru ca nu am alternativa! Știți voi, aceea anulata peste 4 zile după ce a fost achitata!
Din nou liniște!
Între timp ajung la cazarea rezervata și neachitata, unde spre norocul meu, proprietara a fost de acord sa ma cazeze, urmând sa achit ziua următoare!
Și acum SURPRIZA directbooking.
Primesc mail ca îmi oferă cazare net superioara celei contractate, ca suporta ei diferența și toate cele, cu condiția sa le virez din nou suma pe care încă o așteptăm!
Adică sub presiunea momentului au decis și ei sa își respecte contractul, știind sigur ca nu voi accepta acesta varianta pentru ca pur și simplu aveam alta rezervare pe care trebuia sa o onorez!
Le comunic acest lucru și ii rog sa ne ofere totuși 2 nopți acolo, după ce încheiem sejurul aici! Asta ca să dea dovada de bunele lor intenții de care am fost asigurata la fiecare apel sau mail!
Evident răspunsul a fost NU!
În final primesc și banii în cont și pot achita cazarea!
Încerc sa ma bucur de concediu, răsfoiesc contractul și le solicit despăgubiri egale cu suma achitata, pentru nerespectarea obligațiilor contractuale și pentru disconfortul creat, deloc de neglijat!
Îmi răspund din nou cu întârziere, ca de fiecare data, ca suma pe care o pot oferi este de 50 EUR!
Va puteți imagina ce mod de operare au!
Așadar în cele ce urmează voi iniția toate demersurile pentru a obține despăgubirile care mi se cuvin, fără a ma limita la plângerile la ANPC și evident Ministerul turismului!Cert este ca nu voi mai încheia contracte cu aceasta companie!
Povestea încă nu s-a încheiat! Revin cu detalii!
AA
Cea mai proasta experienta cu direct booking. Am platit un sejur in Bulgaria, ca dupa 2 zile sa imi infirme disponibilitatea, dar sa imi ofere la acelasi hotel, disponibila camera cu 200 euro mai mult. Ok.Am luat asa. Cand am ajuns la hotel ,nu aveau camera disponibila,am dormit o noapte la alt hotel mizer, eu platind 7 nopti la 4 stele, dar defapt am primit 6 nopti de 4 stele si o noapte in JEG. Normal ar fi trebuit sa imi prelungeasca sejurul cu 1 noapte de calitatea pe care am platit-o. Am trimis mailuri sa imi trimita linkul sa las recenzii hotelului, nici nu s-au obosit sa mi-l trimita. Un mare minus din partea mea ! Nici sa nu mai aud de direct booking !
am așteptat apoi alte 4 zile sa îmi confirme o alta rezervare
Da, in acelasi timp se poate primi infirmarea comenzii si lipsa camerelor. Dupa 5 zile.
Dupa cum v-am spus din emailuri toata lumea a inteles ca procedura e conformare, disponibilitate, plata si confirmare prin voucher. Dar, poate aparea confirmare disponibilitate, plata si infirmare camera, caz in care nu mai ai cum sa prinzi acest tarif, caz in care lucturile se complica.
V-am spus ca suntem grup, dar au fost tratate camerele individual. Etc. Ca sa nu mai vorbesc de lipsa de politete si bun simt a colegelor d-voastra. ....
Agentul de turism stie sa trimita doar template-uri de mail. Ca sa primesti un minim de lamuriri trebuie sa suni la linia lor de urgenta ca sa te ajute cineva. Este prima si ultima oara cand mai apelam la aceasta agentie (intr-adevar pretul a fost cu 5% mai mic, dar nu merita)