(Tradus de Google) Am fost taxat de două ori pentru un test covid în birourile aeroportului din Otopeni, motiv pentru care au susținut că cardul nu a funcționat prima dată, de aceea au glisat cardul de două ori după ce l-au luat din mâna soției mele, deoarece aveau poziția în spatele tejgheaua. Le-am anunțat biroul în a doua zi, când am observat tranzacțiile anormale din prezentarea contului meu bancar și doamna foarte politicoasă de la ghișeu m-a informat că mă vor suna înapoi cu chestiunea care nu s-a întâmplat niciodată.
Am chitanță și extras de cont bancar drept dovezi.
Actualizare: Mi s-a rambursat explicația că una dintre pozițiile lor a fost închisă după prima glisare a cardului, așa că a trebuit să încerce alta pentru a se asigura că testul a fost achitat.
(Original) I have been charged twice for a covid test in the Otopeni Airport Offices, reason being they claimed that the card did not work the first time therefore they swiped the card twice after taking it from my wife's hand because they had the pos in the back of the counter. I have notified their office the second day when I had noticed the abnormal transactions in my bank account overview and the very un polite lady at the counter had informed me they will call me back with the matter which never happened.
I have receipt and bank account statement as proofs.
Update : I have been refunded with the explanation that one of their pos's shut down after the first card swipe so they had to try another one to make sure the test has been payed for.
Dan Radulescu2 ani în urmă
Romanescu Cosmin2 ani în urmă
Andrei iancu2 ani în urmă
Mihai Denes2 ani în urmă
Soferul autobuzului ce duce pasagerii la avioane nu vrea sa poarte masca. Ne-a spus ca daca ne e frica de covid sa nu mai calatorim.
Folosiți acest formular pentru a semnala probleme precum: locație greșită, orar greșit sau informații de acest gen. Formularul nu va ajunge la administratorul locației Uplift Airport Services SRL, ci la administratorul site-ului Map24.ro. Vă mulțumim!
Am chitanță și extras de cont bancar drept dovezi.
Actualizare: Mi s-a rambursat explicația că una dintre pozițiile lor a fost închisă după prima glisare a cardului, așa că a trebuit să încerce alta pentru a se asigura că testul a fost achitat.
(Original)
I have been charged twice for a covid test in the Otopeni Airport Offices, reason being they claimed that the card did not work the first time therefore they swiped the card twice after taking it from my wife's hand because they had the pos in the back of the counter. I have notified their office the second day when I had noticed the abnormal transactions in my bank account overview and the very un polite lady at the counter had informed me they will call me back with the matter which never happened.
I have receipt and bank account statement as proofs.
Update : I have been refunded with the explanation that one of their pos's shut down after the first card swipe so they had to try another one to make sure the test has been payed for.