/Brasov/Spital

Spitalul Clinic de Copii

Strada Nicopole 45, Brașov 500063, România

Spitalul Clinic de Copii
Spital
2.9
165 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
MH4P+PQ Brașov, România
+40 268 415 130
spitalcopiibrasov.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 00–24
Marți: 00–24
Mirecuri: 00–24
Joi: 00–24
Vineri: 00–24
Sâmbătă: 00–24
Duminică: 00–24
Scrie o recenzie
Elena Țampu Aur1 an în urmă
O experiență de COȘMAR.
La urgență nu am nimic de comentat, s-au comportat corect profesional și uman.
Pe secția de chirurgie a început coșmarul.
Nu ai contact cu copilul sub nicio forma,deoarece la 11 ani nu poate fi însoțit de părinte și nu are voie cu telefon.
DACA INDRAZNESTI sa suni sa afli cum e copilul , ți se răspunde: " da, ce nu știți cum l-ați lăsat?", Și începi să fii certat și persiflat, și ajungi sa te simți precum un gunoi efectiv.
Pe lângă disperare că nu știi cum îți este copilul, intervine și frustrarea și panica, te gândești că pe tine te tratează așa la telefon, dar pe copil că e în mâinile lor cum îl tratează????
Și dacă îndrăznești să spui ceva, ajungi sa fii pus la zid, este ceva cumplit.
Acești indivizi nu sunt oameni, pt că nu au suflet, dar nici personal medical pt că nu sunt in slujba pacientului... Și nu au nici pregătirea sa lucreze cu copii

Degeaba tratează corpul daca distrug mintea și sufletul.
Copii intra într-un mediu străin, in care sunt tratați că niște prizonieri, și nu pot lua legătura cu părinții să poată fi liniștiți , sa sine cine sa le spună că totul va fi bine.
Nu mai vorbesc despre ce tratamente li se administrează, se pare că noi părinții suntem prea prosti că sa ni se spună ce le fac copiilor noștri.
Le urez din tot sufletul SA NU trăiască vreodată așa ceva( nu pt ei, ci pt că ar fi implicați copii lor, care nu au nicio vina)
TTs
TTs2 ani în urmă
O dezamăgire imensă. Daca nu credeți că viața copilului dumneavoastră este in pericol, sfatul meu este să evitați acest spital. Pe copii ii baga la grămadă, ne este acum frica sa nu o fi dus pe micuța noastră cu o boală, și să nu o fi adus acasa cu 100 de boli. Asistentele se certau între ele, au uitat-o pe nevastă-mea într-un salon până când a ieșit ea afara să vadă ce se întâmplă, i-au uitat perfuzia micuței in mana, asistentele au certat-o apoi pe nevastă-mea că de ce nu i-a închis branula, de parcă știa nevastă-mea ce să facă. Un adevărat dezastru. Pentru cate taxe plătim, nu merită nici 1%...
Dragan Anastasia
Dragan Anastasia2 ani în urmă
Recenzia este strict pentru un singur doctor, în rest nu am ce sa reproșez. D-na Boricean D., oftalmologie pediatrică, o doamna care, cel puțin mie , mi-a demonstrat un comportament etic inadecvat și lipsit de respect. Am stat 30 min peste programare cu un copil mic de 1 an care era obosit, în cabinet nu erau pacienți, doamna completa acte. Când am hotărât sa întreb cât mai durează, d-na doctor a țipat efectiv sa aștept fără a-mi da un timp exact, repetând întrebarea, dumneaei a spus ca are de completat niște documente și ca ele sunt mai importante într-o instituție publica. Atunci am hotărât sa plec, fără a mai aștepta, pentru ca copilul nu mai avea răbdare. Astfel de comportamente nu sunt de tolerat, chiar dacă ești ditamai medicul. Păcat ca unele cadre medicale strica imaginea spitalului.
Sergiu Ivanov
Sergiu Ivanov2 ani în urmă
Aveam o opinie bună despre acest spital, însă se pare că de când cu COVID-ul calitatea serviciilor a început să scadă.
O parte din personal te tratează ca pe ultimul boschetar, ceea ce nu ar fi indicat fiind vorba totuși de un spital de stat și mai ales un spital pentru copii.
Dacă tu ca adult ești dispus uneori să duci pe picioare o afecțiune tocmai pentru a evita sistemul românesc de sănătate care lasă de dorit în cele mai multe cazuri, pentru copii aveam mai multe așteptări.
Până în 2020 toate vizitele la acest spital au decurs cât se poate de profesional și nu am optat pentru sistemul privat tocmai pentru că nu am găsit oameni suficient de pregătiți (am testat câteva clinici private cu medic pediatru și am plătit degeaba consultații la prețuri europene, că tot medicul de familie sua cei de la spitalul de copii au fost capabili să pună un diagnostic corect), însă se pare că mai nou chiar și pentru copii devine obligatorie testarea COVID când ești preluat în ambulatoriu, cu explicația că „așa e procedura, dacă nu vă convine, mergeți în altă parte”. Testul în sine nu oferă nici o certitudine, aspecte demonstrate de sute de doctori și totuși sistemul se încăpățânează să îl utilizeze, doar așa pentru că poate, iar tu ca furnică umilă, taci și înghite. Rușine să vă fie.
SimonaE Poenar
SimonaE Poenar2 ani în urmă
Vineri seara fetita mea de 4 ani acuza dureri de burtica. Peste noapte incep episoade de voma si diaree.
Datorită recenziilor negative pe care le-am citit referitoare la spitalul de copii Brașov luni decid sa chem acasă un pediatru care face vizite la domiciliu ( mare greșală) .
Situația fetiței nu se îmbunătățește, din contra,prin urmare cu inima îndoită plec cu ea la spital .
Si acum voi răspunde punctual tuturor lucrurilor negative pe care le-am citit legate de spital ( pentru a ajuta părinții care cred toate lucrurile negative scrise, nu stiu cu ce scop scrise , legate de spital ) :
1. Timpul de așteptare - nu am asteptat mai mult de 5 minute până a venit dna dr si a consultat fetita
2. La recoltare : dnele asistente au fost foarte atente cu cea mica
3. Rezultate analize : mi s-au explicat rezultatele analizelor si modul in care se va aplica tratamentul
4. Am fost internate pe secția de digestive, toata lumea a fost profesionista, dedicată,amabila ( au încercat să ne facă șederea cat mai confortabilă data fiind situatia )
5. Mâncarea a fost ok , totuși nu ne dusesem la all inclusive, eram la spital
6. Spitalul curat , îngrijit ,chiar prietenos cu copii as putea spune datorită desenelor de pe pereți
Eu , ca și părinte nu am ce sa reproșez nimic nimănui. De la persoana de la poarta , de la receptie, infirmiere, asistente și medici, toți s-au purtat foarte frumos si au acționat profesionist si prompt. Pentru toate acestea le multumesc din suflet si au tot respectul meu!
Sfatul meu , pentru părinții care sunt sau vor fi într -o situație delicată cu copii lor: indiferent de ce comentarii citiți, mergeți la medic si aveți încredere în medic. E drept că fiecare experiență e diferita dar in situatii de urgenta consultul si sfatul medicului sunt cele mai importante!
Dragoș Vâju
Dragoș Vâju2 ani în urmă
Las comentariul pentru partea de Urgențe, Septembrie 2021. Când ajungi aici e clar ca nu (mai) ai alte opțiuni și trebuie sa te bazezi pe doctorii actuali și nu pe sfaturi ale "experților" Facebook . Personalul e amabil, săritor, își dau interesul și spun asta din perspectiva ca am prins 2 ture de personal (tura de noapte și de dimineață). Desenele de pe pereți oferă un confort micuților.

As putea spune ca unora le lipsește zâmbetul de pe buze, dar în vreme de pandemie/oboseală cred ca e permis.

Valul 4 de Covid19 a impus ca din 9 Septembrie 2021 doar un aparținător sa poată sta înăuntru cu copilul pe durata consultului; personalul insistă pe respectarea regulilor, purtarea corectă a măștii, etc. Al doilea aparținător poate sta afară în curte.

Față de vizitele anterioare din 2019, 2020 observ:
-o îmbunătățire a condițiilor de primire, a dotărilor (șantierul pare finalizat) și a dotărilor.
-dispariția automatelor cate ofereau contra cost lichide/mâncare/snacks-uri.

4 stele pentru ca mai e loc de îmbunătățire, ca oriunde în domeniul sanitar în România.
Iulia B.
Iulia B.2 ani în urmă
Am ajuns la Spitalul Clinic de Urgenta cu fetita mea de 2 ani si 8 luni. Sincer, citind recenziile, am fost foarte ingrijorata si chiar cautam alternative. Noi suntem din Galati, deci toata situatia ne-a prins intr-un loc total necunoscut, in vacanta fiind. Efectiv nu am ce sa le reprosez. De la persoana de la poarta, la cea de la receptie, asistente si medici, toti s-au purtat foarte frumos si au actionat profesionist si prompt. Cand copilul s-a speriat de momentul recoltarii analizelor, au stiut sa gestioneze situatia astfel incat sa fie cat mai putin neplacut pentru ea. Au avut rabdare si mai ales ne-au aplicat tratamentul explicand ce fac si de ce. Pentru toate cele de mai sus, au tot respectul meu. Sfatul meu e ca indiferent de ce comentarii cititi, mergeti la medic si aveti incredere in medic. Fiecare experienta e diferita, iar in situatii de urgenta cred ca consultul si sfatul medicului sunt cele mai importante.
Nadia Binca
Nadia Binca2 ani în urmă
Bună ziua. Sunt f.supărată pe doamnele de la fișier pe cei care sunt răspunzători cu programările telefonic...niciodată nu reușești să îți răspundă la telef.tot timpul îți dă ocupat...și dacă sună și intră robotul și formezi nr.pt.programare nu răspunde nimeni.Cînd te duci personal la fișier pt.programare sunt atîtea doamne care stau la povești și își iau salariu degeaba...vreți mărire de salariu? Munciți ca noi la privat.Tot timpul am dat bani la privat pt. fiul meu care are dreptul gratuit la consultațiile din Policlinica de copii pt.că este minor.Nu știu cum se fac programările că atunci cînd vrei una te servește după cîteva săptămâni.Și dacă te duci personal la acel cabinet al medicului sesizezi că nu are nici un pacient la acea oră.Îmi pare rău dar medicii nu au nici o vină.Am numai cuvinte de laudă pt.Dr.Bucerzan,Giuglea, și în special Dr.Goidea.👏👏👏
Sandor Gyorgy
Sandor Gyorgy2 ani în urmă
Îmi pare bine că pot să spun că la urgențe ,personalul (doctori,nu toți,sunt DEGEABA, IAU SALARII DEGEABA) tratează superficial problemele copiilor , dacă îi deranjezi este vai și amar de situația copilului tău. Ar trebui transferați la un sistem privat unde sa își pună în valoare cunoștințele profesionale.
Locații recomandate