/Vrancea/Serviciu de instalare electrica

Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani

Bulevardul Independenței 2, Focșani, România

Electrica Distribuţie Muntenia Nord Focsani
Serviciu de instalare electrica
1.6
76 recenzii
9 comentarii
Indicații de orientare
P52M+63 Focșani, România
+40 237 205 999
paginiaurii.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–13
Marți: 9–13
Mirecuri: 9–13
Joi: 9–13
Vineri: 9–13
Sâmbătă: 9–13
Duminică: 9–13
Scrie o recenzie
Ochian Anghel1 an în urmă
Plătesc în fiecare lună și mi vine 24 de milioane pentru 2 luni,e bătaie de joc!!!👎👎👎👎👎👎👎
Florin Marin
Florin Marin2 ani în urmă
Hoții ăștia nici la telefon nu răspund, pt o simpla dovadă care sa ateste avaria..ia curentul zilnic
Vali B
Vali B2 ani în urmă
La birouri sunt numai angajati slab pregatiti si lenesi.
Aura aura
Aura aura4 ani în urmă
V ați întrebat de ce multă lume pleacă la alte firme e posibil ca pe lunile din urma sa plătim 120 pana in 190 lei. Si acum brusc sa vina factura de 420 lei ? Si după când merg sa întreb de ce ni sa spus ca am pus de la noi lunile trecute si când am venit sa citim a ieșit lipsa. Ce vina avem noi dacă voi sunteți incompetenți ?? Rușine! După am întrebat cât consum am de plătit luna asta mi sa spus 100 de KW. (pana in 150 lei). Deci da România make IT possible. Incompetenta la putere maxima.
Miron Dragos
Miron Dragos2 ani în urmă
Servicii de foarte proasta calitate, la numarul de telefon afisat nu raspunde nimeni niciodata si daca te duci la sediu, este un adevarat haos, pregatire slaba din partea personalului si a gestionarii situatiei in sine.
Florin Velicu
Florin Velicu2 ani în urmă
In 2020 cade reteaua de electricitate in satul Biliesti foarte des. Chiar acum recent in timp ce copilul era la scoala online sa intrerupt cu intermitente la 11:32. In cazul defectiunilor echipamentelor electrice din casa(pc nou, cazan caldura, tv, frigider etc) cum procedam? Cine este raspunzator de defectiuni. Sa nu aud ca trebuie investit in ups sau bakup.. u toti batranii au bani sa investeasca in backup uri. Vreau raspuns.. Pt ca anul trecut a ti bestimat cu mult peste cat consumam. Am platit. Pentru 90 de lei ca nu am gasit factura in posta era jale. Era sa mi taiati curentul. La sfarsit de an vine o factura cum ca sunt pe plus cu cateva sute de lei. Imediat sa schimbat contorul. Nu va fura nimeni. Va furati caciula singuri.Nu mai mizati ca sunteti singurii pe piata furnizori de energie electrica. Haideti sa rezolvam cu penele dese de curent.
Mioara Didi Ivan
Mioara Didi Ivan2 ani în urmă
In filiala din Focsani angajatii de la ghiseul relatii cu clientii sunt aroganti si folosesc un vocabular execrabil nu sunt pregatiti sa lucreze cu publicul se comporta ca veritabili stapani...Locul lor nu este acolo pt ca un functionar are anumite responsabilitat si ar trebui si un comportament adecvat....in concluzie am asteptat 2h pt a pleca cu problema nerezolvata si pusa la colt de acesti functionari incapabili...si aroganti.Pana si paznicul are o iportana deosebita pregatit sa apostrofeze publicul RUSINE
Visual Cosmic
Visual Cosmic2 ani în urmă
Ia venit lui bunicamiu care sta la țară, 3 facturi pe ianuarie, februarie și martie 2020 in valoare de 2200 de lei.
Și la câteva zile după iau trimis și înștiințare că îi deconectează de la electricitate daca nu plătesc.

In condițiile in care ei sunt doi pensionari cu un televizor, un frigider și o mașină de spălat.
Ce consumă ei?

Bah voi sunteți normali la cap?

De unde scoateți sumele astea?

Serviciul de relații cu clienții e jalnic.
Sunteți niște incompetenți și iresponsabili.

Nici măcar o stea nu meritați.
Veronica Caralea
Veronica Caralea2 ani în urmă
Bună ziua incerc de 4 zile să vb cu cineva la tel in legatura cu factura care mia venit de 1240 de lei iar in aprilie am mai platit una de 1600 de lei ce se intampla cu facturile astea? Raspundeti la acel afurisit de tel ca de aia exista nu ?
Locații recomandate