PILKINGTON Centru de Parbrize Pitești
Sos. Pitesti-Bucuresti, DN7, Nr.57, Pitesti, Valea Mare-Podgoria 117721, România
4.3
121 recenzii
8 comentarii
VW82+82 Valea Mare-Podgoria, România
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Este o masina de 14 ani si oglinda e stupid de ieftina, pana in 100 de lei. Dumnealor au crezut ca dau o teapa mica, ca scapa cu un romanism.
Astia o suta de lei ii costa un review de o stea. Poate data viitoare vor fi onesti cu clientii.
Programare efecutata pentru 20.07.2021 efectuata cu 2 saptamani in urma, pentru montare parbriz Pilkington.
In momentul in care am lasat masina pentru montaj, am mai fost intrebat daca parbrizul vreau sa fie Pilkington drept urmare am confirmat ca doresc in mod expres aceasta marca.
La ridicarea masinii, surpriza parbrizul montat este GUARDIAN, angajatii incercand sa-mi explice ca este aceasi calitate, dar si acelasi pret, dupa o diacutie cu managerul, s-au gandit sa-mi faca o reducere de pret.
Urcand in masina, constat ca , carcasa de la oglinda retrovizoare nu era montata corect (nu se clipsa si panglica de la senzorul de ploaie+lumini era la vedere).
Le aduc la cunostinta si acest lucru, acestia punand un angajat sa se uite, sau mai de graba sa ma convinga ca asa trebuie sa fie.
Pana la urma am plecat si am remediat singur problema.
Update
Domnii de la parbrize au binevoit sa imi schimbe parbrizul pe garantie dupa multe telefoane si e-mail-uri catre ei dar mufa tot deteriorata a ramas. Azi 17.01.2020 dupa cam 3 saptamani sunt contactat sa sterg recenzia deoarece ei au schimbat parbrizul si problema a fost rezolvata. Ei bine domnilor nu sterg nimic deoarece problema mufei nu a fost rezolvata si nu consider ca mi-ati facut vreun bine prin inlocuirea parbrizului deoarece ati facut ceea ce va obliga legea 449/2003 nimic altceva. Sincer nu ma asteptam din partea unei firme care se considera atat de profi la atat de multa nesimtire adresata clientului. Plus ca raspundeti cu atata nonsalanta ca nu gasiti in baza de date factura aferenta la reclamatia mea asta dupa ce ati schimbat parbrizul pe garantie.
Later edit:
Nu contest profesionalismul personalului căruia îi acord 5*