/Arges/Serviciu de instalare electrica

PILKINGTON Centru de Parbrize Pitești

Sos. Pitesti-Bucuresti, DN7, Nr.57, Pitesti, Valea Mare-Podgoria 117721, România

PILKINGTON Centru de Parbrize Pitești
Serviciu de instalare electrica
4.3
121 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
VW82+82 Valea Mare-Podgoria, România
+40 248 214 543
parbrize.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 8–16
Marți: 8–16
Mirecuri: 8–16
Joi: 8–16
Vineri: 8–16
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Dan-Ilie Artarus
Dan-Ilie Artarus2 ani în urmă
Profesionalism in munca pe care o fac.
Codrut Dumitrescu
Codrut Dumitrescu2 ani în urmă
Am schimbat un parbriz la un Mitsubishi Outlander PHEV Plug-In Hybrid Instyle. Super meseriasi oamenii, au facut inclusiv calibrarea camerelor FCM la final. Recomand cu incredere.
Bratu flavius
Bratu flavius2 ani în urmă
neseriosi ... mi au lasat un senszor de la parbriz pe bord ... dupa ce le am zis... un nea Dorel mi la lipit cu banda pe bord in loc sa l puna inapoi in stalp.
Vasi Vilvoiu
Vasi Vilvoiu2 ani în urmă
Dupa o programare ratata din cauza dumnealor si 2 drumuri inutile, m-am ales cu clipsul rupt la oglinda retrovizoare, un detaliu care nu a fost mentionat de angajati in momentul in care mi-a fost predata masina, desi defectul este evident in momentul in care incerci sa montezi sau ajustezi oglinda (i.e. ramai cu ea in mana :D).

Este o masina de 14 ani si oglinda e stupid de ieftina, pana in 100 de lei. Dumnealor au crezut ca dau o teapa mica, ca scapa cu un romanism.

Astia o suta de lei ii costa un review de o stea. Poate data viitoare vor fi onesti cu clientii.
Marian Ispas
Marian Ispas2 ani în urmă
NU RECOMAND
Programare efecutata pentru 20.07.2021 efectuata cu 2 saptamani in urma, pentru montare parbriz Pilkington.
In momentul in care am lasat masina pentru montaj, am mai fost intrebat daca parbrizul vreau sa fie Pilkington drept urmare am confirmat ca doresc in mod expres aceasta marca.
La ridicarea masinii, surpriza parbrizul montat este GUARDIAN, angajatii incercand sa-mi explice ca este aceasi calitate, dar si acelasi pret, dupa o diacutie cu managerul, s-au gandit sa-mi faca o reducere de pret.
Urcand in masina, constat ca , carcasa de la oglinda retrovizoare nu era montata corect (nu se clipsa si panglica de la senzorul de ploaie+lumini era la vedere).
Le aduc la cunostinta si acest lucru, acestia punand un angajat sa se uite, sau mai de graba sa ma convinga ca asa trebuie sa fie.
Pana la urma am plecat si am remediat singur problema.
Despa Marian-Iulian
Despa Marian-Iulian2 ani în urmă
Merg la centrul de parbrize Pilkington din Stefanesti, Arges, in data de 21 Mai 2021 pentru a comanda un parbriz pentru masina personala. Domnul de acolo imi spune ca imi poate aduce insa doar pe data de 28 Mai intrucat masina vine doar Vinerea. Las comanda, las datele de contact, imi programeaza masina pentru data de 31 Mai 2021, ora 8:30 pentru inlocuire. Ajung la ora si data stabilita si surpriza, parbrizul nu a ajuns, iar la intrebarea mea, daca li se parea normal sa ma anunte si pe mine de Vineri, ca nu au primit parbrizul si eventual sa reprogramam, imi spune acelasi domn, " nu e vina noastra, e vina furnizorului" Hai pe cuvant? Pai am comandat parbriz Pilkington, la Centrul Pilkington, cu confirmarea operatorului ca acel parbriz este in stocul central din Romania. Bataie de joc si lipsa de interes! Am mai avut acum 4 ani o intamplare similara, insa am zis ca intre timp oamenii sunt mai updatati, mai profesionisti. M-am inselat! M-am convins, daca mai era cazul, sa nu mai apelez la acest centru. Cu siguranta nu voi recomanda cunoscutilor mei sa apeleze la ei.
Daniel Adrian Tudorache
Daniel Adrian Tudorache4 ani în urmă
Am montat un parbriz anul trecut in septembrie la aceasta renumita firma. Parbrizul are incalzire. Saptamana trecuta ma trezesc ca nu merge incalzirea pe partea soferului. Merg la domnii sa verifice ai imi spun ca mufele sunt bagate iar ei nu au cum verifica electric parbrizul sa merg la electrician. Ma duc la electrician si verific si ce sa vezi firul de plus pe partea soferului rupt. Contactez iar aceasta firma si le spun situatia si imi refuza inlocuirea parbrizului pe motiv ca interventie neautorizata. Care interventie domnilor din moment ce de la montare si pana am fost sa semnalez problema nu s-a umblat in zona respectiva. In plus electricianul a gasit mufa din partea pasagerului neclipsata total ceea ce a dus la topirea mufei respective. Din toata tarasenia am aflat ca datorita montajului prost puteam lua foc norocul meu fiind ca nu este masina pe care o folosesc zilnic. O sa inaintez o plangere catre OPC sa vedem ce mai spun domnii de la parbrize atunci si cum vor putea justifica calitatea montajului si "interventia neautorizata" pe care o reclama. Motivul lor cel mai pregnant fiind ca domne daca anul trecut a mers e din vina ta. Chiar vreau sa vad ce raspuns oficial imi vor trimite deoarece am solicitat pe e-mail constatarea lor dar nu am primit nimic nici pana acum.
Update
Domnii de la parbrize au binevoit sa imi schimbe parbrizul pe garantie dupa multe telefoane si e-mail-uri catre ei dar mufa tot deteriorata a ramas. Azi 17.01.2020 dupa cam 3 saptamani sunt contactat sa sterg recenzia deoarece ei au schimbat parbrizul si problema a fost rezolvata. Ei bine domnilor nu sterg nimic deoarece problema mufei nu a fost rezolvata si nu consider ca mi-ati facut vreun bine prin inlocuirea parbrizului deoarece ati facut ceea ce va obliga legea 449/2003 nimic altceva. Sincer nu ma asteptam din partea unei firme care se considera atat de profi la atat de multa nesimtire adresata clientului. Plus ca raspundeti cu atata nonsalanta ca nu gasiti in baza de date factura aferenta la reclamatia mea asta dupa ce ati schimbat parbrizul pe garantie.
Marius Calin
Marius Calin7 ani în urmă
Nu vă osteniți să faceți programare. Nu se respectă, se pare ca este pe principiul primul venit primul servit. Măcar să ți se spună de la bun inceput
Later edit:
Nu contest profesionalismul personalului căruia îi acord 5*
Locații recomandate