/Arges/Serviciu de instalare electrica

Enel

Bulevardul I. C. Brătianu nr. 16, Pitești 110003, România

Enel
Serviciu de instalare electrica
2.3
24 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
VV4G+WP Pitești, România
+40 722 118 857
enel.ro
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 9–18
Marți: 9–18
Mirecuri: 9–18
Joi: 9–18
Vineri: 9–18
Sâmbătă: Închis
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Aurel Udroiu
Aurel Udroiu2 ani în urmă
Am dat peste un personal super.
Adrian Cladoveanu
Adrian Cladoveanu2 ani în urmă
Nu mai induceti clientii in eroare...iar personalul de la giseu lasa de dorit...aveti programul pana la ora 18.00...am ajuns acolo la ora 17.00 si doamna invoca ca trebuie sa plece acasa si nu mai are timp pentru a mai primi pe cineva,chiar daca erea disponibila.Asa pleaca clientii la alte firme de pe piata....prin modul de abordare...
Dorin Raul Istrate
Dorin Raul Istrate2 ani în urmă
Foarte amabile fetele de la birou, si servicii de calitate! Mulțumesc Enel!
Costin Novac
Costin Novac2 ani în urmă
Am contract de gaze cu ei, iar un an jumate nu au emis nici o factura. Le-am făcut n sesizări, reclamații, mai rămânea sa ma duc cu executorul. După aprox un an și 8 luni au început sa emită facturi dar culmea nu retroactiv. Ma tot întrebam cine a încasat paguba? După vreo 2 ani când am avut nevoie de un proiect de gaze, am aflat ca vina era de fapt a distrigaz Sud, care nu transmitea indecșii către Enel. I-am înjurat degeaba pe cei de la Enel, dar puteau să-mi spună ca nu primesc index de la distrigaz.
Ionut Nick
Ionut Nick2 ani în urmă
Din punct de vedere al comnunicarii totul este zero. Nu recomand. Mai bine plătești in plus la alt operator, dar ai servicii de calitate. Eu deja sunt mutat la Engie si sunt foarte mulțumit. Enel nu recomand, cea mai mare greșeală.
Alexandru Hera
Alexandru Hera2 ani în urmă
Comunicare sper zero atat cu Enel compania, cat si cu Enel magazinul. Pacat de aplicatia de mobil care este ok, dar ma simt nevoit sa-mi schimb furnizorul. In acest mod poate se sesizeaza cineva din interiorul companiei si iau niste masuri.

Nu sunt nemultumit de facturi, tarife etc, ci doar de relatia Enel cu clientul!

L.E. Raspuns la reply-ul ENEL: ma invitati sa sun la 021 9977. Ce gluma proasta! Suni si astepti cu orele sa vorbesti cu o persoana. Jenant,
Ovidiu olariu
Ovidiu olariu2 ani în urmă
"Acest loc nu există. Nu veniți degeaba. Adresa este greșită." Acesta a fost comentariul inițial.
Ulterior au corectat adresa și acum puteți veni. Dar..... mare atenție la ce semnați!!!
Am cerut cel mai bun contract de la Enel și am constatat ulterior că mi-au făcut un contract foarte ...(prost, locul 96 din topul ANRE). Motivația a fost că acesta este cel mai bun contract care se poate face în acel magazin. 😓
La actualizarea postării, ajung la aceeași concluzie: mai bine nu veniți aici. ☹️
Geanta ana maria
Geanta ana maria2 ani în urmă
Proasta comunicare! Observ, din comentarii, ca este o practica sa nu emita facturile! Am contract la energie electrica din luna noiembrie 2019 si nu apare inregistrat! Am trimis e-mailuri, dar degeaba. Sper sa rezolv la sediu si sa nu fie nevoie de protectia consumatorului etc!
Locații recomandate