/Cluj/Servicii de mutare

UPC

Strada Constantin Brâncuși 147, Cluj-Napoca 400000, România

UPC
Servicii de mutare
3.3
160 recenzii
8 comentarii
Indicații de orientare
QJ67+7C Cluj-Napoca, România
+40 744 474 534
Semnalează o problemă
Solicită ștergerea locaţiei
Revendică această locație
Share
Luni: 7–23
Marți: 7–23
Mirecuri: 7–23
Joi: 7–23
Vineri: 7–23
Sâmbătă: 7–23
Duminică: Închis
Scrie o recenzie
Viorel Parocescu
Viorel Parocescu2 ani în urmă
Dacă mai pățesc ce am pățit în ziua în care m-au pus pe drumuri, de la Ana la Caiafa, schimb operatorul. Nici acum nu merge TV. Sistemul de asistenta tehnica este foarte deficitar. Îmi pare rău că i-am ales. A fost a doua oara. Să vă fie rusine pentru că eu vă plătesc la zi abonamentul. RUSINE.
D Daniel
D Daniel4 ani în urmă
Am facut cerere de reziliere si mi-au spus ca intr-o luna imi expira perioada contractuala si cererea mea a fost inregistrata si aprobata, sa predau echipamentul pana in data de 26 sep. Si dupa 3 saptamani(15 sep) am primit factura pe mail pentru inca o luna de servicii... acuma fac mail la OPC...
Cristina Berchez
Cristina Berchez4 ani în urmă
Groaznic a 4 oara nu îmi merg anumite programe la ei în 2 luni de la abonare și trebuie sa dau iar scanare la toate programele și sa i sun de fiecare data. Se poate oare sa renunț dacă mi au făcut abonamentul pe 2 ani? Asta mi au comunicat după abonare la mai bine de o luna printr un mail.
Horațiu Mlendea
Horațiu Mlendea4 ani în urmă
Bine ca eu mă chinui să selectez hârtia sa o duc la reciclat iar cei de la UPC îmi lasă 14 reclame identice în cutia poștală.

Să vă fie rușine.

Nu e prima dată când primesc tone de reclame la fel, TOATE DE LA UPC.
Asta chiar e bătaie de joc deja.

De acuma o să le strâng toate și vi le las la sediu să vă bucurați voi de ele

Și pentru că mă hărțuiți: Nu voi fi niciodată clientul vostru și voi îndemna toți cunoscuții care se gândesc la varianta UPC sa vă evite
Andrei K
Andrei K5 ani în urmă
dupa ce reziliezi contractul si returnezi modemul dureaza 4 luni sa se proceseze cererea. In perioada asta ei iti tot trimit facturi si se asteapta sa le achiti...
LE: au spus ca au procesat tarziu cererea si sa ma duc in orice magazin sa primesc inapoi banii ce i-am achitat in plus
RXBlade
RXBlade5 ani în urmă
UPC Romania, compania ce ne aduce fericirea in fiecare casa, sau cel putin asta ar trebui sa spuna "Happy Home", nemaipomenita fericirea cand vezi avariile ce se produc repetat la 2 zile si tine 3 sa fie reparate (sau asta doar in sudul tarii).
Ok.. de clienti nu-i doare nicaieri pe cei de la UPC (ma refer la superiori cel mai mult).
Dar nici daca esti angajat nu o sa iti fie mai usor, o sa ajungi intr-un loc decent cu oameni foarte prietenosi si primitori, dar o sa ajungi si ca in acelasi loc sa fie un loc plin de dezastru, de la criticile copilaresti ale liderului, pana la zecile de clienti ce te injura ca iar nu i-a mers tehnicianul acasa si nu are net de o luna si continuand pana la salariul jenant de mic si mai departe...
Daca ai de gand sa lucrezi la aceasta companie, mai stai putin pe ganduri ;)

Vad ca mi-a fost sters review-ul negativ ce a primit aproape 1000 views..
*posting more truth*
Crisan Mihalcea
Crisan Mihalcea2 ani în urmă
Am fost în unul dintre magazine sa semnez contract și au început problemele, ba blocul în câte stau îl aveau în baza de date cu fostul nr provizoriu, apoi nu găseau apartamentul, acum stau deja de vreo 3 zile fără internet și aștept nu știu ce procedura la București pentru confirmarea existentei acestui apartament, desi le-am arătat extras de carte funciară. Este rușinos în 2021, Vodafone, sa stau în oraș si zile întregi sa nu va mișcați deloc. Parca vad ca după ce se aproba iarăși trec nu știu câte zile pana vine echipa tehnica și tot asa. I'm ready, do you?
Georgiana Heghes
Georgiana Heghes2 ani în urmă
Serviciile lasa de dorit pentru cati bani platim. Internetul se deconecteaza in fiecare zi, iar echipele tehnice care ar trebui sa remedieze situatia, par a nu face nimic in sensul asta.
Locații recomandate